bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- ellerim bos gonlum hos2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
Peter Sattler'in yönetmenliğini ve senaristliğini yaptığı 2014 yapımı film.
belirtmeliyim ki film olarak güzel . işlenen konu aşk tabi. guantanamo gibi ağır bir realiteyi, iplik yerine aşk kullanarak işlemekte akıllıca. bu demokrasi fetişisti amerikanın güzel, hisli, dokunaklı, anlayabilen bir kadına dönüştürme çabası aslında.
algısal bir mesaj var.
algısal bir mesaj var.
kristen stewart'ı en başarılı bulduğum film. nasıl jodie foster belirli bir oyuncu profilini takip ediyorsa stewart da bu profilden yoluna devam etmeli.
2014 yapımı dram/savaş kategorisindeki, peter sattler filmi görsel
kristen stewartı sevmem oyunculuğunu beğenmem lakin, peyman moaadi nin performansı için izleyeceğim. imdb puanı 7/10
kristen stewartı sevmem oyunculuğunu beğenmem lakin, peyman moaadi nin performansı için izleyeceğim. imdb puanı 7/10
yalın bir dille anlatılmış güzel film.
açıkcası bu tür filmleri sevmem, amerikanın temize çıkma amaçlı saçmalıkları olduğu için, zaman ayırmam. fakat iki farklı insanın 1 sene içindeki diyalogları ve çarpıcı iki sahnesi yüzünden filmi beğendim.
--spoiler--
sondaki "snape iyi mi bilmiyorum ama sen öylesin" notu gülümsetirken, amy nin ağlaması içime oturdu. zaten film boyu kristen in gösterdiği tek iyi performans o gözyaşıydı, onun dışında ölü balık gibiydi. bir de amy aliyi sağ göremeyeceğinden korktuğu için, kapıları dolaşıp alinin kapısında durup hızlıca nefes alır, ağlamamak için zor tutar kendini. kristenin oyunculuğu adına gördüğüm güzel bir gelişmeydi.
ikinci etkileyici sahne, alinin kendini öldürecek iken, amy sayesinde vazgeçmesi oldu. o bıçağı verirken, amy alinin elini tutuyor ve ali ağlıyor. bu sahnede çok duygulandım, peyman moaadi nin oyunculuğu filmdeki en harika şeydi. biraz daha konuşsun diye merakla izledim. bu adamın gözlerinde bir şey var, artık kaş göz yapısından mı, yoksa gerçekci oyunculuğundan mıdır nedir çok etkileyici bakıyor.
--spoiler--
geneli iki kişinin diyaloğu üzerine kurulu olsa da akıcı ve başarılıydı, izlemenizi tavsiye ederim.
açıkcası bu tür filmleri sevmem, amerikanın temize çıkma amaçlı saçmalıkları olduğu için, zaman ayırmam. fakat iki farklı insanın 1 sene içindeki diyalogları ve çarpıcı iki sahnesi yüzünden filmi beğendim.
--spoiler--
sondaki "snape iyi mi bilmiyorum ama sen öylesin" notu gülümsetirken, amy nin ağlaması içime oturdu. zaten film boyu kristen in gösterdiği tek iyi performans o gözyaşıydı, onun dışında ölü balık gibiydi. bir de amy aliyi sağ göremeyeceğinden korktuğu için, kapıları dolaşıp alinin kapısında durup hızlıca nefes alır, ağlamamak için zor tutar kendini. kristenin oyunculuğu adına gördüğüm güzel bir gelişmeydi.
ikinci etkileyici sahne, alinin kendini öldürecek iken, amy sayesinde vazgeçmesi oldu. o bıçağı verirken, amy alinin elini tutuyor ve ali ağlıyor. bu sahnede çok duygulandım, peyman moaadi nin oyunculuğu filmdeki en harika şeydi. biraz daha konuşsun diye merakla izledim. bu adamın gözlerinde bir şey var, artık kaş göz yapısından mı, yoksa gerçekci oyunculuğundan mıdır nedir çok etkileyici bakıyor.
--spoiler--
geneli iki kişinin diyaloğu üzerine kurulu olsa da akıcı ve başarılıydı, izlemenizi tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar