bugün
- sözlükteki gizli düşmanım5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- her insanın bir cini olması3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- kadir inanır18
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- içtim şarabı2
- hırt4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- kaşar2
- nervio4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
Peter Sattler'in yönetmenliğini ve senaristliğini yaptığı 2014 yapımı film.
belirtmeliyim ki film olarak güzel . işlenen konu aşk tabi. guantanamo gibi ağır bir realiteyi, iplik yerine aşk kullanarak işlemekte akıllıca. bu demokrasi fetişisti amerikanın güzel, hisli, dokunaklı, anlayabilen bir kadına dönüştürme çabası aslında.
algısal bir mesaj var.
algısal bir mesaj var.
kristen stewart'ı en başarılı bulduğum film. nasıl jodie foster belirli bir oyuncu profilini takip ediyorsa stewart da bu profilden yoluna devam etmeli.
2014 yapımı dram/savaş kategorisindeki, peter sattler filmi görsel
kristen stewartı sevmem oyunculuğunu beğenmem lakin, peyman moaadi nin performansı için izleyeceğim. imdb puanı 7/10
kristen stewartı sevmem oyunculuğunu beğenmem lakin, peyman moaadi nin performansı için izleyeceğim. imdb puanı 7/10
yalın bir dille anlatılmış güzel film.
açıkcası bu tür filmleri sevmem, amerikanın temize çıkma amaçlı saçmalıkları olduğu için, zaman ayırmam. fakat iki farklı insanın 1 sene içindeki diyalogları ve çarpıcı iki sahnesi yüzünden filmi beğendim.
--spoiler--
sondaki "snape iyi mi bilmiyorum ama sen öylesin" notu gülümsetirken, amy nin ağlaması içime oturdu. zaten film boyu kristen in gösterdiği tek iyi performans o gözyaşıydı, onun dışında ölü balık gibiydi. bir de amy aliyi sağ göremeyeceğinden korktuğu için, kapıları dolaşıp alinin kapısında durup hızlıca nefes alır, ağlamamak için zor tutar kendini. kristenin oyunculuğu adına gördüğüm güzel bir gelişmeydi.
ikinci etkileyici sahne, alinin kendini öldürecek iken, amy sayesinde vazgeçmesi oldu. o bıçağı verirken, amy alinin elini tutuyor ve ali ağlıyor. bu sahnede çok duygulandım, peyman moaadi nin oyunculuğu filmdeki en harika şeydi. biraz daha konuşsun diye merakla izledim. bu adamın gözlerinde bir şey var, artık kaş göz yapısından mı, yoksa gerçekci oyunculuğundan mıdır nedir çok etkileyici bakıyor.
--spoiler--
geneli iki kişinin diyaloğu üzerine kurulu olsa da akıcı ve başarılıydı, izlemenizi tavsiye ederim.
açıkcası bu tür filmleri sevmem, amerikanın temize çıkma amaçlı saçmalıkları olduğu için, zaman ayırmam. fakat iki farklı insanın 1 sene içindeki diyalogları ve çarpıcı iki sahnesi yüzünden filmi beğendim.
--spoiler--
sondaki "snape iyi mi bilmiyorum ama sen öylesin" notu gülümsetirken, amy nin ağlaması içime oturdu. zaten film boyu kristen in gösterdiği tek iyi performans o gözyaşıydı, onun dışında ölü balık gibiydi. bir de amy aliyi sağ göremeyeceğinden korktuğu için, kapıları dolaşıp alinin kapısında durup hızlıca nefes alır, ağlamamak için zor tutar kendini. kristenin oyunculuğu adına gördüğüm güzel bir gelişmeydi.
ikinci etkileyici sahne, alinin kendini öldürecek iken, amy sayesinde vazgeçmesi oldu. o bıçağı verirken, amy alinin elini tutuyor ve ali ağlıyor. bu sahnede çok duygulandım, peyman moaadi nin oyunculuğu filmdeki en harika şeydi. biraz daha konuşsun diye merakla izledim. bu adamın gözlerinde bir şey var, artık kaş göz yapısından mı, yoksa gerçekci oyunculuğundan mıdır nedir çok etkileyici bakıyor.
--spoiler--
geneli iki kişinin diyaloğu üzerine kurulu olsa da akıcı ve başarılıydı, izlemenizi tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar