bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalist dünya19
- birsin allahım2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- özlü sözler5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- kendi kendine gülmek2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 27 haziran 20262
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- ktç abinin çaylak olması5
model in şubat 2010'da çıkaracağı diğer masallar adlı yeni albümünün çıkış parçası. izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=FDZnPG7VZKQ&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-4-HM
herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister
herkes denizci fırtınalı okyanusta
bir limana yelkenleri indirmek ister
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister
ben çırılçıplak bir kadın karşında...
attım dertleri hep içime içime
en sonunda kaldım tek başıma
koy gidelim saki, koy kadehin içine
vuralım bu gece bu şişenin dibine
yastığımda hâlâ ılık nefesin var
yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var
her şeyi darmadağın edip gidesim var
durmadan içiyorsam bir sebebim var
herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister
herkes denizci fırtınalı okyanusta
bir limana yelkenleri indirmek ister
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister
ben çırılçıplak bir kadın karşında...
attım dertleri hep içime içime
en sonunda kaldım tek başıma
koy gidelim saki, koy kadehin içine
vuralım bu gece bu şişenin dibine
yastığımda hâlâ ılık nefesin var
yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var
her şeyi darmadağın edip gidesim var
durmadan içiyorsam bir sebebim var
1:35-1:45 arası triplerine hasta olduğum klip. *
süper ötesi bir şey.
grup model'in dillere dolanan şarkısıdır.
bana rapunzeli hatırlatıyor sözlük. buzdan şatoya kendini hapsetmiş yalnızlıgında kendini bulan bir güzeli.
ne saçını aşağı salıyor, ne de ona ulaşılmasına izin veriyor.
duvarları sanki buz alaşımından yapılmış eritilmesine olanak tanımıyor, bir dagci gibi yukarı tırmanılmasına da..
belki bir sandıkta sunulan sevgi dolu kalp onu eritir diye düşünülürken, nerden bilinirdi esas kalpleri buz ettiği...
içine atılmış acılardan örülmüş meğerse, kalbinin sıcaklıgını sunana acıyla karşılık vermesi...
bana rapunzeli hatırlatıyor sözlük. buzdan şatoya kendini hapsetmiş yalnızlıgında kendini bulan bir güzeli.
ne saçını aşağı salıyor, ne de ona ulaşılmasına izin veriyor.
duvarları sanki buz alaşımından yapılmış eritilmesine olanak tanımıyor, bir dagci gibi yukarı tırmanılmasına da..
belki bir sandıkta sunulan sevgi dolu kalp onu eritir diye düşünülürken, nerden bilinirdi esas kalpleri buz ettiği...
içine atılmış acılardan örülmüş meğerse, kalbinin sıcaklıgını sunana acıyla karşılık vermesi...
çok güzel bir şarkı. ancak klipte vokal fatma turgut'a gereğindne fazla makyaj yapılmış. yaşlı görünüyor.
küresel ısınma sonucu eriyecek olan şatodur.
özellikle canlı performanslarından tanıdığımız,bildiğimiz model grubunun güzel işler başarmaya uzak olmadığının bir örneği.
fakat çıkış şarkısı olarak seçilebilecek daha güzel şarkılar olduğu kanaatindeyim albümde.
fakat çıkış şarkısı olarak seçilebilecek daha güzel şarkılar olduğu kanaatindeyim albümde.
sözleri ve yorumu oldukça güzel olan, model grubunun son albümünün çıkış parçası.
https://www.youtube.com/watch?v=yZAH7m30ww0
https://www.youtube.com/watch?v=yZAH7m30ww0
biraz önce radyoda dinledim, kendimden utandım bu şarkıyı daha önce nasıl duymam diye.
aradaki kemanımsı sesler muhteşem...
aradaki kemanımsı sesler muhteşem...
giriş kısmı süper olan şarkı.
Çok hoş şarkı...
Fakat berbat bir klibe sahip...
Soliste yapılan ağır makyaj, giydirilen saçma kıyafetler...
Fakat berbat bir klibe sahip...
Soliste yapılan ağır makyaj, giydirilen saçma kıyafetler...
(bkz: yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var)
bir özlem bu kadar saf, içten ve sevimli anlatılabilirdi.
bir özlem bu kadar saf, içten ve sevimli anlatılabilirdi.
klibi eleştirmek gerekirse; gençlik klipleri tarzında ve elemanlar o triplerde sürekli enteresan hareketler yapmakta. soliste yapılan ağır makyaj ise bazı sahnelerde açıkça görülmekte.
ama dadından yenmez o karının ya.
ama dadından yenmez o karının ya.
(bkz: bir dağları deldim değil)
şaka bir yana gerçekten harika bir şarkıdır. girişi ile şans verilmeye değerdir.
şaka bir yana gerçekten harika bir şarkıdır. girişi ile şans verilmeye değerdir.
harika bir şarkı, sözleri ve müziğiyle insanı çoşturabiliyor.
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister.
ne de güzel anlatmış.
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister.
ne de güzel anlatmış.
yıllar yıllar sonra bana telefonumun zil sesini değiştirten şarkıdır.
bir insanın yüreğinden dilediği ama herkesten gizlediği gerçeği ortaya koyan şarkı.
"herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister"
ister de bunu söyleyecek cesareti olmaz genelde.
"herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister"
ister de bunu söyleyecek cesareti olmaz genelde.
koy gidelim saki kısmında çok eğlendiğim parça.
uzun vade de bi b*ka yaramayacak olan şatodur.
çok güzel film müziği olur bundan.
klibi de ayrı bi güzel olan şarkı.
daha önce de duymuştum galiba bu şarkıyı ama... Yalan Dünya'nın ilk bölümünde çalınca kulağıma çok hoş geldi... değişik bir lezzeti var.. güzel..
sözleri çok hoş olan bir model şarkısı.
yetenek budur işte, değerli işler yapan grubun süper parçalarından biridir.
bir (bkz: pembe mezarlık) değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar