bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu4
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- osurdum3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- pkk lı doktorlar2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- gizli oylayan yüreksizler2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- ibrahim hacıosmanoğlu8
model in şubat 2010'da çıkaracağı diğer masallar adlı yeni albümünün çıkış parçası. izlemek için http://www.youtube.com/watch?v=FDZnPG7VZKQ&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-4-HM
herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister
herkes denizci fırtınalı okyanusta
bir limana yelkenleri indirmek ister
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister
ben çırılçıplak bir kadın karşında...
attım dertleri hep içime içime
en sonunda kaldım tek başıma
koy gidelim saki, koy kadehin içine
vuralım bu gece bu şişenin dibine
yastığımda hâlâ ılık nefesin var
yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var
her şeyi darmadağın edip gidesim var
durmadan içiyorsam bir sebebim var
herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister
herkes denizci fırtınalı okyanusta
bir limana yelkenleri indirmek ister
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister
ben çırılçıplak bir kadın karşında...
attım dertleri hep içime içime
en sonunda kaldım tek başıma
koy gidelim saki, koy kadehin içine
vuralım bu gece bu şişenin dibine
yastığımda hâlâ ılık nefesin var
yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var
her şeyi darmadağın edip gidesim var
durmadan içiyorsam bir sebebim var
1:35-1:45 arası triplerine hasta olduğum klip. *
süper ötesi bir şey.
grup model'in dillere dolanan şarkısıdır.
bana rapunzeli hatırlatıyor sözlük. buzdan şatoya kendini hapsetmiş yalnızlıgında kendini bulan bir güzeli.
ne saçını aşağı salıyor, ne de ona ulaşılmasına izin veriyor.
duvarları sanki buz alaşımından yapılmış eritilmesine olanak tanımıyor, bir dagci gibi yukarı tırmanılmasına da..
belki bir sandıkta sunulan sevgi dolu kalp onu eritir diye düşünülürken, nerden bilinirdi esas kalpleri buz ettiği...
içine atılmış acılardan örülmüş meğerse, kalbinin sıcaklıgını sunana acıyla karşılık vermesi...
bana rapunzeli hatırlatıyor sözlük. buzdan şatoya kendini hapsetmiş yalnızlıgında kendini bulan bir güzeli.
ne saçını aşağı salıyor, ne de ona ulaşılmasına izin veriyor.
duvarları sanki buz alaşımından yapılmış eritilmesine olanak tanımıyor, bir dagci gibi yukarı tırmanılmasına da..
belki bir sandıkta sunulan sevgi dolu kalp onu eritir diye düşünülürken, nerden bilinirdi esas kalpleri buz ettiği...
içine atılmış acılardan örülmüş meğerse, kalbinin sıcaklıgını sunana acıyla karşılık vermesi...
çok güzel bir şarkı. ancak klipte vokal fatma turgut'a gereğindne fazla makyaj yapılmış. yaşlı görünüyor.
küresel ısınma sonucu eriyecek olan şatodur.
özellikle canlı performanslarından tanıdığımız,bildiğimiz model grubunun güzel işler başarmaya uzak olmadığının bir örneği.
fakat çıkış şarkısı olarak seçilebilecek daha güzel şarkılar olduğu kanaatindeyim albümde.
fakat çıkış şarkısı olarak seçilebilecek daha güzel şarkılar olduğu kanaatindeyim albümde.
sözleri ve yorumu oldukça güzel olan, model grubunun son albümünün çıkış parçası.
https://www.youtube.com/watch?v=yZAH7m30ww0
https://www.youtube.com/watch?v=yZAH7m30ww0
biraz önce radyoda dinledim, kendimden utandım bu şarkıyı daha önce nasıl duymam diye.
aradaki kemanımsı sesler muhteşem...
aradaki kemanımsı sesler muhteşem...
giriş kısmı süper olan şarkı.
Çok hoş şarkı...
Fakat berbat bir klibe sahip...
Soliste yapılan ağır makyaj, giydirilen saçma kıyafetler...
Fakat berbat bir klibe sahip...
Soliste yapılan ağır makyaj, giydirilen saçma kıyafetler...
(bkz: yanımda olsan şimdi nasıl sevesim var)
bir özlem bu kadar saf, içten ve sevimli anlatılabilirdi.
bir özlem bu kadar saf, içten ve sevimli anlatılabilirdi.
klibi eleştirmek gerekirse; gençlik klipleri tarzında ve elemanlar o triplerde sürekli enteresan hareketler yapmakta. soliste yapılan ağır makyaj ise bazı sahnelerde açıkça görülmekte.
ama dadından yenmez o karının ya.
ama dadından yenmez o karının ya.
(bkz: bir dağları deldim değil)
şaka bir yana gerçekten harika bir şarkıdır. girişi ile şans verilmeye değerdir.
şaka bir yana gerçekten harika bir şarkıdır. girişi ile şans verilmeye değerdir.
harika bir şarkı, sözleri ve müziğiyle insanı çoşturabiliyor.
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister.
ne de güzel anlatmış.
herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
birisi için gardını indirmek ister
herkes yorgundur yaşamaktan bu hayatta
dizine yatıp birinin uyumak ister.
ne de güzel anlatmış.
yıllar yıllar sonra bana telefonumun zil sesini değiştirten şarkıdır.
bir insanın yüreğinden dilediği ama herkesten gizlediği gerçeği ortaya koyan şarkı.
"herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister"
ister de bunu söyleyecek cesareti olmaz genelde.
"herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
biri gelip duvarları eritsin ister"
ister de bunu söyleyecek cesareti olmaz genelde.
koy gidelim saki kısmında çok eğlendiğim parça.
uzun vade de bi b*ka yaramayacak olan şatodur.
çok güzel film müziği olur bundan.
klibi de ayrı bi güzel olan şarkı.
daha önce de duymuştum galiba bu şarkıyı ama... Yalan Dünya'nın ilk bölümünde çalınca kulağıma çok hoş geldi... değişik bir lezzeti var.. güzel..
sözleri çok hoş olan bir model şarkısı.
yetenek budur işte, değerli işler yapan grubun süper parçalarından biridir.
bir (bkz: pembe mezarlık) değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar