bugün
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- düşün ki o bunu okuyor10
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- online listesi2
- gülüm diyen kız9
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kuzenin içine boşalmak14
- ilginç şeyler2
- namaz takkesi5
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari6
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- tsiganka2
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- nihavent bay bey birader2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dimmu borgir dinlemek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- ameliyat olmak6
- black mirror2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- sözlükten çıkmayan yazar2
- aşk2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
dişi geyik.
bir kız ismi.
baharda acan ilk cicege denir.eskiden denirmis diyelim yada.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
çok fazla olmamasına rağmen ,kulağa hoş gelen bir isim .
gitar çalmasını bilmediği halde her türküde elinde gitar olan hatun kişidir.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sözlüğe reklam veren superarkadas.com'un mankenidir.cok cirkindir.sarısındır.yüzü sivilce doludur.
aynı adı taşıyan kişiden aldığım bilgiye göre, dalga sesi anlamınada gelmektedir.
ender olarak erkeklere de verilen isimdir.
Gitarımla Türküler Söyledim isimli bir albüm çıkarmış bir ara popüler olup kral tv'de sürekli klipleri yayınlanan ama bir süre unutulduktan sonra lise terk isimli grupla tekrar gün yüzüne çıkan hanım kızımız.
bu hoş sesli hatun çok değil 2000'li yıllarda vardı ama şimdilerde balık hafızalı tüketici toplum zihniyeti onuda yemiş yutmuş..
herkese renkli günler
herkese renkli günler
Kız olması beklenen oğlan çocuklarına verilen isim.
vakti zamanında gitarımla türküler söyledim diye albümle çıkış yapmış olan şarkıcı.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
aslında en itici gelen isimlerdendir.
serçin, gülçin ve nurçin isimli kardeşleri vardır.
Mezarlıktayım. Burası çok sessiz, kimseler yok. Serviler, zambaklar ve elinde ibrikle su taşıyan bir kaç ziyaretçi... Mezar taşlarına sarmaşıklar ilişmiş, toprağı otlar bürümüş, uzaktan korna sesleri geliyor, bir karga başınızda ötüyor bir serçe ona cılız bir sesle mukabelede bulunuyor...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
dişi geyik demekmiş.
(bkz: barçın)
biraz önce öğrendim ki dişi geyik demekmiş.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
iyi bir dost ismidir.
Akla eti burçak bisküviyi getiren kız ismi.
aklıma gülçin burçin ve yalçın'ı getiren unisex isim.
dişi geyik anlamına gelen unisex isim.
gülçin'in kardeşi olabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar