bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
dişi geyik.
bir kız ismi.
baharda acan ilk cicege denir.eskiden denirmis diyelim yada.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
çok fazla olmamasına rağmen ,kulağa hoş gelen bir isim .
gitar çalmasını bilmediği halde her türküde elinde gitar olan hatun kişidir.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sözlüğe reklam veren superarkadas.com'un mankenidir.cok cirkindir.sarısındır.yüzü sivilce doludur.
aynı adı taşıyan kişiden aldığım bilgiye göre, dalga sesi anlamınada gelmektedir.
ender olarak erkeklere de verilen isimdir.
Gitarımla Türküler Söyledim isimli bir albüm çıkarmış bir ara popüler olup kral tv'de sürekli klipleri yayınlanan ama bir süre unutulduktan sonra lise terk isimli grupla tekrar gün yüzüne çıkan hanım kızımız.
bu hoş sesli hatun çok değil 2000'li yıllarda vardı ama şimdilerde balık hafızalı tüketici toplum zihniyeti onuda yemiş yutmuş..
herkese renkli günler
herkese renkli günler
Kız olması beklenen oğlan çocuklarına verilen isim.
vakti zamanında gitarımla türküler söyledim diye albümle çıkış yapmış olan şarkıcı.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
aslında en itici gelen isimlerdendir.
serçin, gülçin ve nurçin isimli kardeşleri vardır.
Mezarlıktayım. Burası çok sessiz, kimseler yok. Serviler, zambaklar ve elinde ibrikle su taşıyan bir kaç ziyaretçi... Mezar taşlarına sarmaşıklar ilişmiş, toprağı otlar bürümüş, uzaktan korna sesleri geliyor, bir karga başınızda ötüyor bir serçe ona cılız bir sesle mukabelede bulunuyor...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
dişi geyik demekmiş.
(bkz: barçın)
biraz önce öğrendim ki dişi geyik demekmiş.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
iyi bir dost ismidir.
Akla eti burçak bisküviyi getiren kız ismi.
aklıma gülçin burçin ve yalçın'ı getiren unisex isim.
dişi geyik anlamına gelen unisex isim.
gülçin'in kardeşi olabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar