bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 19 yaşında kızla yatmak13
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kadir inanır'ın vefatı2
- gönül adamı2
- ankara nın en güzel yanı7
- unutulmayan sadakat örnekleri5
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- kemal kılıçdaroğlu15
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- ankara3
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
dişi geyik.
bir kız ismi.
baharda acan ilk cicege denir.eskiden denirmis diyelim yada.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
çok fazla olmamasına rağmen ,kulağa hoş gelen bir isim .
gitar çalmasını bilmediği halde her türküde elinde gitar olan hatun kişidir.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sözlüğe reklam veren superarkadas.com'un mankenidir.cok cirkindir.sarısındır.yüzü sivilce doludur.
aynı adı taşıyan kişiden aldığım bilgiye göre, dalga sesi anlamınada gelmektedir.
ender olarak erkeklere de verilen isimdir.
Gitarımla Türküler Söyledim isimli bir albüm çıkarmış bir ara popüler olup kral tv'de sürekli klipleri yayınlanan ama bir süre unutulduktan sonra lise terk isimli grupla tekrar gün yüzüne çıkan hanım kızımız.
bu hoş sesli hatun çok değil 2000'li yıllarda vardı ama şimdilerde balık hafızalı tüketici toplum zihniyeti onuda yemiş yutmuş..
herkese renkli günler
herkese renkli günler
Kız olması beklenen oğlan çocuklarına verilen isim.
vakti zamanında gitarımla türküler söyledim diye albümle çıkış yapmış olan şarkıcı.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
aslında en itici gelen isimlerdendir.
serçin, gülçin ve nurçin isimli kardeşleri vardır.
Mezarlıktayım. Burası çok sessiz, kimseler yok. Serviler, zambaklar ve elinde ibrikle su taşıyan bir kaç ziyaretçi... Mezar taşlarına sarmaşıklar ilişmiş, toprağı otlar bürümüş, uzaktan korna sesleri geliyor, bir karga başınızda ötüyor bir serçe ona cılız bir sesle mukabelede bulunuyor...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
dişi geyik demekmiş.
(bkz: barçın)
biraz önce öğrendim ki dişi geyik demekmiş.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
iyi bir dost ismidir.
Akla eti burçak bisküviyi getiren kız ismi.
aklıma gülçin burçin ve yalçın'ı getiren unisex isim.
dişi geyik anlamına gelen unisex isim.
gülçin'in kardeşi olabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar