bugün
- true'nun çaylak olması13
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım2
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil3
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- yazarların iyi olduğu konular9
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yürüyüş flörtü3
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- bulla dava açmak3
- evagreen2
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- egay bey birader2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- bana dönmek istiyormuşsun2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- galatasaray lobisi11
- feminist sloganı2
- ciguli kral3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
dişi geyik.
bir kız ismi.
baharda acan ilk cicege denir.eskiden denirmis diyelim yada.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
edit : adi burcin olan bir arkadas hemen ekledi.isigi bol olan yildiz demekmis birde efendim.
çok fazla olmamasına rağmen ,kulağa hoş gelen bir isim .
gitar çalmasını bilmediği halde her türküde elinde gitar olan hatun kişidir.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sponsoru çok güçlü olmalı.
sözlüğe reklam veren superarkadas.com'un mankenidir.cok cirkindir.sarısındır.yüzü sivilce doludur.
aynı adı taşıyan kişiden aldığım bilgiye göre, dalga sesi anlamınada gelmektedir.
ender olarak erkeklere de verilen isimdir.
Gitarımla Türküler Söyledim isimli bir albüm çıkarmış bir ara popüler olup kral tv'de sürekli klipleri yayınlanan ama bir süre unutulduktan sonra lise terk isimli grupla tekrar gün yüzüne çıkan hanım kızımız.
bu hoş sesli hatun çok değil 2000'li yıllarda vardı ama şimdilerde balık hafızalı tüketici toplum zihniyeti onuda yemiş yutmuş..
herkese renkli günler
herkese renkli günler
Kız olması beklenen oğlan çocuklarına verilen isim.
vakti zamanında gitarımla türküler söyledim diye albümle çıkış yapmış olan şarkıcı.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
gönül dağı gibi gönle dokunan ve bana göre son derece naif ve yumuşak bir sesle okunması gereken bir türküyü tiz bir sesle, kulak tırmalarcasına söylemiştir.
aslında en itici gelen isimlerdendir.
serçin, gülçin ve nurçin isimli kardeşleri vardır.
Mezarlıktayım. Burası çok sessiz, kimseler yok. Serviler, zambaklar ve elinde ibrikle su taşıyan bir kaç ziyaretçi... Mezar taşlarına sarmaşıklar ilişmiş, toprağı otlar bürümüş, uzaktan korna sesleri geliyor, bir karga başınızda ötüyor bir serçe ona cılız bir sesle mukabelede bulunuyor...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
Neden buradayım sormayın. Tanıdığım hiç kimsenin kabri yok burada. Çıktım geldim. Hani sait faik'in plajdaki aynayı kırması gibi. Öyle işte bir sebebi yok.
Bir mezar ilişti gözüme, daha 5 aylık bir bebek. Bir tane daha 2 yaşında. Nefesim kesildi. Bir mezar başına oturdum. Gözlerim doldu. Burada öyle rahat gözyaşı dökebilirsiniz ki, kimse duyup görmez.
Neden bu kadar ıssız kabristanlar? Yarın buraya gelme ihtimali olan insanlar neden hiç uğramaz ? Neyi düşünür insanlar?
Mezar taşlarını okumanın iyi olmadığını bilsem de yazılan dörtlüklere baka baka gidiyorum. Biri çıktı karşıma, dörtlüğün sonunda şöyle yazıyor: Anama babama doyamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü. ismi burçin'di o kızın. Sanki kabrinden çıkıp gözlerimden yaşlar boşanana kadar bana annesine babasına olan özlemini anlattı... Anlattı ve gözlerimde yaş ile bırakıp çekip gitti... Mekanın cennet olsun Burçin. Mekanın Huzur olsun...
dişi geyik demekmiş.
(bkz: barçın)
biraz önce öğrendim ki dişi geyik demekmiş.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
sürekli pembe giyiniyor.
çok da kadınsı.
hakkında söyleyeceklerim bugün bunlar.
iyi bir dost ismidir.
Akla eti burçak bisküviyi getiren kız ismi.
aklıma gülçin burçin ve yalçın'ı getiren unisex isim.
dişi geyik anlamına gelen unisex isim.
gülçin'in kardeşi olabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar