bugün

burn adlı enerji içeceğinin yeni versiyonudur. burn ile kokteyl karışmış gibidir. *
http://galeri.uludagsozluk.com/r/burn-blue-118648/
kırmızısının yanında sönük kalan içecektir. sevemedim bir türlü.
artvin-istanbul istikametinde seyrederken içtiğim, paramın boşa gittiğini düşündüğüm, bir daha almayacağım içecek.
© copyright 2005 - 2026