bugün

sabaha karşı uykudan ne yapacağını şaşırmış, entry girmekten kendini alamayan yazarın kendi kendine sürekli sarfettiği cümle.**
(bkz: bu son maç)
(bkz: cm)
entry girmek sigara içmeye benzer. bu son dersin ama bi tane daha girmekten kendini alamazsın.
sözlükten soğuyup, sözlüğü terk etmeye hazırlanan yazarın kendi kendine seslendiği cümle.
(bkz: elveda sözlük)
(bkz: internetin sonuna hosgeldiniz)
çoğu yazarın her gece telaffuz ettiği söz.** (bkz: #4022788)
Sözlük devri gerçekten bitmiştir. Son Güncelleme daha da kötü oldu. Robot yazarlar ile yürümüyor burası...
Artık kimse kimseye, seviyeli olarak bile sataşmıyor. Dolayısıyla Vakit geçirecek, kafa dağıtacak başka şeyler bulma zamanı gelmiştir.
Zaten yeni bir iş ve aşka yelken açıyorum.
Ve Burası... herkesin sıkıldığında gelip, içindeki toksik duyguları tatmin ettiği bir çukurdur.
Hesabımı silmiyorum. Çünkü yazdıklarımı okurken keyif alacak insanlar olacaktır.
Antik dönemlere ait oyma taş yazıları gibi, bazı insanların zihninde, derin düşüncelere sebep olabilirim.
Hesabımda Fazlasıyla Tanım ve ilginç türden hikaye mevcuttur. Ama herkes anlamaz.
Nietzschenin söylediği gibi:
"Ben Bu kulaklara göre ağız değilim"
Son olarak; Birkaç sevgili yazar dostumda Telegram adresim var.
Selam ve dua ile...
Böyle kuru kuru gitme ya, kafana sık, geberdiğini bilelim en azından giderken.
© copyright 2005 - 2026