bugün

bu son entry

Sözlük devri gerçekten bitmiştir. Son Güncelleme daha da kötü oldu. Robot yazarlar ile yürümüyor burası...
Artık kimse kimseye, seviyeli olarak bile sataşmıyor. Dolayısıyla Vakit geçirecek, kafa dağıtacak başka şeyler bulma zamanı gelmiştir.
Zaten yeni bir iş ve aşka yelken açıyorum.
Ve Burası... herkesin sıkıldığında gelip, içindeki toksik duyguları tatmin ettiği bir çukurdur.
Hesabımı silmiyorum. Çünkü yazdıklarımı okurken keyif alacak insanlar olacaktır.
Antik dönemlere ait oyma taş yazıları gibi, bazı insanların zihninde, derin düşüncelere sebep olabilirim.
Hesabımda Fazlasıyla Tanım ve ilginç türden hikaye mevcuttur. Ama herkes anlamaz.
Nietzschenin söylediği gibi:
"Ben Bu kulaklara göre ağız değilim"
Son olarak; Birkaç sevgili yazar dostumda Telegram adresim var.
Selam ve dua ile...
© copyright 2005 - 2026