bugün

görüyorum gözleriyle öpüşüyor herkes şeklinde başlayan büyük ev ablukada şarkısı. zaten mecburuz birçok şeye kısmı da insanı teslimiyete iter. öyle bir şarkı işte.şarkıyı gülinler hanım seslendiriyor.
En sevdiğim hayko cepkin şarkılarından biri. Sözleri ise şöyle ;
Ne eğri ne doğru, gücüm kalmadı
Ellerimden uçtu, biri almadı
Yüce dağlar aştım, yine olmadı
Ne çiçekler gördüm, tadın' almadım
Görmez oldu gözüm, elim de tutmaz
Bıraktığın her şey yerinde durmaz
Görmez oldu gözüm, elim de tutmaz
Söylediğin yalan yerini bulmaz
Bedduadır sana bütün sözlerim
inanmazsın ama yolunu gözlerim
Görmez oldu gözüm, elim de tutmaz
Bıraktığın her şey yerinde durmaz
Görmez oldu gözüm, elim de tutmaz
Söylediğin yalan yerini bulmaz
Elimi uzatıyorum değmiyor. Neresinden bakarsan bak dolmuyor. Bedenim yerde ama ayaklarım basmıyor yere. Düşüyorum diyorum; bekliyorum çarpmalıyım, bitmiyor.
sakin olmam lazım* isimli albümün en iyilerinden olan parça. hayko cepkin, albümün harikalarından son kez'e çok güzel bir klip çekmişti. bu parça için de benzer bir çalışma yapılabilirdi.
1...4567
© copyright 2005 - 2026