bugün
- black mirror3
- gülüm diyen kız8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- kuzenin içine boşalmak14
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- yılmaz güney12
- sözlükten çıkmayan yazar2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- ziyade ilahiler dinlemek2
- velvet10
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- zaman baba birader bey2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kemal kılıçdaroğlu18
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ameliyat olmak6
- almanya5
- 20502
- otopsiraporlari5
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- rahmi koç6
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- utku gümrükçü6
- sırrı süreyya önder4
- futbol12
boşnak olsa gerek yazarı.
kusura bakmayınız alerjim var, hapşuruyorum.
kusura bakmayınız alerjim var, hapşuruyorum.
herhangi bir neden olmamasına rağmen sevdiğim yeni yazar.*
nicki yönünden emo, tikky ya da ne bileyim apaçi olma ihtimali olan kardeş yazar.
istanbul da oturmuyor en yakın zamanda istanbula; b.paşa, yıldırım da dahil gezmeye geleceğim. (#8640080)
nickimi ilk kim eleştirecek diye merakla bekliyordum.evet 'q' yerine 'k' de kullanabilirdim ama; 8-1o yıl önce bu günlerde* b ve q harflerinin uyumunu gördükten sonra vaz geçemediğim mahlas.* dediğim gibi tamamen duygusal, çocukluktan kalma en kötü alışkanlığım, başka hiç bir yerde kullanmadığım 'q' harfini insanın gözüne sokar gibi nickime kullanmam bundan ötürüdür.
ancak; bir gün apaçi ya da emo olmaya niyetlenirsem ilk sana söyleyeceğim söz.(#8640166)
nickimi ilk kim eleştirecek diye merakla bekliyordum.evet 'q' yerine 'k' de kullanabilirdim ama; 8-1o yıl önce bu günlerde* b ve q harflerinin uyumunu gördükten sonra vaz geçemediğim mahlas.* dediğim gibi tamamen duygusal, çocukluktan kalma en kötü alışkanlığım, başka hiç bir yerde kullanmadığım 'q' harfini insanın gözüne sokar gibi nickime kullanmam bundan ötürüdür.
ancak; bir gün apaçi ya da emo olmaya niyetlenirsem ilk sana söyleyeceğim söz.(#8640166)
ülkem yeni bir jakoben cumhuriyetçi daha yetiştirmiş. insanlar yeni nesillerden biraz daha hümanist ve demokrasi yanlısı olmasını bekliyor.
tipik bir boşnaktır, espirili ve uysaldır.
damon nickli arkadaş canlısı yazarımız sanırım ekşiyle ilgili yazdığım (#8788347) numaralı entryme kızmış. içerlemiş. bir de akıl vermiş kendileri:
--spoiler--
ekşi ile alakalı yazmak istediğin bir şey varsa git oraya yaz canım. hadi güle güle 10 taneyi uzun uzun doldur uzun yazınca hemen üyelik veriliyor. bunu da kimseye söyleme.
--spoiler--
verdiğiniz fikir için ne kadar teşekkür etsem azdır. laf cambazlığı yapacaksan daha düzgün cümleler kur, burası forum ortamı değil ben 15 günde idrak ettim sen ikibin küsur girinden sonra halen anlayamamışsın ki; bodoslama dalmışsın nick altına.
not1: hangi başlığı neden açacağı mı sana sormayacağım
not2: özel sorunlarını özelden yaz.
--spoiler--
ekşi ile alakalı yazmak istediğin bir şey varsa git oraya yaz canım. hadi güle güle 10 taneyi uzun uzun doldur uzun yazınca hemen üyelik veriliyor. bunu da kimseye söyleme.
--spoiler--
verdiğiniz fikir için ne kadar teşekkür etsem azdır. laf cambazlığı yapacaksan daha düzgün cümleler kur, burası forum ortamı değil ben 15 günde idrak ettim sen ikibin küsur girinden sonra halen anlayamamışsın ki; bodoslama dalmışsın nick altına.
not1: hangi başlığı neden açacağı mı sana sormayacağım
not2: özel sorunlarını özelden yaz.
(bkz: #9070644) başlık : 10 kasımlar da 9 05 de ağlayan insan
bu başlık ta, fetoş diye bahsettiği kişi eğer fetullah gülen ise, bu başlıkla fetullah gülen in arasında nasıl bir bağlantı kurduğunu merak ettiğim yazardır. apaçık görülüyor ki amaç sadece birilerine çamur atmak, kendi pisliklerini saçmaktır. en alakasız konular da bile işi orara çekebilecek karakter(!) lerde insanlar olduğunu görüyoruz. eminim ki bahsettiği kişinin ağlarken ki konunun ne olduğunu bile bilmeden, sadece kulaktan dolma, maksat çamur pislik olsun diye söylenmiş bir sözdür. cahilliği ve kendini bilmezliği hat safhada olan bir yazardır.
--spoiler--
fetoşun göz yaşlarından daha gerçektir. hem sizene lan ağlıyorsa ağlıyor dallamalık yapmayın rahat bırakın atatürkü de sevenlerini de. israil de ölenlere ağlayıp şehit cenazelerinde put gibi etrafı seyredenlere bakın!
#9070644 (BoSnaq, 18.08.2010 17:51)
--spoiler--
bu başlık ta, fetoş diye bahsettiği kişi eğer fetullah gülen ise, bu başlıkla fetullah gülen in arasında nasıl bir bağlantı kurduğunu merak ettiğim yazardır. apaçık görülüyor ki amaç sadece birilerine çamur atmak, kendi pisliklerini saçmaktır. en alakasız konular da bile işi orara çekebilecek karakter(!) lerde insanlar olduğunu görüyoruz. eminim ki bahsettiği kişinin ağlarken ki konunun ne olduğunu bile bilmeden, sadece kulaktan dolma, maksat çamur pislik olsun diye söylenmiş bir sözdür. cahilliği ve kendini bilmezliği hat safhada olan bir yazardır.
--spoiler--
fetoşun göz yaşlarından daha gerçektir. hem sizene lan ağlıyorsa ağlıyor dallamalık yapmayın rahat bırakın atatürkü de sevenlerini de. israil de ölenlere ağlayıp şehit cenazelerinde put gibi etrafı seyredenlere bakın!
#9070644 (BoSnaq, 18.08.2010 17:51)
--spoiler--
(bkz: #9070794) olur mu öyle şey arkadaş.
fetoş abla vardı bizim mahallede çok sulu göz bahsi geçen kişi oydu. fetullah gülen hazretlerine laf eder miyim hiç!? bizim fetoş abla amerikaya taşınmış hem orası rahat diyor türkiyeyi beğenmiyor zilli. suyu çıkmış hem orda vurdum ben parayı diyor. siz keriz gibi çalışın orda ben dalgama bakarım falan yazmış. ama yinede ağlıyorum diyor ülkemi özlediğimden değil bee yazmış gözüme soğan şeysi kaçtı.
fetoş abla vardı bizim mahallede çok sulu göz bahsi geçen kişi oydu. fetullah gülen hazretlerine laf eder miyim hiç!? bizim fetoş abla amerikaya taşınmış hem orası rahat diyor türkiyeyi beğenmiyor zilli. suyu çıkmış hem orda vurdum ben parayı diyor. siz keriz gibi çalışın orda ben dalgama bakarım falan yazmış. ama yinede ağlıyorum diyor ülkemi özlediğimden değil bee yazmış gözüme soğan şeysi kaçtı.
(bkz: #8726856) tespitiyle dumura uğratan yazardır.
(bkz: #11690919)
nickine bak çay demle sen! ben çok iyi türkçe konuşuyom ne var bonba dediysem en azından harfleri değiştirmiyom akıllım nabeeer?
nickine bak çay demle sen! ben çok iyi türkçe konuşuyom ne var bonba dediysem en azından harfleri değiştirmiyom akıllım nabeeer?
(#11864116) beni çok güldüren bir ayar vermiştir. takip ettiğim yazarlardandır. haklıdır da.
akşam akşam beni güldüren canım kardeşim. (#12198807)
nasıl aile terbiyesi aldıkları ortada olan insanlara verilmiş bir cevaba karşılık annelere saygısı olmayan olarak lanse edilmişiz olsun.
hem bir şey daha: orospu bile bir meslek icra eder saygımız sonsuzdur.
hem bir şey daha: orospu bile bir meslek icra eder saygımız sonsuzdur.
mükemmel benzetmesini ayakta alkışladığımdır.
(#13565085)
(#13565085)
aynı ırka mensubuz. Kakosi demek geldi içimden. Severek okurum entrylerini.
duble yapmış yazar.
(#22581326) sözlük tarihinin en iyi entrylerinden birini giren yazar.
"Ama bizim uefa kupamız var"cıları, sevmeyen yazar evet.
Rica ediyorum: en beğenilen entryleri; bayramlaşma ve anlık fotoğraf olan, zeki arkadaşlar eleştirirken iki kere düşünsün.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar