bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kuran-ı kerim3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dünya12
- insan5
- almanya6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- amerika birleşik devletleri7
- eski işyerine tekrar başlamak4
- portekiz5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kolombiya4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- opel frontera2
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- x in memeleri3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- iran2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 33 yaşında olmak3
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- özbekistan4
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
bir çok indie rock grubunun benzer şarkılar piyasaya sürmesinden sonra indie dünyasına yeni bi soluk kazandıran grup. bestelerinin tümü mükemmele yakın. uzun bir aradan sonra çıkan en kaliteli albümlerden silent alarm.
banquet le dinlenmeye başlanabilir. hangi bi şarkılarını yazsam ki hepsi birbirinden güsel. alın size albüm:
01.like eating glass
02.helicopter
03.positive tension
04.banquet
05.blue light
06.she's hearing voices
07.this modern love
08.pioneers
09.price of gas
10.little thoughts
11.so here we are
12.luno
13.plans
14.compliments
banquet le dinlenmeye başlanabilir. hangi bi şarkılarını yazsam ki hepsi birbirinden güsel. alın size albüm:
01.like eating glass
02.helicopter
03.positive tension
04.banquet
05.blue light
06.she's hearing voices
07.this modern love
08.pioneers
09.price of gas
10.little thoughts
11.so here we are
12.luno
13.plans
14.compliments
ingiliz indie rock grubu.okereke hastasi oldum kisa zamanda
2007 yılında a weekend in the city adlı albümü yayınlamış ingiliz grup. kele okereke'nin sesi pek güzeldir.
Bloc Party bir Brit "art rock/post punk" uyanış grubudur. Grup Eylül 2003'de Bloc Party'i ismini almadan önce "Superheroes of BMX", "The Angel Range", "Diet" ve "Union" gibi isimlerle 2002'den beri çeşitli kılıklarda piyasadaydı. Grubun adı hakkında eğlence için yerel bir grubu kiralayan, resmi olmayan, yöresel bir festival olan "block party" üzerinde yapılmış bir kelime oyunu olduğu gibi bir teori mevcuttur. Grup, isimlerinin, Sovyet Bloğu'na veya Kanadalı siyasi parti Bloc Québécois'ya bir gönderme niyetinde olmadığını, "k" nın yokluğunun tamamen estetik açıdan olduğunu belirtmiştir.
Kele Okereke'nin vokalliğinde, Russell Lissack, Gordon Moakes ve Matt Tong'dan oluşan ingiliz grup, 2005 yılında ilk albümleri silent alarmı çıkarmışlardır, aynı yıl bu albümün remixlerinden ve yeni parçalardan oluşan silent alarm remixed albümünü piyasaya sürmüşlerdir.
silent alarm albümü, -şahsen- içersinde tek bir bu olmamış denilebilecek bir parça barındırmayan bir albüm; like eating glass o bitmek bilmeyen temposuyla her an, insanı durgunluktan çıkarabilir, kendine getirebilir,
en son yes man filminde duyduğumuz helicopter sabahtan akşama 'are you hoping for a miracle' diyerek dolaşmama neden olan parça,
nasıl bir duyguyla yazıldığını hep merak ettiğim banquet desek, zaten neredeyse bloc party ile özdeşleşmiş bir parça ve en iyi indie rock parçaları arasında geliyor.
'run run run' diye bağırtan positive tension da mutlaka dinlenmesi gereken bir müzik harikası,
bir de price of gasoline var değinilmesi gereken:
is that a fact, the price of gas keeps on rising
nothing comes for free, make like a stone, make like a plant
i can tell you, how this ends, (hell yeah) we're going to win this..
ardından 2007 yılında a weekend in the city albümünü çıkarmışlardır, bu albümle de özellikle uniform ve i still remember gibi iki harika parçaya kulak verilmeli.
son albümlerini 2008 yılında çıkarmışlardır: intimacy
burda biko, signs ve zephyrus -şahsen- özellikle dinlenmesi gereken parçalar, ancak özellikle biko ve signs alkolle birlikte yan etkiler gösteriyormuş, bilginize.
(bkz: ben bes yuzuncu entry mi sana armagan ettim)
silent alarm albümü, -şahsen- içersinde tek bir bu olmamış denilebilecek bir parça barındırmayan bir albüm; like eating glass o bitmek bilmeyen temposuyla her an, insanı durgunluktan çıkarabilir, kendine getirebilir,
en son yes man filminde duyduğumuz helicopter sabahtan akşama 'are you hoping for a miracle' diyerek dolaşmama neden olan parça,
nasıl bir duyguyla yazıldığını hep merak ettiğim banquet desek, zaten neredeyse bloc party ile özdeşleşmiş bir parça ve en iyi indie rock parçaları arasında geliyor.
'run run run' diye bağırtan positive tension da mutlaka dinlenmesi gereken bir müzik harikası,
bir de price of gasoline var değinilmesi gereken:
is that a fact, the price of gas keeps on rising
nothing comes for free, make like a stone, make like a plant
i can tell you, how this ends, (hell yeah) we're going to win this..
ardından 2007 yılında a weekend in the city albümünü çıkarmışlardır, bu albümle de özellikle uniform ve i still remember gibi iki harika parçaya kulak verilmeli.
son albümlerini 2008 yılında çıkarmışlardır: intimacy
burda biko, signs ve zephyrus -şahsen- özellikle dinlenmesi gereken parçalar, ancak özellikle biko ve signs alkolle birlikte yan etkiler gösteriyormuş, bilginize.
(bkz: ben bes yuzuncu entry mi sana armagan ettim)
how I met your mother'da This modern love adlı şarkılarıyla kendilerinin farkına vardığım indie rock grup.
ünlü ve best-seller oyunların soundtrack'inde sürekli gördüğüm grup.
"banquet (remix)" şarkısı, "midnight club 3 - dub edition - remix" isimli oyunda var.
"banquet" şarkısı, "ssx - on tour" isimli oyunda var.
"helicopter" şarkısı, "fifa 06" isimli oyunda var.
ve birkaç yerde daha duydum bu grubun şarkılarını ama hatırlayamıyorum. hele o helicopter ve banquet, heryerde karşıma çıkıyor lağn.
"banquet (remix)" şarkısı, "midnight club 3 - dub edition - remix" isimli oyunda var.
"banquet" şarkısı, "ssx - on tour" isimli oyunda var.
"helicopter" şarkısı, "fifa 06" isimli oyunda var.
ve birkaç yerde daha duydum bu grubun şarkılarını ama hatırlayamıyorum. hele o helicopter ve banquet, heryerde karşıma çıkıyor lağn.
indietronic tarzın en başarılı temsilcisi olarak adlandırılabilecek bloc party,insanın kulaklarının pasını silen,acaba türkiyeye gelir mi diye bön bön insanı rock'n coke ve benzeri aktivitelere baktıran gruptur.
heralde tekrardan bırlesmesını en cok ıstedıgım gruptur.
kele okoreke (vokal-ritim gitar), russell lissack (lead gitar), gordon moakes (bas gitar-sentezleyici-geri vokal) ve matt tong (davul-geri vokal) dörtlüsünden oluşan oldukça iyi bir indie rock grbudur. Grubun şimdiye dek çıkarmış oldukları albümleri,silent alarm (2005), a weekend in the city (2007) ve intimacy (2008) dir.
topluluğu ilginç kılan ise bir rock grubunda nadiren görülen zenci bir vokalin oluşudur. Ancak vokali dinlediğinizde asıl olan gerçek farkı hissedeceksiniz.
topluluğu ilginç kılan ise bir rock grubunda nadiren görülen zenci bir vokalin oluşudur. Ancak vokali dinlediğinizde asıl olan gerçek farkı hissedeceksiniz.
Helicopter şarkısı kesinlikle dinlenmelidir adeta ruhun ağrı kesicisidir.
An itibari ile tanıdığım grup. Daha evvel tanısaydım konserlerine giderdim.
Edit: ben "fun" grubunu da sevmistim ama dalga gecilmistim kime ne ise. Bu grupta tarz olarak sevdim. Foster the people imsi. Memomumsu.
Edit: ben "fun" grubunu da sevmistim ama dalga gecilmistim kime ne ise. Bu grupta tarz olarak sevdim. Foster the people imsi. Memomumsu.
https://www.youtube.com/watch?v=BtFcmMt1e9s
şu şekilde bir dünyanın en samimi performansına sahip grup.
şu şekilde bir dünyanın en samimi performansına sahip grup.
Bu grubun Kreuzberg, i still remember ve two more years otobanda araba kullanırken dinlemesi harika şarkılarıdır.
banquet, helicopter gibi şarkılarını çok beğendiğim 2000'lerin başında kurulan post-britpop, post-punk şarkıları yapan büyük britanyalı grup.
Gündemdeki Haberler