bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- neden sevgilim yok4
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- 2026 dünya kupası40
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- nervio5
- kanada4
- japonya9
- herkesle iyi anlaşan insan18
- brezilya4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- sözlüte karı var mı3
- era7capone2
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- dünya13
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- hayatını kaybetmek4
soğuk havada korkuyo insan içmeye.
Kutsal içecek.
tüm dünya'nın aksine ülkemizde yakında neredeyse zengin içkisi olacak olan içecektir.
bira özgürlüktür.
bira kültürü olmayan ülkede insanlar mutsuzdur, çaresizdir, fakirdir, devlet tarafından eziliyor ve sömürülüyordur.
bira kültürü olmayan ülkede insanlar mutsuzdur, çaresizdir, fakirdir, devlet tarafından eziliyor ve sömürülüyordur.
ülkemizde inanılmaz derecede pahallı olan içecek. az önce 2 adet bira ve bir avuç fıstığa 19 lira ödedim. acilen alkolden alınan vergide indirim yapılmalı, yani bu kadar da olmaz.
Bira içerken yanında turşu yiyiniz.
ya bi siktirin gidin mk. içince 2-3 bira kesmiyormuş 6-7 tane içiliyormuş bak bak laflara bak. kış gününde 1-2 bira gayet idealdir. belki yazın sıcaktan 3 4 isteği gelebilir. ama hayvan mısınız arkadaş 6-7-8 nedir. siz baya zevkine değil adı alkol olsun diye içiyorsunuz işin şov kısmındasınız piç gözükeyim diye özenerek sigara içen ergenler gibisiniz. ya da bağımlısınız.. bira dediğin keyif içeceğidir 1-2 en fazla 3 sonra miden kaldırmaz zaten git gide acılaşır o biradan aldığın tat. adam gibi iç kalk mk sinir oluyorum böyle tipleri gördükçe.
4-5 lirası vergi zaten maliyeti 1.5-2 lira.. ayrıca bazı tekeller de bira daha pahalı özdilek ve migros gibi yerlerde daha ucuz. özdilekten 6.5 liraya aldığım tuborg amberi şerefsiz tekelci 9 liraya sattı.
4-5 lirası vergi zaten maliyeti 1.5-2 lira.. ayrıca bazı tekeller de bira daha pahalı özdilek ve migros gibi yerlerde daha ucuz. özdilekten 6.5 liraya aldığım tuborg amberi şerefsiz tekelci 9 liraya sattı.
fiyatı 8 liraya dayandığından artık evlerde üretilme noktasına gelmiş.
anadolu grubu tüketimin değil satışların azaldığını belirtmiş.
kaçak üretime dikkat çekmiş.
vergi azaltılırsa bu kaçakçılar satın alırmış.ahaha.vergiyi koyandan daha komiksin kapitalist.adam düzeneği kurmuş.tadından da memnun içmeye devam ettiğine göre.hadee başka kapıya.
anadolu grubu tüketimin değil satışların azaldığını belirtmiş.
kaçak üretime dikkat çekmiş.
vergi azaltılırsa bu kaçakçılar satın alırmış.ahaha.vergiyi koyandan daha komiksin kapitalist.adam düzeneği kurmuş.tadından da memnun içmeye devam ettiğine göre.hadee başka kapıya.
Arkadaşımla üretiyoruz bunu. Buğday, arpa hangisini istersek. isteğimize göre alkolünü ayarlayabiliyoruz. Başta çok zahmetli geliyordu ama en az 5 kere yaptık ve şu an elimiz alışmış durumda ve yaparken zevk alıyorsun. Zor yanı temizliğe çok önem vermek, özel deterjanı ve arındırıcıları oluyor ve kullanıldığın her şeyi Bunlarla yıkıyorsun. Bir kovadan yaklaşık 23 litre çıkıyor ve ortaya 46 şişe çıkabiliyor, tanesi 1.5 liraya falan denk geliyor.
Yani sokayım amk bu kadar pahalı olmamalı dışarıda.
Yani sokayım amk bu kadar pahalı olmamalı dışarıda.
Bazen iyi giden içecek. Ama bazen.
üçüncü yudumda Beni çarpan alkollü içecek.
adet olarak bakıldığında en ucuz alkollü içkidir.
içmeyi en çok sevdiğim alkollü içecektir. Acaba ruhum amele mi?
her zaman her yerde havada tavada içilesi aparat. su yerine geçer kahvaltı yerine geçer. kutsal sıvı.
günün bu saatinde bile olsa da içsek dediğim içecek. alkollü.
Amâle işi.
araba lastiklerini parlatma konusunda da oldukça başarılıdır. ama birayı, lastikleri parlatıcam diye ziyan etmek de büyük dalyaraklık tabi.
130 glisemik indeksiyle götümü sikseler içmeyeceğim içkidir.
aşırı tüketimi hipoosmolar hiponatremi yapacak olan içki.
ayrıca bomonti de ney(!) bir maden suyu markası mı.
(bkz: içmeyin şu zıkkımı)
ayrıca bomonti de ney(!) bir maden suyu markası mı.
(bkz: içmeyin şu zıkkımı)
Zaman kaybı. Jagermeister dururken.
türkiye'ye asla sadece içeçek olarak görülemeyecek olan içki. bu ülkede bira, içeçek olmanın dışında avrupa öykünmeciliğinin, temel değerlere isyanın, marjinalliğin basit bir simgesidir daha çok. bu ülkenin anadolulu kalamamış, avrupalı da olamamış liboş gençlerinin ellerindeki biralar böyle bir simgesellik taşırlar.
özellikle kamusal alanda bira yudumlayan hiçbir genç zihninde bu durumu su ya da ayran içer gibi normalleştiremeyecektir. bu gençler, ellerinde tuttukları biraların sıvısal özelliklerden daha çok, yukarıda saydığım kavramların simgeselliğini üstlendiğini içten içe sürekli hissedeceklerdir.
isteseniz de istemesenizde, kabul etseniz de etmeseniz de aşağılık kompleksi bu coğrafyanın genlerine işlemiş.
bugün kadıköy'deki barlar arasında gezindim de biraz... acıyamadım bile oradaki tiplere... tip diyorum; çünkü aralarında neredeyse hiç karakter yok. çünkü herkes birbirinin aynısı...
simgesi rezil, tadı rezil, kokusu rezil, fiyatı rezil, tüketeni rezil...
özellikle kamusal alanda bira yudumlayan hiçbir genç zihninde bu durumu su ya da ayran içer gibi normalleştiremeyecektir. bu gençler, ellerinde tuttukları biraların sıvısal özelliklerden daha çok, yukarıda saydığım kavramların simgeselliğini üstlendiğini içten içe sürekli hissedeceklerdir.
isteseniz de istemesenizde, kabul etseniz de etmeseniz de aşağılık kompleksi bu coğrafyanın genlerine işlemiş.
bugün kadıköy'deki barlar arasında gezindim de biraz... acıyamadım bile oradaki tiplere... tip diyorum; çünkü aralarında neredeyse hiç karakter yok. çünkü herkes birbirinin aynısı...
simgesi rezil, tadı rezil, kokusu rezil, fiyatı rezil, tüketeni rezil...
şuan 3 aydır süregelen orucumu bozduğum arpa suyu olur kendisi.
4 5 6.. sayamadım galiba, biraz uyuşturdu beni. bundan ötürü tüm lüzümsüz varlıklara küfretmek istiyorum, benliğimin haricindekiler de dahi. hariç tutmak dahi ızdırap, zamanın hızla geçmesi de en büyük ızdırap.. yolumuz sapmış, önümüz karanlık, ardımız boş.. sikmişim sartre ı, nereye varoluyoruz ulan? her şey aynı sıradanlıkta yüzeyselliğınde boğululuyor. boğulan onlarken nefesi alamayan da bizleriz. ahah sikmişim birayı boşverin, kadıköy sahilindeki ergenlerin instagram fotosu kapitalizmi bunlar hep.
4 5 6.. sayamadım galiba, biraz uyuşturdu beni. bundan ötürü tüm lüzümsüz varlıklara küfretmek istiyorum, benliğimin haricindekiler de dahi. hariç tutmak dahi ızdırap, zamanın hızla geçmesi de en büyük ızdırap.. yolumuz sapmış, önümüz karanlık, ardımız boş.. sikmişim sartre ı, nereye varoluyoruz ulan? her şey aynı sıradanlıkta yüzeyselliğınde boğululuyor. boğulan onlarken nefesi alamayan da bizleriz. ahah sikmişim birayı boşverin, kadıköy sahilindeki ergenlerin instagram fotosu kapitalizmi bunlar hep.
An itibariyle ictigim icecektir. Sorun nedir ? Neyi anlamiyorsunuz sayin yobazlar ?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar