1. 1.
    felsefe bilimi kapsar, geçersiz soru, konu kilit.
    4 -1 ... ibni maymun
  2. 2.
    Felsefe bilimi reddeder.
    1 -4 ... stairway leading to hell
  3. 3.
    felsefe bilimin anasıdır. bilim felsefeden doğmuştur. evet.
    2 -1 ... nevilevile
  4. 4.
    Bir ara reddediyordu şimdi ihtiyaç duyuyor. Evet.
    1 ... hepinizi sevmiyorum
  5. 5.
    Felsefe bilimi de içinde barındırmakla birlikte daha da ilerisidir.

    Bilim somut iken felsefe somutu da kullanarak somut ve soyuttur.
    3 ... insectoidzz
  6. 6.
    ouuv bu başka bir boyut..

    platonlarda fln takılı kalmış bence bizim düşünsel camiamız..

    bu mudur konumuz hala-ül azim?

    edit: ayrıca kim sildirdi olm yazımı.. çok ayıp.. kırıldım vallahi..

    e dit: keyf kahyası bir nebze demek istediğimi üşenmeden anlatabilmiş.. liselilerle beraber yazıyor olmak yoruyor azizim..
    1 ... artificialhuman
  7. 7.
    bilimin çıkış noktası felsefedir, felsefenin tasdik edicisi ise bilimdir. bu yüzden ikisine et tırnak gibi bir bütün denilebilir.
    1 ... yusuf reis
  8. 8.
    Edemez. Adamın götünü keserler.
    ... frekans
  9. 9.
    Felsefe dediğimiz alan çok kapsamlı olmakla birlikte düşünsel boyut ve daha çok metafizik alanla ilgileniyor artık.

    Bilim düşünceleri reddetmez. Şunlar farklıdır:

    -"bu dediğin bilimsel mi yoksa değil mi"

    Bu düşünceyi bilimin eleğine koyup elemektir. Ancak sen ortaya bir fikir bir düşünce atıyorsan bunun her zaman bilimsel olup olmadığı önemli değildir. Bu noktada önemli olan bu fikir "mantıklı mı yoksa mantıksız mı?" Sorusu haline gelir

    Yani bilim felsefeyi reddetmez. Felsefenin her alanıyla bilim ilgilenmez.

    Voleybolcu basketbolcuyu reddeder mi? Gibi bir soru olur bu. ikisinin alanı ayrılmış artık.

    Ayrıca periler vardır cinler vardır veya yoktur gibi konular da felsefenin alanı değildir genelde böyle düşünülüyor felsefenin metafizik boyutu ancak tabi ki böyle değil.
    1 ... keyf kahyasi
  10. 10.
    Bilim denen şeyin temellerini atan olgu düşünmek yani felsefedir.

    Felsefe olmasaydı bilim olmazdı.

    Çocuk babasını reddeder mi? Eder şu devirde Ergen isyanı kadar iğrenç bişey mi var amk!

    bilim felsefeyi reddeder mi
    2 ... serdarsl06