bugün

/782
(bkz: beşiktaş ın son 4 maçını da kaybetmesi)
cuma günü başakşehir göztepeye yenildiğinden beri şampiyon olsun istediğim takım.

ne fetönün takımı ne akp'nin takımı, tinerci de olsa en azından türk takımı. canım kabataşımın, beşiktaşımın takımı.

umarım çok zor da olsa fetöcülere gereken cezayı kesecektir.

son bir dans şenol reyis.
inanın çocuklar güzel günler göreceğiz güneşli günler,motorları maviliklere süreceğiz...Güneş doğacak yine.
boğaziçi yine yeniden alevlerle kaplanacak. deniz yanacak.
görsel
renkli hayatları karartan, şeref beylerin, gücü yetenlerin değil hakkı yetenlerin takımıdır beşiktaş.

seviyoruz ulan!

güneş i siyah beyaz boyayacağızzzzzzzz...
cimboma koyduk mu bu iş tamam.

görsel
https://twitter.com/10Sey...tatus/1123155558641668098
Yarı yolda bırakmayan tek aşk.
şenol tff ile anlaştığından beri bırak kaybetmeyi beraberliği bile olmayan takım.

bak sen şu allah'ın işine ya.

(bkz: ver şenol u al şampiyonluğu)
ülkenin sıradan takımlarından biri.. zaman zaman anadolu vasfı özelliği de görülmüştür bu takımın..
Ligin en göz dolduran, en pozitif futbolunu oynayan takımdır.
Kim ne derse desin.
Olmasaydın olmazdık.
türkiye'de güzel ve kaliteli futbol görmek istiyorsanız beşiktaş'ı izleyin.
saçma sapan konuşmayın beşiktaş’ın 2 değil 4 senelik tarihi vardır.
mustafa cengiz'in ''kalan 4 haftada hakemler kurayla seçilmeli.'' beyanıyla bir anda en altından en üstüne kadar tutuşmuş camia.

hayırdır oğlum ne oluyor lan? niye hopladınız bu kadar?

hüsnü başkanınız size uygun hakem belirleyemez, verilmesi gereken kartlarınız verilir, ofsayttan attığınız goller olur da geçerli sayılmaz diye mi bu panik?
ulan soytarilar siz önce

ver senolu al şampiyonluğu cümlesini açıklayın.

tff binasında şenol günesin ne isi gar var geçen hafta .

yada senol milli takımın teklifini birden bire nasıl kabul etti.

belliki verilmiş sözler var,

türkiyenin en karanlık takimi beşiktaştir .

eğer ki allah korusun şampiyon olunca bundan sonra ultraslan olarak tff düşünsün olacaklari,bu bir tehdit değildir

biz tehdit etmeyiz perişan ederiz.
yarın cinconu tokatlayacak güzide kulüp.
2 -3 şikeli şaibeli hırsız buragin attığı gollerle kendini şampiyon yapan ancak akıl bali olmayanların tuttuğu takım..
insan en büyük aşkı ile evlenebilme hakkına sahipse, bu hakkın tanınmasını istediğim olgu.
öncelikle bizi son dakikaya kadar şampiyonluk yarışında tuttuğunuz için başta şenol hocam ve futbolcular olmak üzere tüm takıma sonsuz teşekkürler. kayıp gözüyle baktığımız bir sezonda bizi heyecanlandırmanız bile taktir edilmesi gereken durumdur. tek kırgınlığımız yönetime artık ''efendi beşiktaş'' olmayalım. artık 'şerefimizle oynayıp hakkımızla kazanmasakta'' olur. çıkın ve artık şu yumruğunuzu masaya vurun.. maçların artık sahaarda kazanılamayacağını bir türlü öğrenemediniz... ayıptır, yazıktır, günahtır.
Koyduk gönderdik uzatmaya gerek yok.
seviyoruz.
cimbomun hızına yetişemeyen ihtiyarlar takımı. açık ve net.
şerefli 3.lük loading iyi çekin tinerleri..
bu sevdadan vazgeçersek
allah belamızı versin.
© copyright 2005 - 2026