bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
ligin tek ve gerçek büyük takımıdır. avrupa'dan birine sorun türkiye liginin en güçlü takımının beşiktaş olduğunu söyler açık ve net.
Super ligde 5. Sirada bulunan takim.
O da averaj farkiyla. Aslinda kayseri ile beraber 6. Sirayi paylasiyorlar.
O da averaj farkiyla. Aslinda kayseri ile beraber 6. Sirayi paylasiyorlar.
sezon sonu şampiyon olup renklilerin ağzına verecek takım.
Düşmanlarını illa bir gün acıtan kanırtan takım ama kimilerini her gün kanırttırıyor , acılarını yererek belli etmeye çalışırlar.
Adam gibi adam olan tek takımdır. Evet.
Antrenman yerine tiner çekenlerin kulübüdür 2 sene şampiyon olup sesi çıkan bundan sonra yine sessizleşecek takımdır efenim kendileri.
Türkiye liginin barcelonasıdır.
Yine aynı şey tarafından uyandırılan başlık.
Aferin işte böyle yemeden içmeden kesilip varsa yoksa kocanı düşüneceksin.
Aferin işte böyle yemeden içmeden kesilip varsa yoksa kocanı düşüneceksin.
2, 3 sene öncesine değin mütevazi görüntüsüyle çoğu zümrece sevilen bir kulüpken galatasarayın kötü olduğu ve yönetildiği dönemde hakem ve federasyon yardımlarıyla 2 şampiyonluk yaşayarak palazlanmış ve hadsiz söylemlere girme cürretinde bulunur olmuşlardır. Türkiyenin en büyüğüymüş miş muş.. Haddinizi bilin amq. Şeref, haysiyet ve onur haddi bilmekten geçer.
görsel
Takım 5 yerken anasına, yeni doğmuş çocuğuna küfür eden taraftar olmak yerine, derdimizi içimize atıp her zaman daha sıkı kenetlendi bı taraftar. Sizin gibi iyi gün taraftarı değil, aksine ölümüne beşiktaş!
Takım 5 yerken anasına, yeni doğmuş çocuğuna küfür eden taraftar olmak yerine, derdimizi içimize atıp her zaman daha sıkı kenetlendi bı taraftar. Sizin gibi iyi gün taraftarı değil, aksine ölümüne beşiktaş!
Al agzina besiktasi seversin.
beşiktaşın maçları premier lig tadında. izlemesi çok keyifli. futbol oynamıyorlar adeta sanat yapıyorlar.
Hakkinda cok basit bir gerceklik yazilinca cildirip kufreden kopekler gorulmesine sebep olan takim.
Ligde 5. Mi? Evet 5.
Bitti. Bu kadar. Demiroren olmasa bu siralamada bile olamazlardi.
Ligde 5. Mi? Evet 5.
Bitti. Bu kadar. Demiroren olmasa bu siralamada bile olamazlardi.
Demirören'i beşiktaşlı zanneden ya beyinizdir ya da orospu çocuğudur.
Şu takım iki sezondur, 100 sene çekişip ligi bi yere getiremeyen iki tane kancık klubün üstüne basa basa eze eze şampiyon oldu. Daha da olur rahat olun.
Şu takım iki sezondur, 100 sene çekişip ligi bi yere getiremeyen iki tane kancık klubün üstüne basa basa eze eze şampiyon oldu. Daha da olur rahat olun.
Aptal aptal kufretmekten gayri bir yaklasima sahip taraftari da bulunan takim.
Sevgili arkadasim; evet, demiroren geleli 5-6 yil oldu ve bu esnada bjk sadece 2 kere sampiyon oldu ama zaten demiroren sayesinde bile ancak bu kadar oluyor.
2/6 demek 3 senede 1 bjk sampiyonlugu demek ve bu da bjk normallerinin cok uzerinde. Demiroren'e kadar super ligde gs 20, fb 19, ts 6, bursa 1 ve bjk 11 kere sampiyon olmustu. Demioren'den sonra 2 kere olmasi yeterince aciklayici.
Elbette karaman valisini ziyaret eden, alakasiz sekildd sahur programina katilan ve stad acilisinda malum sahsa malum muameleyi ceken fikret orman'in da etkisi var. Ancak bjk, sike surecinde 2 yoneticisi iceride yatmasina karsin bu kadar az hasar aldi. Bunu da demiroren-rte; siyaset-spor iliskisinden ayri okumak eksiktir net sekilde.
En azindan tinerci kopekler gibi salya sacmadan yazdigin icin duzgun cevap vermeye calistim. Ki umarim aciklayici olmustur.
Super lig 5.si vasat takim.
Tarihi boyunca bir kez bile sampiyonlar liginde 2. Tur oynayamamis takim. 2017 senesi aralik itibariyle tarihi boyunca sampiyonlar liginde grup asamasindan ote mac yapamamis takimcik.
Bu acidan trabzon yahut bursa'dan bir adim bile onde degil. Bilakis 8-0 rezaletiyle avrupa'da rekor sahibi.
Sevgili arkadasim; evet, demiroren geleli 5-6 yil oldu ve bu esnada bjk sadece 2 kere sampiyon oldu ama zaten demiroren sayesinde bile ancak bu kadar oluyor.
2/6 demek 3 senede 1 bjk sampiyonlugu demek ve bu da bjk normallerinin cok uzerinde. Demiroren'e kadar super ligde gs 20, fb 19, ts 6, bursa 1 ve bjk 11 kere sampiyon olmustu. Demioren'den sonra 2 kere olmasi yeterince aciklayici.
Elbette karaman valisini ziyaret eden, alakasiz sekildd sahur programina katilan ve stad acilisinda malum sahsa malum muameleyi ceken fikret orman'in da etkisi var. Ancak bjk, sike surecinde 2 yoneticisi iceride yatmasina karsin bu kadar az hasar aldi. Bunu da demiroren-rte; siyaset-spor iliskisinden ayri okumak eksiktir net sekilde.
En azindan tinerci kopekler gibi salya sacmadan yazdigin icin duzgun cevap vermeye calistim. Ki umarim aciklayici olmustur.
Super lig 5.si vasat takim.
Tarihi boyunca bir kez bile sampiyonlar liginde 2. Tur oynayamamis takim. 2017 senesi aralik itibariyle tarihi boyunca sampiyonlar liginde grup asamasindan ote mac yapamamis takimcik.
Bu acidan trabzon yahut bursa'dan bir adim bile onde degil. Bilakis 8-0 rezaletiyle avrupa'da rekor sahibi.
vazgeçilmez ve pahabiçilmez olandır.
Galatasaray ile Başakşehir böyle gittiği müddetçe üçüncülüğe mahkum takım. Devre arasında işler değişebilir tabi. Kamp olayları, transferler, yönetim ve antrenörler falan filan.
Bu sezonda sampiyon olacak takımdır. Şimdi laf edenleri o zaman görecegiz. Hatta göremeyecegiz çünkü o zaman futbolla ilgilenmeyecekler.
Şampiyonlar ligi'nde bütçe/başarı oranında zirvede olan takımlardan.
Basel ve şahtar bu konuda onun rakipleri.
Ligde de fenerbahçe ve galatasaray'dan daha az para harcıyor.
Bu sene de şampiyon olacaktır.
Basel ve şahtar bu konuda onun rakipleri.
Ligde de fenerbahçe ve galatasaray'dan daha az para harcıyor.
Bu sene de şampiyon olacaktır.
Birleri gibi gücüne şampiyonluklarına tapmadığımız. 8-9 da yese sevmekten vazgeçmeyeceğimiz. Takımım. Bu sezon şampiyonlar ligi finalisti. Malum baya rekor kırdık Türkiye tarihi açısında daha da kıracağız gibi.
Renktaşlar, sakın üzmeyin ve kasmayın. Ölüsü şampiyon olacaktır beşiktaşımızın.
Peki neden bu puan kayıpları?
1- rakiplerin yüksek konsantrasyonu çok önemli. Son 2 yılın şampiyonu ve avrupa'daki taktire şayan performans rakip takım oyuncularını ekstradan konstantre ediyor. Bu da gayet normal beşiktaş'ın yerinde gs veya fb olsa aynı duruma düşerdi.
2- rotasyon konusundaki adil olmayan hoca davranışları.
Herkes kesik yedi, yemeyen kalmadı galiba. Ama dikkat ettim de atiba, quaresma ve cenk biraz faZla şans buluyor. Cenk konusuna parantez açıyorum, yedeği negredo olduğu için biraz daha fazla şansı hakediyor olabilir. Yoksa cenk'in performansı gayet iyi.
3- maç seçicilik.
Oyuncuların maç seçebilme lüksleri var. Çünkü mücadele verilen 3 kulvardan şl daha cazip geliyor. Yoğunluğu yabancılardan oluşan bir kadronun şl maçlarına daha iyi hazırlanması normal olmasada türkiye liginin izlenirliliğini düşünecek olursa şl maçlarını vitrin olarak görmeleri gayet mantıklı.
4- hoca performansı.
Milli takımla olan ve bitmek bilmeyen dirsek temasları, hocanın şl ye olağanüstü mesai harcaması kafasını aşırı yormuş gibi. Yardımcısının olmaması, yaşının geçkin olması bu performansı olumsuz etkilediği su götürmez.
Devre arasının yakın olması en büyük avantıjımız. Bunu iyi değerlendirmek lazım.
Dediğim gibi fazla kasmayın, germeyin. Çok net söylüyorum bu seneninde şampiyonu beşiktaş.
Peki neden bu puan kayıpları?
1- rakiplerin yüksek konsantrasyonu çok önemli. Son 2 yılın şampiyonu ve avrupa'daki taktire şayan performans rakip takım oyuncularını ekstradan konstantre ediyor. Bu da gayet normal beşiktaş'ın yerinde gs veya fb olsa aynı duruma düşerdi.
2- rotasyon konusundaki adil olmayan hoca davranışları.
Herkes kesik yedi, yemeyen kalmadı galiba. Ama dikkat ettim de atiba, quaresma ve cenk biraz faZla şans buluyor. Cenk konusuna parantez açıyorum, yedeği negredo olduğu için biraz daha fazla şansı hakediyor olabilir. Yoksa cenk'in performansı gayet iyi.
3- maç seçicilik.
Oyuncuların maç seçebilme lüksleri var. Çünkü mücadele verilen 3 kulvardan şl daha cazip geliyor. Yoğunluğu yabancılardan oluşan bir kadronun şl maçlarına daha iyi hazırlanması normal olmasada türkiye liginin izlenirliliğini düşünecek olursa şl maçlarını vitrin olarak görmeleri gayet mantıklı.
4- hoca performansı.
Milli takımla olan ve bitmek bilmeyen dirsek temasları, hocanın şl ye olağanüstü mesai harcaması kafasını aşırı yormuş gibi. Yardımcısının olmaması, yaşının geçkin olması bu performansı olumsuz etkilediği su götürmez.
Devre arasının yakın olması en büyük avantıjımız. Bunu iyi değerlendirmek lazım.
Dediğim gibi fazla kasmayın, germeyin. Çok net söylüyorum bu seneninde şampiyonu beşiktaş.
umut bulut penaltı kararı doğru dedi daha ne yapılması gerekiyor adam kendini bilerek boş yere bırakmadıki be kardeşim yapmayın şöyle şeyler yok hakem ipten almışmış bilmem neymiş sahtekar cenkmiş geçin bu ayakları kendi sahanızda bize 3-2 yeniliyordunuz ne zaman unuttunuz 9 kişi kalmış takımı zar zor yendiniz negredonun golü ofsayt değildi peki bunu neden görmezden geldiniz ? hakem beşiktaşa 4 kırmızı verdi hala ali palabıyık beşiktaşı savunuyor bilmem ne bik bik ötüp otüp duracağınıza adam gibi tarfsız izleyin şu maçları.
Eskiden 3. Buyuk denince taraftari kizardi bu takim.
Basaksehir'in istikrari, Goztepe'nin lige donusu ile ancak 5. Buyuk olabilecek gibi duruyor.
En buyuk esanesi demiroren olan takim.
Basaksehir'in istikrari, Goztepe'nin lige donusu ile ancak 5. Buyuk olabilecek gibi duruyor.
En buyuk esanesi demiroren olan takim.
son 2 sezonun şampiyonu.
2 senedir bu sene şampiyon olamaz diyenlerin ağzına veriyor. bu sene yine verecek.
nihayetinde "kalkan s*kin imanı olmaz" değil mi?
2 senedir bu sene şampiyon olamaz diyenlerin ağzına veriyor. bu sene yine verecek.
nihayetinde "kalkan s*kin imanı olmaz" değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar