bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
Renktaşlar, sakın üzmeyin ve kasmayın. Ölüsü şampiyon olacaktır beşiktaşımızın.
Peki neden bu puan kayıpları?
1- rakiplerin yüksek konsantrasyonu çok önemli. Son 2 yılın şampiyonu ve avrupa'daki taktire şayan performans rakip takım oyuncularını ekstradan konstantre ediyor. Bu da gayet normal beşiktaş'ın yerinde gs veya fb olsa aynı duruma düşerdi.
2- rotasyon konusundaki adil olmayan hoca davranışları.
Herkes kesik yedi, yemeyen kalmadı galiba. Ama dikkat ettim de atiba, quaresma ve cenk biraz faZla şans buluyor. Cenk konusuna parantez açıyorum, yedeği negredo olduğu için biraz daha fazla şansı hakediyor olabilir. Yoksa cenk'in performansı gayet iyi.
3- maç seçicilik.
Oyuncuların maç seçebilme lüksleri var. Çünkü mücadele verilen 3 kulvardan şl daha cazip geliyor. Yoğunluğu yabancılardan oluşan bir kadronun şl maçlarına daha iyi hazırlanması normal olmasada türkiye liginin izlenirliliğini düşünecek olursa şl maçlarını vitrin olarak görmeleri gayet mantıklı.
4- hoca performansı.
Milli takımla olan ve bitmek bilmeyen dirsek temasları, hocanın şl ye olağanüstü mesai harcaması kafasını aşırı yormuş gibi. Yardımcısının olmaması, yaşının geçkin olması bu performansı olumsuz etkilediği su götürmez.
Devre arasının yakın olması en büyük avantıjımız. Bunu iyi değerlendirmek lazım.
Dediğim gibi fazla kasmayın, germeyin. Çok net söylüyorum bu seneninde şampiyonu beşiktaş.
Peki neden bu puan kayıpları?
1- rakiplerin yüksek konsantrasyonu çok önemli. Son 2 yılın şampiyonu ve avrupa'daki taktire şayan performans rakip takım oyuncularını ekstradan konstantre ediyor. Bu da gayet normal beşiktaş'ın yerinde gs veya fb olsa aynı duruma düşerdi.
2- rotasyon konusundaki adil olmayan hoca davranışları.
Herkes kesik yedi, yemeyen kalmadı galiba. Ama dikkat ettim de atiba, quaresma ve cenk biraz faZla şans buluyor. Cenk konusuna parantez açıyorum, yedeği negredo olduğu için biraz daha fazla şansı hakediyor olabilir. Yoksa cenk'in performansı gayet iyi.
3- maç seçicilik.
Oyuncuların maç seçebilme lüksleri var. Çünkü mücadele verilen 3 kulvardan şl daha cazip geliyor. Yoğunluğu yabancılardan oluşan bir kadronun şl maçlarına daha iyi hazırlanması normal olmasada türkiye liginin izlenirliliğini düşünecek olursa şl maçlarını vitrin olarak görmeleri gayet mantıklı.
4- hoca performansı.
Milli takımla olan ve bitmek bilmeyen dirsek temasları, hocanın şl ye olağanüstü mesai harcaması kafasını aşırı yormuş gibi. Yardımcısının olmaması, yaşının geçkin olması bu performansı olumsuz etkilediği su götürmez.
Devre arasının yakın olması en büyük avantıjımız. Bunu iyi değerlendirmek lazım.
Dediğim gibi fazla kasmayın, germeyin. Çok net söylüyorum bu seneninde şampiyonu beşiktaş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar