bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- pozantı2
- kemalistler5
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- yazarların imza parfümleri14
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- bir insanı sevmek11
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- tramer kaydı olan kız4
- mutluluğun fark edilmemesi8
uludağ sözlük yazar kişisidir.
gotchaaa...
kendisi şükelanın şukusunda bir yazar.
neyse yazsın çizsin bakalım.
gotchaaa...
kendisi şükelanın şukusunda bir yazar.
neyse yazsın çizsin bakalım.
az önce kendisinden haberdar olduğum sözlük kişisi.
Vay Arkadaş. Beni de takip etti.
Bir yazar.
Bir yazar.
entrylerinin çoğunu -sonra oku- kısmına attığım yazar. boş vaktim olduğunda değerlendireceğim o vakti.
itiraf başlığında yaptığı itirafla beni yaran yazar. Uzun olsa bile okuyun. Hala gülüyorum.
hataları tespit sürecindeki beyin.
Bu adamı okuyun itirafını okudum 15 dakikadır kahkaha atıyorum uzun yazdığına bakmayın su gibi akıyor.
kürt ise kardeşimdir. açık ve net.
(#32138874) valla üşenmedim sonuna kadar okudum. öyle de bir yazmış ki kitap gibi.
yalnız güldüm abi kusura bakma. hatta hala gülüyorum tekrar kusura bakma. ahaha.
yalnız güldüm abi kusura bakma. hatta hala gülüyorum tekrar kusura bakma. ahaha.
uzun zamandan beri yazılarını takip ediyorum. çok iyi bir kalemi var. olağan üstü sürükleyici yazıyor. okuyanı hikayeye sokuyor, yaşıyor, yaşatıyor. yalnız hikayeleri itiraf sayfasına değil de, bir başlık altında veya kendi açtığı bir başlığa yazarsa daha manalı olur diye düşünüyorum ve arada bir de paragraf bırakırsa çok iyi olur. prostat sanayici, tarihçi ve titanic gibi ihtiyarlar okuyamaz sonra.
tabi bunlar naçizane tavsiyemdi. inş bıkmadan böyle yazar ve biz abinler de her türlü okumaya devam ederiz.
şaka değil, okuyun okutturun bu adamı. çok iyi.
(bkz: #31840705)
tebrikler...
tabi bunlar naçizane tavsiyemdi. inş bıkmadan böyle yazar ve biz abinler de her türlü okumaya devam ederiz.
şaka değil, okuyun okutturun bu adamı. çok iyi.
(bkz: #31840705)
tebrikler...
güzel bir mizacı ve kalemi var, tebrik ederim.
kas gevşetici hikayesi güldürdü.
kas gevşetici hikayesi güldürdü.
kas gevşetici hikayesi, mükemmel. gevşek gevşek güldürdü.
(bkz: beta beyin dalgaları)
(bkz: beta beyin dalgaları)
3 nick altı bi entry prensibinden,
tek entariye çevirdiğim entry.
anlayan 3 adım geri çıksın.
5 günde bi bişe girmesi dışında,
severek takip ettiğim yazar.
iyi yazmalar dilerim.
tek entariye çevirdiğim entry.
anlayan 3 adım geri çıksın.
5 günde bi bişe girmesi dışında,
severek takip ettiğim yazar.
iyi yazmalar dilerim.
yeni fridanin parcalanmis omurgasi vakası. adam gibi itiraf etmesi takdir edilesi olsa da, olmadı. bu yakışmadı.
görsel
görsel
kendisine aşık olmuşum da,
ilişki yaşamışız,
ilişkide öküzün teki olduğunu anlamış,
hayal kırıklığına uğramışım gibi hissediyorum kendimi...
eski sevgilisi olarak beddua ediyorum sanki arkasından... öyle bir şey yani kgjvdfhg.
ahhh ahhh. üzdün be beta beyin...
ilişki yaşamışız,
ilişkide öküzün teki olduğunu anlamış,
hayal kırıklığına uğramışım gibi hissediyorum kendimi...
eski sevgilisi olarak beddua ediyorum sanki arkasından... öyle bir şey yani kgjvdfhg.
ahhh ahhh. üzdün be beta beyin...
Ne yazık ki yaygın olandır.
(bkz: silik is coming) gibime geliyor ama yine de bilirsiniz.
Bir varmış bir yokmuş yazarı.
On birinci nesil bir silik.
On birinci nesil bir silik.
Uzun zamandır sözlükte gözükmemesi nedeniyle bi an Aklıma gelen ve Nick altına göz atmamla birlikte şok geçirmeme neden olan yazar. Güzel hikayeler paylaşırdı. Meğer başka yerden alıntı yaptığı yazılarla hepimizi keklemiş. iş mahkemeye kadar gidince pişman olmuş anlaşılan ve özür dilemiş.
Olmadı güzel kardeşim.
Olmadı güzel kardeşim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar