bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı3
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- küfreden kız iticiliği3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- göbek adınız2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- beyaz otomobil satın almak15
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- almanya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- bugün de meme atan olmaması13
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
ak parti hakkında açılan kapatma davasına karşı tepki göstermek amacı ile açılan, internetten imza toplayarak geniş kitlelerin konu hakkında tepki göstermesini sağlamak amacı taşıyan ve işin ilginç tarafı, hiç reklam yahut önemsiz mail gelmeyen mail adresime dahi yaklaşık üç saat ,önce maili düşmüş sitedir.
edit:11,000 e yakın imza toplanmış şu ana kadar...
edit:11,000 e yakın imza toplanmış şu ana kadar...
imzamla desteklediğim sitedir.
(bkz: sürü psikolojisi)
(bkz: koyun)
nedense şaşırmadığım reaksiyon.
edit: kafatasının içinde beyin taşıdığını iddia eden ama akp'ye oy vererek baştan zortlamış süper zeki bünyelerin katılmakta olduğu tepkimsi.
ben de katılıyorum, ama... neyse lan bu boktan espri bütününü buraya kusmamalıyım.
ayrıca duygusal not: kapatıcam ben seni odalara.
(bkz: koyun)
nedense şaşırmadığım reaksiyon.
edit: kafatasının içinde beyin taşıdığını iddia eden ama akp'ye oy vererek baştan zortlamış süper zeki bünyelerin katılmakta olduğu tepkimsi.
ben de katılıyorum, ama... neyse lan bu boktan espri bütününü buraya kusmamalıyım.
ayrıca duygusal not: kapatıcam ben seni odalara.
kafatasının içinde beyin barındırmayanların bu sosyal tepkiyi, vatandaş olmanın getirdiği bilincin bu yansımasını sürü psikolojisi olarak değerlendirebilecek olmasından hareketle daha da bir önem kazanan tepki şeklidir. Ne yapacaktı insanlar? sokağa çıkıp pkk gibi molotof mu atacaktı? bu muydu beklediğiniz?
tuncay özkanın biz kaç kişiyiz oluşumundan daha az komik olan oluşumdur. en azından biraz zeka kırıntısı taşıyor. tuncay özkanın onca cumhuriyet mitingiden akıllanmayıp sözde cumhuriyet özde chp mitinglerine* gelen sevgi pıtırcıklarının topladığı site kadar olmasa da kayıt olan kişi sayısı giderek artacaktır.
her türlü "kapanma"ya meraklı olduklarını her seferinde daha açıkça belirten, "açık"lığı ise sadece "kapanma"ları söz konusu olduğunda dile getiren kişilerin oluşturduğu topluluk. bırakın kapansınlardır.
imza sayısı siteye girmek ile değil doldurulan imza sayısı ile artan sitedir. ancak çok hızlı arttığından internet alemi sözlük ve mynetten ibaret bünyelere sayaç gibi gelebilir.
--spoiler--
Kendi kanaatimce, kapatılmamın ülkem, devletim ve insanlık adına çok yerinde bir karar olacağını düşünüyorum.
--spoiler--
ironi içeren hareket. yukarıdaki betimlemeyi kendi adına yapabilmiş bünyenin geçmiş hatalarının farkına varmış olmasını beklemek yanlış olmaz gibi görünse de, bu harekete katılan kişilerin "küstüm ben oynamıyorum." çocukluğu içinde yaklaştığını varsaymak daha mantıklı görünüyor. *
Kendi kanaatimce, kapatılmamın ülkem, devletim ve insanlık adına çok yerinde bir karar olacağını düşünüyorum.
--spoiler--
ironi içeren hareket. yukarıdaki betimlemeyi kendi adına yapabilmiş bünyenin geçmiş hatalarının farkına varmış olmasını beklemek yanlış olmaz gibi görünse de, bu harekete katılan kişilerin "küstüm ben oynamıyorum." çocukluğu içinde yaklaştığını varsaymak daha mantıklı görünüyor. *
bunun aynı zamanda basbakanimiseviyorum com şeklinde olanı vardır.zaman ilerledikçe ve bu devran böyle gittikçe türevleride artacağa benzer.
ne amaçla yapıldığını anlamadığım site. yani 300 milyon kişi oy verse ne olur? ulan bu bir dava be! dava sonuçları öle imzayla değişmez. bugün apo dışarı çıksın diye bir kampanya yapsam 5 milyon oy toplarım.
yorum yazılınca imzalara da eklenip eklenmediğini bilmediğim için "siz zaten kapatılmışsınız, daha nereye kapanıyorsunuz?" yorumunu yapamadığım sitedir.
(bkz: tıpa)
kapalı ve daima kapalı olmaya mahkum olacak bir zihinin geç gelen itirafıdır.bravoo iyi düşünmüşsün hatta çok iyi düşünmüşsün bebeğim.
-nolur beni de kapatııaaannn!
-nie be yeterince kapalısın zaten..
-ya olsun açık bi yer vardır sen kapat gene..
-sana bi kapatırım var ya..tövbelerim olsun yaa..
edit:kötüle beni bebeğim..
-nolur beni de kapatııaaannn!
-nie be yeterince kapalısın zaten..
-ya olsun açık bi yer vardır sen kapat gene..
-sana bi kapatırım var ya..tövbelerim olsun yaa..
edit:kötüle beni bebeğim..
şu an 16.534 kişinin imza verdiği oluşum.
siteyi blogspotta açmadıkları için derin hayal kırıklıkları yaşadığım oluşumdur lakin ne güzel alışmıştık bütün imza kampanyalarının blogspotta açılıp bilmem şu kadar imza aldık, bu kadar kişi gezdi, bak şu ünlüler de bize uydu türü cümlelere.
imza toplamak elbet demokratik haktır ama başka kişilerin topladıkları imzaları darbeci, muhtıracı, vs. gibi damgalayanlar için mi bilemem!
imza toplamak elbet demokratik haktır ama başka kişilerin topladıkları imzaları darbeci, muhtıracı, vs. gibi damgalayanlar için mi bilemem!
adam fişlemek ve e-mail adresi toplamak için başlatılmış olduğunu düşündüğüm kampanya.
filmlerde, lisede herhangi bir sınıfın bir suç işlediğinde öğretmen yada müdür gelip "suçlu kim hemen ayağa kalksın!" diye bağırdığında fedakar bi çocuğun ayağa kalkıp "ben!" dedikten sonra diğer öğrencilerin çocuğa şaşkın bir bakış atıp bizim için kendini feda etti diye düşünüp "ben de" "ben de" diye ayağa kalkmalarıyla etkileyici bi sahne yaratma çabasıyla filmlere konulan bu sahnenin türkiye'deki örneğidir. tüyler diken dikendir adeta.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar