bugün
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- 2026 dünya kupası36
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- japonya8
- şemso buraya bak koçum2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ispanya3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- isveç2
- hollanda2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- ekvador3
- amerika birleşik devletleri9
- fildişi sahili3
- kadir inanır'ın vefatı7
- iran3
- almanya6
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- yeni zelanda2
- paraguay3
- 2026 dünya kupası g grubu2
- avustralya3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- saraca finch house7
- kanada2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- truesuzluk3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- güney afrika4
- meksika3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
an itibari ile yaşanan twitter çılgınlığı, paylaşılan video ve resim bolluğu bir türlü engellenemiyor. geçmişe gitmenin huzuru kapladı beni valla ne yalan söylimim, sanırım bi çok kişiyede bulaşmış olabilir.
komik olanlarsa 90'ların sonunda doğan ve yeni ergenliğe giren kesimde bolca yorum yapmaktalar. onların o çabalarını gördükçe o zamanlar mahalle maçlarına alınmayan ben aklıma geldim bi an.
komik olanlarsa 90'ların sonunda doğan ve yeni ergenliğe giren kesimde bolca yorum yapmaktalar. onların o çabalarını gördükçe o zamanlar mahalle maçlarına alınmayan ben aklıma geldim bi an.
okan bayülgen sayesinde bence 90lar ve kerim tekin'in wwtt olmuştur.
böyle olacak:
görsel
görsel
insanı duygu seline uğrutan hadise.
bence 90 lar :
harun kolçak ve ilginç dansıydı *
https://www.youtube.com/watch?v=V7DAzOf1Clg
boliç'in manchester'a attığı goldü , pokemondu,tasoydu . pazar günleri şahane pazarı izlemekti.
flash tv deki gerçek kesit programını izleyip katıla katıla gülmekti .
not: '' bence '' 90lar başlığında entry'nin subjektif görüldüğü için silinmesi beni yarmıştır.
bence 90 lar :
harun kolçak ve ilginç dansıydı *
https://www.youtube.com/watch?v=V7DAzOf1Clg
boliç'in manchester'a attığı goldü , pokemondu,tasoydu . pazar günleri şahane pazarı izlemekti.
flash tv deki gerçek kesit programını izleyip katıla katıla gülmekti .
not: '' bence '' 90lar başlığında entry'nin subjektif görüldüğü için silinmesi beni yarmıştır.
insanların 90'lardan hatırladığı şeyleri anlatmaya çalıştığı trend topic'tir efendim.
ve tabii unutmadan, bence 90lar atariydi, çalışmayan kasetlere "üüüüüüf" diye üfleyip kasetlerin çalışmasını ummaktı. adaptörü çok ısınmış mı diye yoklamaktı babalar!
ve tabii unutmadan, bence 90lar atariydi, çalışmayan kasetlere "üüüüüüf" diye üfleyip kasetlerin çalışmasını ummaktı. adaptörü çok ısınmış mı diye yoklamaktı babalar!
okan bayülge'in disko kralında doksanlar programıyla tavan yaptığının göstergesidir.
insanı saf ve samimi zamanlara kucak açıp onu özlediğimizi dillendiren hashtag.
bence 90lar... candı.
bence 90lar... candı.
bir twitter hastagi. ama bence 90lar okan bayülgen'in konu bulma noktasında sıkışınca kullandığı bir dönem olarak hafızalarıma kazınmıştır.
ailemle geçirdiğim güzel günlerdir. Tasodur,ataridir,kokulu silgi-kalem..MUTLULUKTUR.
giden sevgili gibidir. özlesende dönmeyecek birdaha.
90lar demek. sabahtan akşama bilgisayar başında durmak yerine. sabahtan akşama sokakta top koşturmaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar