bugün
- dünya5
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- coğrafya2
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- gülüm diyen kız10
- aşk her şeyi affeder mi4
- haiti4
- fas4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney12
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- otokar sultan2
- kuzenin içine boşalmak14
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 20262
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
şizofreni hastalığından muzdarip bir insanın sarfetmesi olası bir söz öbeğidir.
(bkz: merhaba mehdi)
ben mehdiyim.
şimdi ispatla diyeceksiniz. hadi bize bir mucize göster diyeceksiniz. gösterirsem hepiniz inanırsınız önemli olan mucizesiz inanmak islamiyette olduğu gibi.
önce deccal gelecekti diyeceksiniz. hayır o kaynaklar tahrif edildi. ben önce gelecektim siz inanmayın diye şeytnın oyunu bunlar.
bize öğretini söyle diyeceksiniz. henüz vakti değil.
ben mehdiyim.
bana inanmazsanız cehennemde yanacaksınız. allahın gazabı üstünüze olacak.
pek çok aliminiz beni reddedecek bana deli diyecek lakin onlar şeytanın oyunları onların cezası kat kat fazladır.
cennete kavuşmak için peşimden gelin. büyük savaş yakın.
,,,
bir gün adamın birisi kafasında sarık uzun bir sakalla meydanlara çıkar da bunları söylerse. şimdiki gibi çoğu şeye bu tehdit ve göz boyama metoduyla körü körüne kanan halk buna da kanacaktır.
ya doğruysa anlayışı veya küçük kelime oyunları orta seviye zekalar için çok zorlayıcıdır.
bu dünyaya ait olmayan bir sıfatı taşıyıp da insani davranan bir kişi "ama mucize gösterirsem hepiniz inanırsınız" gibi bir akıl oyunu ile binleri arkasından sürükleyecektir.
böyle şeylere inanmaya elverişlidir insanoğlu. pek çok defa gördüm. hans aiberg hala müritlere sahip diye biliyorum.
peki bu dolandırıcılık küçük tarikatlarla sınırlı mı?
daha büyük bir oyun oynanıyor olamaz mı?
temeli korku unsuruna dayalı dinler ve sorulan sorulara akıl oyunları ile verilen cevaplar.
-"tanrıyı göremiyorum"
+"havayı da göremiyorsun"
onlarca yıl bu cevap ile oyalanan insanlar bir gün şu cevabı verdi.
"ama havayı hissediyorum"
şimdi ise inanırsan inanırsın hiç bir ispat gerekmiyor. ispat olsaydı herkes inanırdı deniyor.
bakın şu ucu açık tehdide şu ucu açık akıl oyunlarına bakın.
"cehennem"
"ne ki
haftada bir pazar ayinleri arada bir kiliseye yardım.
hem ahlaki düzen açısından bu çok iyi.
çocuklarım yoldan çıkmaz.
ve doğruysa büyük ödüller var."
peki bu düzen ? yarattığı ruhban sınıfı. idarecilerin mutlak doğru bizimki anlayışı ile demokrasi tanımaz işgali...?
"bizim dinimiz şöyle diyor bu dünya böyle olacak!"
manyağın birisi çıksa bu dünya şöyle şöyle olmalı dese peşine de 50 adam taksa..
ne düşünürsün?
aynısını. manyak dersin.
yalnız önemli bir şey var.
51 kişilik cemaat manyaktır.
milyonluk cemaatlar ise kutsal.
ortak akıl her daim hata yapar.
hele ki aklın zorlandığı anlarda hataya daha meyillidir.
ortaçağı düşün koca bir insanlık dünya düz diyordu.
o zamanlar birisi çıkıp yuvarlak dediğinde neer oldu biliyoruz.
şimdi gülüyoruz.
peki bir kaç yüz yıl sonra yeni keşifler ile hiç tahmin edemediğimiz şeyler bulsak ve sorularımızın cevapları kökten değişse?
insanoğlu neden geçmişinden ders çıkarmıyor?
hata yapıyor muyuz?
bu temelli akıl oyunlarına ve korkuya dayalı sistem de gerçeği ne kadar sorguladık?
kapsamlı bir sosyal deney yapmak istiyorum.
sahte bir mehdi ile.
ilk baştaki paragtafta olduğu gibi.
bu sosyal deneyin sonucunda ne kadar kalabalık kitlenin bizim mehdimize inandığını bir görmeliyiz.
ben tahmin edebiliyorum lakin bunu ispatlamak insanoğluna bir hatasını daha gösterecektir.
şimdilik bu kadar.
şimdi ispatla diyeceksiniz. hadi bize bir mucize göster diyeceksiniz. gösterirsem hepiniz inanırsınız önemli olan mucizesiz inanmak islamiyette olduğu gibi.
önce deccal gelecekti diyeceksiniz. hayır o kaynaklar tahrif edildi. ben önce gelecektim siz inanmayın diye şeytnın oyunu bunlar.
bize öğretini söyle diyeceksiniz. henüz vakti değil.
ben mehdiyim.
bana inanmazsanız cehennemde yanacaksınız. allahın gazabı üstünüze olacak.
pek çok aliminiz beni reddedecek bana deli diyecek lakin onlar şeytanın oyunları onların cezası kat kat fazladır.
cennete kavuşmak için peşimden gelin. büyük savaş yakın.
,,,
bir gün adamın birisi kafasında sarık uzun bir sakalla meydanlara çıkar da bunları söylerse. şimdiki gibi çoğu şeye bu tehdit ve göz boyama metoduyla körü körüne kanan halk buna da kanacaktır.
ya doğruysa anlayışı veya küçük kelime oyunları orta seviye zekalar için çok zorlayıcıdır.
bu dünyaya ait olmayan bir sıfatı taşıyıp da insani davranan bir kişi "ama mucize gösterirsem hepiniz inanırsınız" gibi bir akıl oyunu ile binleri arkasından sürükleyecektir.
böyle şeylere inanmaya elverişlidir insanoğlu. pek çok defa gördüm. hans aiberg hala müritlere sahip diye biliyorum.
peki bu dolandırıcılık küçük tarikatlarla sınırlı mı?
daha büyük bir oyun oynanıyor olamaz mı?
temeli korku unsuruna dayalı dinler ve sorulan sorulara akıl oyunları ile verilen cevaplar.
-"tanrıyı göremiyorum"
+"havayı da göremiyorsun"
onlarca yıl bu cevap ile oyalanan insanlar bir gün şu cevabı verdi.
"ama havayı hissediyorum"
şimdi ise inanırsan inanırsın hiç bir ispat gerekmiyor. ispat olsaydı herkes inanırdı deniyor.
bakın şu ucu açık tehdide şu ucu açık akıl oyunlarına bakın.
"cehennem"
"ne ki
haftada bir pazar ayinleri arada bir kiliseye yardım.
hem ahlaki düzen açısından bu çok iyi.
çocuklarım yoldan çıkmaz.
ve doğruysa büyük ödüller var."
peki bu düzen ? yarattığı ruhban sınıfı. idarecilerin mutlak doğru bizimki anlayışı ile demokrasi tanımaz işgali...?
"bizim dinimiz şöyle diyor bu dünya böyle olacak!"
manyağın birisi çıksa bu dünya şöyle şöyle olmalı dese peşine de 50 adam taksa..
ne düşünürsün?
aynısını. manyak dersin.
yalnız önemli bir şey var.
51 kişilik cemaat manyaktır.
milyonluk cemaatlar ise kutsal.
ortak akıl her daim hata yapar.
hele ki aklın zorlandığı anlarda hataya daha meyillidir.
ortaçağı düşün koca bir insanlık dünya düz diyordu.
o zamanlar birisi çıkıp yuvarlak dediğinde neer oldu biliyoruz.
şimdi gülüyoruz.
peki bir kaç yüz yıl sonra yeni keşifler ile hiç tahmin edemediğimiz şeyler bulsak ve sorularımızın cevapları kökten değişse?
insanoğlu neden geçmişinden ders çıkarmıyor?
hata yapıyor muyuz?
bu temelli akıl oyunlarına ve korkuya dayalı sistem de gerçeği ne kadar sorguladık?
kapsamlı bir sosyal deney yapmak istiyorum.
sahte bir mehdi ile.
ilk baştaki paragtafta olduğu gibi.
bu sosyal deneyin sonucunda ne kadar kalabalık kitlenin bizim mehdimize inandığını bir görmeliyiz.
ben tahmin edebiliyorum lakin bunu ispatlamak insanoğluna bir hatasını daha gösterecektir.
şimdilik bu kadar.
(bkz: ben de yuzarsif)
ben mehdiyim diyen kişi mehdi değildir. (bkz: adnan oktar)
dünyayı kurtaracak akla sahip olan kişi.
bir remixi eksikti abimizin:
https://www.youtube.com/watch?v=Ivr1nsV-mCs
https://www.youtube.com/watch?v=Ivr1nsV-mCs
--spoiler--
ben allahdan görevli mihtiyim ben tüm dünyayi yalınız Türkiyede görevli deilm 184 devlette görevliyim dünyayı giyametten gurtaracak agla sahibim agil zenginiyim....haaa....Bunlar deli zannneder gendileri deli ıkhhıııı alahahh lan ban sikdi ikirt git eviye ne diyon lan sen beğim dokunmazliğim var; anaasanin 25. maddesi.. ne sikdr gidy.....Bak bunun yazariym iste bundan dogunulmazlık aldım......Bah bahk bana benziyormu...
--spoiler--
ben allahdan görevli mihtiyim ben tüm dünyayi yalınız Türkiyede görevli deilm 184 devlette görevliyim dünyayı giyametten gurtaracak agla sahibim agil zenginiyim....haaa....Bunlar deli zannneder gendileri deli ıkhhıııı alahahh lan ban sikdi ikirt git eviye ne diyon lan sen beğim dokunmazliğim var; anaasanin 25. maddesi.. ne sikdr gidy.....Bak bunun yazariym iste bundan dogunulmazlık aldım......Bah bahk bana benziyormu...
--spoiler--
Süper dünya kurtarıcısı. Yoldaymış geliyormuş. Ben mehdiyim diyecek ve taşlanarak öldürülecek .
bizim de vardı askerde vanlı bir arkadaşımız, ve ismi mehdi idi.
şimdi o adam ben mehdiyim dese yalan söylememiş olur. bu kadar büyütmeye gerek yok. adam mehdiydi, ve hepimiz bunu biliyorduk..
ayrıca (bkz: mehdi zana)
şimdi o adam ben mehdiyim dese yalan söylememiş olur. bu kadar büyütmeye gerek yok. adam mehdiydi, ve hepimiz bunu biliyorduk..
ayrıca (bkz: mehdi zana)
(bkz: adnan oktar)*
ahanda bir ramazan ayında daha beklediğimiz haber geldi.
yeni mehdimiz yeni ramazan ayına kadar görevinde kaldıktan sonra görevini teslim edecekmiş.
Not: ben asıl deccali bekliyorum. hiç çıkmadı ortaya. ben deccalim diyecek babayiğit aranıyor.
yeni mehdimiz yeni ramazan ayına kadar görevinde kaldıktan sonra görevini teslim edecekmiş.
Not: ben asıl deccali bekliyorum. hiç çıkmadı ortaya. ben deccalim diyecek babayiğit aranıyor.
Bende Nabi avcı.Teoglar hazır.
Bursada uyuşturucudan kafayı yiyip, pompalıyla sokağa çıkıp etrafa ateş eden bir torbacının ağzından çıkan sözlerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar