bugün

hoş gelmiş çıtır yazar, inşallah kızdır.
9. nesil bir yazar.
co demeniz kâfidir efenim.
hoş gelmiştir, biraz alıngan, üzerine çok gidilmemeli. *
can yakarım.
(#15147450) saçmalayan yazar. ne dediğini bilmeyen yazar.
büyük atatürk'ün başmimarı olduğu 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutladığım uludağ sözlük yazarı.

"...çünkü en şerefli en mutlu gün!

bugün 23 nisan hep neşeyle doluyor insan..."
sözlükte savunduğu düşüncelerin sonuna kadar arkasında duran ve bu özelliği sebebiyle dikkatimi çekmeyi başarmış yazar. bunu yaparken diğer yazarları da gülümsetmeyi eksit etmiyor sağolsun * ayrıca bu yazarı tüm yakın çevreme tavsiye ettim, artık onlar da kendisinin bütün entrylerini keyifle takip edebiliyor .
(#15314870) nokta atışlarla bu hafta sonu iddaa dan fena vurgun yapmış yazar.
nesildaş yazar. hoş geldin co. * *
Hoş sohbet, iddaaci 9.nesil yazAr.
(#15965779) cahillikte son nokta bunun ötesi varmıdır bilmiyorum.
kırmızı ışıkta geçen sürücünün yayaya çarpmasına o yayanın yolda ne işi var demiştir.
yazık komiklik olsun diye mi yaptı acaba ? hiç sanmıyorum...

edit: arkadaş ironi yapmış.. galiba öğretmeni ironi ile ilgili cümleler kur dedi .
buda cümle kurmuş .
© copyright 2005 - 2026