bugün

ben c0

(#15965779) cahillikte son nokta bunun ötesi varmıdır bilmiyorum.
kırmızı ışıkta geçen sürücünün yayaya çarpmasına o yayanın yolda ne işi var demiştir.
yazık komiklik olsun diye mi yaptı acaba ? hiç sanmıyorum...

edit: arkadaş ironi yapmış.. galiba öğretmeni ironi ile ilgili cümleler kur dedi .
buda cümle kurmuş .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026