bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- king is back5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- pandela3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- breko brek kara kuş2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- durduk yere ağlamak3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- göte giren şemsiye4
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- saraca finch house7
- ciguli kral7
clash of clans karakteri. 10000 kara iksir ile alınıyor. boşta bir işçi gerekiyor kurmak için.
Hoş gelmiş inşallah kızdır.
şahsım olan yazardır.
utanmaz. allah'tan kork.
alma mazlumun ahını...
barbar krallar için yazmıştım. yazarı tenzih ederim.
Valla Kardeş kusura bakma ben de bana diyosun sandım Özür dilerim.
ne demek. tanıştığımıza memnun oldum. yazmaya devam...
beni kızdırıp da beni zor durumda bırakma. bu gece üstüne karabasan çöksün.
Kral adam var ya mis gibi yakıyor bayrağı içimin yağları eridi. görsel
Barbar olmasa kral adam .
Küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
Bana pasif gay diyerek iftira atan bir pezevenge sövmek ne zamandan beri psikopatlık oluyor? Burda fikir özgürlüğü diye birşey var isteyen istediğini söyler eğer benim fikirlerim hoşuna gitmediyse donuzlayabilirsin, görmemezlikten gelebilirsin veya entry yazarak fikrime karşı çıktığını belirtirsin ama kakıpta bana iftira atan başlıklar açmazsın. Bu yaptığın dindara ateist demeye benzer ve asıl bu yaptığın psikopatlık oluyor. Yani psikoloğa gitmesi gereken biri varsa o da sensin. Hemcins iki kişinin ilişkiye girmesi hiçbir zaman normalleşmedi, normalleşmeyecek ve normalleştirmeyeceğim. Homofobi hastalık değildir asıl hastalık lgbt'dir ve tedavi edilmesi gerekir. Eğer lgbt'ye saygı gösterilmesi gerekseydi Allah Lut kavmini helak etmezdi. Son olarak şunu da ekleyeyim kimse gay olmak zorunda değil ama herkes benim gibi heteroseksüel olmak zorundadır.
küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
Bana pasif gay diyerek iftira atan bir pezevenge sövmek ne zamandan beri psikopatlık oluyor? Burda fikir özgürlüğü diye birşey var isteyen istediğini söyler eğer benim fikirlerim hoşuna gitmediyse donuzlayabilirsin, görmemezlikten gelebilirsin veya entry yazarak fikrime karşı çıktığını belirtirsin ama kakıpta bana iftira atan başlıklar açmazsın. Bu yaptığın dindara ateist demeye benzer ve asıl bu yaptığın psikopatlık oluyor. Yani psikoloğa gitmesi gereken biri varsa o da sensin. Hemcins iki kişinin ilişkiye girmesi hiçbir zaman normalleşmedi, normalleşmeyecek ve normalleştirmeyeceğim. Homofobi hastalık değildir asıl hastalık lgbt'dir ve tedavi edilmesi gerekir. Eğer lgbt'ye saygı gösterilmesi gerekseydi Allah Lut kavmini helak etmezdi. Son olarak şunu da ekleyeyim kimse gay olmak zorunda değil ama herkes benim gibi heteroseksüel olmak zorundadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar