bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- deniz baykal7
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- pandela2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- angie abdalla2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- makarnaya sarımsak girer mi3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- dişarıya şortla çıkmak2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- göte giren şemsiye4
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- kadir inanır'ın vefatı7
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- ciguli kral7
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- saraca finch house7
- arkadaşlar beni sevin2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
clash of clans karakteri. 10000 kara iksir ile alınıyor. boşta bir işçi gerekiyor kurmak için.
Hoş gelmiş inşallah kızdır.
şahsım olan yazardır.
utanmaz. allah'tan kork.
alma mazlumun ahını...
barbar krallar için yazmıştım. yazarı tenzih ederim.
Valla Kardeş kusura bakma ben de bana diyosun sandım Özür dilerim.
ne demek. tanıştığımıza memnun oldum. yazmaya devam...
beni kızdırıp da beni zor durumda bırakma. bu gece üstüne karabasan çöksün.
Kral adam var ya mis gibi yakıyor bayrağı içimin yağları eridi. görsel
Barbar olmasa kral adam .
Küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
Bana pasif gay diyerek iftira atan bir pezevenge sövmek ne zamandan beri psikopatlık oluyor? Burda fikir özgürlüğü diye birşey var isteyen istediğini söyler eğer benim fikirlerim hoşuna gitmediyse donuzlayabilirsin, görmemezlikten gelebilirsin veya entry yazarak fikrime karşı çıktığını belirtirsin ama kakıpta bana iftira atan başlıklar açmazsın. Bu yaptığın dindara ateist demeye benzer ve asıl bu yaptığın psikopatlık oluyor. Yani psikoloğa gitmesi gereken biri varsa o da sensin. Hemcins iki kişinin ilişkiye girmesi hiçbir zaman normalleşmedi, normalleşmeyecek ve normalleştirmeyeceğim. Homofobi hastalık değildir asıl hastalık lgbt'dir ve tedavi edilmesi gerekir. Eğer lgbt'ye saygı gösterilmesi gerekseydi Allah Lut kavmini helak etmezdi. Son olarak şunu da ekleyeyim kimse gay olmak zorunda değil ama herkes benim gibi heteroseksüel olmak zorundadır.
küçükken başından tatsızlıklar geçirdiğini düşündüğüm yazar,bu konularda psikolojik destek almasını tavsiye ederim,pisikolağa gitsin ve başından geçenleri anlatsın derim,onlar psikolojik destek verirler.
--spoiler--
Bana pasif gay diyerek iftira atan bir pezevenge sövmek ne zamandan beri psikopatlık oluyor? Burda fikir özgürlüğü diye birşey var isteyen istediğini söyler eğer benim fikirlerim hoşuna gitmediyse donuzlayabilirsin, görmemezlikten gelebilirsin veya entry yazarak fikrime karşı çıktığını belirtirsin ama kakıpta bana iftira atan başlıklar açmazsın. Bu yaptığın dindara ateist demeye benzer ve asıl bu yaptığın psikopatlık oluyor. Yani psikoloğa gitmesi gereken biri varsa o da sensin. Hemcins iki kişinin ilişkiye girmesi hiçbir zaman normalleşmedi, normalleşmeyecek ve normalleştirmeyeceğim. Homofobi hastalık değildir asıl hastalık lgbt'dir ve tedavi edilmesi gerekir. Eğer lgbt'ye saygı gösterilmesi gerekseydi Allah Lut kavmini helak etmezdi. Son olarak şunu da ekleyeyim kimse gay olmak zorunda değil ama herkes benim gibi heteroseksüel olmak zorundadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar