bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
california programı güzeldi. genelde pek izlemem gereksiz ve tanınmamış asya ve afrika ülkerine gittiği için. ama bazen tanınmış ülkelere de gittiği oluyor. o zaman bakıyorum tabi. yalnız koskoca california sahillerinde o kadar sahil ve kumarhane göstermesine rağmen bir tane striptizci kadın, hayat kadını veya sahilde bikinili görmememiz ilginç. demek en sonunda california da imana geldi de biz bilmiyoruz. *
stv de izlediğim tek programdır. Enteresan şeyler çıkabiliyor. Mesela zıplayan tohumlar gibi.
kaliteli bir program. ayrıca türkiye'nin en fazla izlenen belgeseli..
sunucusu şoray olsa daha bir keyifli olurdu.
Brezilyada yagan yagmuru Allahin rahmeti yagiyor seklinde ifade eden program. ilk basta kanali farketmedigim icin sasirip stv amblemini gorunce haa, tamam o zaman dedigim program ayni zamanda.
caanım ülkemde zilyon tane gezip görülecek yer varken elin memleketlerinde cirit atan program.
ukraynaya gitse, bir tane sarışın hatun göstermeyecek olan program ama güzel.
meksika usulü meyva tabağına acı, ekşi, tuz atan meksikalı kadının yaptığı nimete burun kıvırarak başkasına ve o kadına yedirerek, kadını kameralar karşısında küçük düşüren mal sunucuya sahip program.
ne kadar eleştrilse de izlediğim bir program. adamın gezmediği yer bilmediği dil yok. insan kıskanmıyor değil hani. dünya da okadar gezecek yer varki. bizim yaşam alanımız yeri geliyor bir odadan ibaret oluyor. başta ekonomik sebepler büyük rol oynuyor. gezip görmek yaşamak istiyor insan. biz sadece hayal kurabiliyoruz.
izlemekten keyif aldığım programlardan biridir. saim orhan' ın çok şanslı olduğunu düşünüyorum ve de kıskanıyorum.
kaliteli bir programdır.çok şey öğretmiştir.
sabah sabah bana irandaki gazetelerin trajlarından bahseden gereksiz gezi programı.
nihayet çığlığımızı duymuş sanki program. en sonunda rotayı avrupa ülkelerine çevirmiştir. ne var sanki afrikada ki çoğunlukla afrikayı yayınlıyordunuz. neyseki durumu düzeltmişler ve bir iki haftadan beri programlarında afrika yerine avrupadan ülkeleri taşımışlardır. seneye okul arıyoruz işte avrupada , hep böyle avrupadan ülkeler seçinden de bir karar verelim nerede okuyacağımıza..
zap yaparken denk gelince izlediğim tek samanyolu tv programı.
geçen izledim new york'tan bahsediyordu. ama new york'un sadece maddi yönlerinden bahsediyor. işte burda köprüden geçiş için vizeler 11$. benzin parası gişelerden çok daha ucuza mal oluyor falan gibisinden. ayrıca yaptığı bi başka şeyse kendi adamlarının reklamını yapıyor olması. new york'taki türklerden bahsedelim biraz diyor yaklaşık 20 dakika (tipinden belli oluyor zaten ) abilerin konuğu oldular.
hayır madem gezi programı yapıyorsun o bölgenin tarihi yerlerinden bahset. bunu yapıyosun tamam da çok az yapıyorsun. zaten program bitmeden değiştirdim kanalı.
geçen izledim new york'tan bahsediyordu. ama new york'un sadece maddi yönlerinden bahsediyor. işte burda köprüden geçiş için vizeler 11$. benzin parası gişelerden çok daha ucuza mal oluyor falan gibisinden. ayrıca yaptığı bi başka şeyse kendi adamlarının reklamını yapıyor olması. new york'taki türklerden bahsedelim biraz diyor yaklaşık 20 dakika (tipinden belli oluyor zaten ) abilerin konuğu oldular.
hayır madem gezi programı yapıyorsun o bölgenin tarihi yerlerinden bahset. bunu yapıyosun tamam da çok az yapıyorsun. zaten program bitmeden değiştirdim kanalı.
Sayesinde new york ta nerdeyse dizel benzin satan istasyon olmadığını ve dizel in normalden daha pahalı olduğunu öğrenmiş bulunduk. Ayrıca new york un boğaz köprülerinden geçiş bedelinin 11 dolar olduğunu da öğrendik.
samanyolu tv'de yayınlanan gezi ve belgesel programıdır. gülen tarikatının okullarını tanıttıkları bölümler dışında insanın genel kültürünü arttıran güzel bir programdır. samanyolu tv'de de izlenecek tek programdır. başka program izlenmez.
stv'nin evrensel bir programı. her telden insana hitap ediyor ve şuan meksika'yı tanıtıyor. o maya takviminin orjinali bir acayipti yahu. anlayamadım bir türlü matematik sistemlerini.
Stvdeki ayna programında an itibariyle kırgızistan incelenmekte. Yaşlı bi teyzemiz kalsiyum ihtiyacını karşılamak amacıyla kaya parçası yiyordu.
Bi garip oldum lan.
Bizim sunucu da vuruyor kımızın dibine dibine.
Bi garip oldum lan.
Bizim sunucu da vuruyor kımızın dibine dibine.
(bkz: Şakirt firarda)
Stv den en çok nefret eden insanlara bile kendini izlettirebildiğine göre hakkında fazla söze gerek olmayan program. Bence de gayet izlemesi keyifli bir program.
saim orhan'ın uğruna dünyayı 4 kere turladığı program.
sunucusunu deli gibi kıskandığım program.
amerika'da bir üniversiteyi tanıtırken laf arasında laikliğe giydiren, ege adalarında dolaşırken nedense ismet inönü'yü kötülüyebilen, bir cami gördüklerinde bilmem ne müslümanları burada namazlarını kılabiliyor diyen (sanki burada müslümanlar namazlarını kılamıyor) vb. metinleri olan bir program.
nedense oturur izlerim ama bu tip küçük ayrıntılar dikkat çekip samimiyeti ortadan kaldırıyor, birde her gitikleri yerde bir badem bıyıklı iş adamı bulmak konuşturmak gibi huyları var.
nedense oturur izlerim ama bu tip küçük ayrıntılar dikkat çekip samimiyeti ortadan kaldırıyor, birde her gitikleri yerde bir badem bıyıklı iş adamı bulmak konuşturmak gibi huyları var.
çok entarasan bi programdır. adam afrikada fakir bi ülkeyi geziyor anlatmaya başlıyor
- evet sayın seyirciler 1954 yılın gelen hırıstiyan sömürgeciler burada misyonerlik faaliyetlerine başlamışlar. arkamda gördüğüz klisiye inşa etmişler. yerli halka zorla kendi dinlerini öğretmişler. vsvsvsv yani hırıstiyanlara giydiriyor.
5 dk sonra türk bayrağı olan bi okulun önüde, arka fonda ilahi söyleyen coçuklar.
- değerli seyirciler burda birçok türk okulu var, halka türçe öğretiliyor ayrıca dini eğitimlerde veriyor türk hocalarımız.
- evet sayın seyirciler 1954 yılın gelen hırıstiyan sömürgeciler burada misyonerlik faaliyetlerine başlamışlar. arkamda gördüğüz klisiye inşa etmişler. yerli halka zorla kendi dinlerini öğretmişler. vsvsvsv yani hırıstiyanlara giydiriyor.
5 dk sonra türk bayrağı olan bi okulun önüde, arka fonda ilahi söyleyen coçuklar.
- değerli seyirciler burda birçok türk okulu var, halka türçe öğretiliyor ayrıca dini eğitimlerde veriyor türk hocalarımız.
stv'nin izlenebilecek iki programından biri, diğeri ise yeşil elma.
tarafsızlık konusunda biraz sıkıntılı tabi. dünyanın hiçbir coğrafyasında mı olumsuz bir şey olmaz, ayna'ya kalsa dünya toz pembe.
ama yinede güzel ve izlenebilir bir keşif programıdır.
birde allah'ın gabon'unu, bir ay onca şakirt eşliğinde gösterdi ya ne desek...
tarafsızlık konusunda biraz sıkıntılı tabi. dünyanın hiçbir coğrafyasında mı olumsuz bir şey olmaz, ayna'ya kalsa dünya toz pembe.
ama yinede güzel ve izlenebilir bir keşif programıdır.
birde allah'ın gabon'unu, bir ay onca şakirt eşliğinde gösterdi ya ne desek...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar