bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim3
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- lionel messi11
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- helal olsun be2
- ithal et2
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
audi'nin küçük ölçekli tankı.
ortalıgın anasını aglatacak,bütün jeep'lere önünde secde ettirip el,etek öptürecek, jeep'mi yoksa tankmı lan bu dedigim garip nesne.
Audideki arkadaslar cosmuslar..super gorunus mukemmel iscilik..gerci diger modellerde de kullanilan mmI sisteminin tuslari biraz daginik olsa da cok sahane bir sistem..X5 e alternatif arayanlar once cayenneye yoneldi fakat o da ayaga dusunce ortada kalakaldilar.. simdi de q7 cikinca eminim pek sevinmislerdir
audi nin kofti çıkan arabasıdır. olanca cüssesine karşılık euro ncap ta 4 yıldız almış motor gücü bakımından da çeşitli testlerden pek olumlu sonuç çıkartamamıştır.
ayrıca eleştiriler bununla da sınırlı değil, iç dizaynın fazlasından sıkıcı oluşu dış dizaynda da infiniti fx farlı, audi ızgaralı touareg olması audi nin şimdiden bu modelinde makyajlama yapmasına ve 2008 yılında çıkacak makyajlanmış ve güvenlik önlemleri artırılmış q7 yapacaz onu bekleyin layn allahsızlar şeklinde açıklama yapmasıyla beni de şaşırtmıştır.
muadilleri x5, ml serisi, touareg in artık model ve teknoloji bakımından eskimiş olması ise bu arabaya ilgiyi artırmıştır.
yine de piyasada alternatifi yok da değildir. bu satış grafikleri ve müşteri memnuniyeti sürerse porsche nin en iyi ürünü olacak cayenne, suv-coupe karışımı infiniti fx ve her şeye rağmen suv lar açısından bakıldığında bir off-road ve kum canavarı kral mercedes ml...
ncap testleri:
***bir arkadaşımın ıyyy yanları falan plastik bu arabanın demesi, artık avrupa da yaya güvenliğinin çok daha önemsenmesinin sonucudur. avrupa yaya güvenliği açısından bu gibi bazı kıstaslar koydu birkaç yıl önce, zaten yaya güvenliği bakımından da 4 üzerinden 2 yıldız almış q7.
http://www.euroncap.com/c...ratings/ratings.php?id1=9
ayrıca eleştiriler bununla da sınırlı değil, iç dizaynın fazlasından sıkıcı oluşu dış dizaynda da infiniti fx farlı, audi ızgaralı touareg olması audi nin şimdiden bu modelinde makyajlama yapmasına ve 2008 yılında çıkacak makyajlanmış ve güvenlik önlemleri artırılmış q7 yapacaz onu bekleyin layn allahsızlar şeklinde açıklama yapmasıyla beni de şaşırtmıştır.
muadilleri x5, ml serisi, touareg in artık model ve teknoloji bakımından eskimiş olması ise bu arabaya ilgiyi artırmıştır.
yine de piyasada alternatifi yok da değildir. bu satış grafikleri ve müşteri memnuniyeti sürerse porsche nin en iyi ürünü olacak cayenne, suv-coupe karışımı infiniti fx ve her şeye rağmen suv lar açısından bakıldığında bir off-road ve kum canavarı kral mercedes ml...
ncap testleri:
***bir arkadaşımın ıyyy yanları falan plastik bu arabanın demesi, artık avrupa da yaya güvenliğinin çok daha önemsenmesinin sonucudur. avrupa yaya güvenliği açısından bu gibi bazı kıstaslar koydu birkaç yıl önce, zaten yaya güvenliği bakımından da 4 üzerinden 2 yıldız almış q7.
http://www.euroncap.com/c...ratings/ratings.php?id1=9
karizma olarak piyasadaki birçok jeepin rahatlıkla kafasına verebilecek nitelikte olan audi'nin suvu.
fazla mesai ve ekstra işlere girerek daha fazla para kazanma istegi uyadiran arabamsi hede.
(bkz: hayvan)
(bkz: hayvan)
otoparkın kapısından değilde kaldırımından içeri girebilen bir araç. Tabiri caizse hayvan gibi.
tikkylerin yeni zırhlı aracı olmaya ada olan audi nin yeni harikası
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
bmw x5 ya da mercedes ml serisi kadar güzel olmayan suv. dizayn olarak dikkat çekici hiçbir ayrıntısı yok. bildiğimiz audi. tt dersen orada dururum.
kartalkaya yolu buzluyken subaru forester, toyota land cruiser ve land rover discovery'ler vızır vızır dağa inip çıkarken oraya buraya vurup yolda kalan ve ancak zincir taktıktan sonra yola devam edebilen araç. * audi nedir ki zaten; reklamdan ibaret nesne.
denediğim 4.2 modelinin hızlanmasına hasta olduğumdur. o kocaman kasanın nasıl bir anda ileri atladığını kavramak cidden çok zor. hakimiyeti genelde kolay olsada büyük cüssesi park kısmını biraz zorluyor, ancak nerdeyse boy aynası boyutlarındaki yan aynalarıyla etrafınıza hakim olabiliyorsunuz.
binmek için içine zıplanması gereken devasa bi şey. ne(y)? araba diyenin alnını karışlarım...
fenerbahçe nin daniel güiza ya transfer hediyesi.
diğer bir sponsor olan audi nin fenerbahçeli futbolcu guiza ya kiraladığı araba fenerbahçeden gittiğinde geri alacakdır zira sponsorluk sözleşmesinde vardır
(bkz: gürcan bilgiç)
(bkz: gürcan bilgiç)
araba olayında son nokta.
3.0 lt motorlusuna sahip olduğum alman oyuncağı.
tanım olarak alman oyuncağı.
tanım olarak alman oyuncağı.
alt modeli q5'i her açıdan daha başarılı bulduğum suv*
bugün fiestamdan inip akabinde hemen bindiğim araçtır. şunu diyebilirim 200km/saat hıza çıktığımızda bile sanki benim araçla 70le gidiyormuşum izlenimi yaratan, içine bindiğiniz vakit size verdiği güvenden kemer bile takmanıza gerek bırakmayan araçtır. gazladığınız vakit içinde o motor sesini duymak ise paha biçilemez güzellikteydi, ama arkadaş ben o sırada harcanan benzine paha biçiyorum dedi orası ayrı. ama kesinlikle hayatta herkesin tatması gereken güzelliklete bir zevkti e5te yarım saatte olsa o araçla uçmak. *
(bkz: tank)
arabanın manyağıdır, zengin olunursa alınacak ilk emtialardandır. Hatunu değiştirdikten sonra tabiki..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar