hayır hiç bir şekil de ne gömlek altına ne de bazı krolar gibi tişort altına giyemiyorum. sanırım bu yaştan sonra da giyemeyeceğim.
Anne kişisini ennnn sevindiren eylem.
Hangimiz, " atlet giy" terörlü baskısıyla büyümedik ki?
Atlet giyin çocuklar. Teri alır. Pamuklu ve beyaz olmalı. Annelerin vardır bir bildiği.
hangimiz sevmedik amk. ben giymeyi çok severim.
sanırım 2 senedir hiç giymediğim bir kıyafet. ama kazak ve türevleri olunca giyiyorum.
© copyright 2005 - 2026