bugün

başlık sıçma adı altında verdiğim örneğin ukteye çevrilmiş halidir. sultanfirardasenneredesin isimli arkadaşın "boş bkz. kalmasın" kampanyasının kurbanı olmuştur.
*
yanlış önermedir.
cehennem müslümanların inancında var, e tutup da kendi cehennemlerine ateistleri almazlar diye düşünüyorum.*
sadece inananlar için gerçektir.

sadece varsayımdır.

yaşayanlar için asla ama asla kanıtlanamayacaktır.

ben de diyebilirim ki "ölüm mutlak yok oluş, cennet, cehennem, tanrı yok."

Bunun da ne doğruluğu, ne de aksi kanıtlanabilir.

inananın söylediği kadar gerçektir.
bazı teistlerin "inanmalarının sebebi" olarak gösterdiği varsayımdır. gelip size tanrı hipotezinin meydana getirdiği bir başka hipotezi kanıtmış gibi sunarak çok zeki olduklarını zannederler.
ateist olmayanları ilgilendirmeyen konudur. allahla kul arasına ateist olmadığı için kimse giremez. peygamber değiilse tabii...
(bkz: yanacak bir cehennem olmaması)
(bkz: bring on the hell)
(bkz: ateş seni çağırıyor)
(bkz: highway to hell)
çıkış noktasını islami esaslardan aldığı için, subjektiftir. subjektif olduğu için, genel geçerliliği yoktur. ateist biri de "keyfinize bakın; tanrı yok." deyip, bunu iddia eden bünye gibi; ortaya koyduğu iddiayı kanıtlamadan gayet rahat bir şekilde hayatına devam edebilir.
bırakalım herkes istediği gibi, istediğine inansın. kimseyi inancından dolayı hakir görmeyelim. çevremizi temiz tutalım. çöp atan şerefsizleri "lan amına koduğum sokarım o çöpü sana" diyerekten, nezaket kurallarına dikkat ederekten uyaralım.
nasılki müslümanların bir inancı varsa, ateistlerin de kendine göre düşünceleri vardır. yalnızca herkes tarafından kabul edilemeyen düşünceler olduğu için din gibi tabulaşmamıştır. kimisi dünyanın varoluşunu yalnızca biyolojik açıdan düşünür. evrime, yani darwin düşüncesine katılır. kimisi başka bir düşünceye.

dini inancı olan kişiler için gerçek,
olmayanlar için kanıtlanamayan aslılsız bir başlıktır.
orasını sadece tanrı bilmektedir. ateist olupta milyon tane sevap işlemiş biriside olabilir. bunlar çok derin konulardır.
benim dinim bana,senin dinin sanadir.
her koyun kendi bacagindan asilir.
inancimiz bize bunlari emretmis.yani musluman birinin bir baskasina dini gorevleri yap diye tutturmasi, baski yapmasi dinini bilen biri icin gunah.fakat cogu musluman dinini tam ogrenemedigi icin sıkı sarilmak adina hatalar yapiyor.bir muslumanin gorevi sadece tebligdir.üc kez uyarir, hatirlatir.amac yanlis biliyor yada unutmus olma ihtimaline karsidir.asla baski yapamaz.hatta "niye cuma'ya gitmiyorsun, namaza gidelim hadi" derse bile gunah isler.fakat bunu unutmus bir cok musluman var.insanlar dinini unutunca bazi seyleri yanlis biliyor.siz insanlara dinini ogrenmesi icin imkanlari kisitlarsaniz onlarda batil insanlardan ogrenip bu hale getirir..okumamis cahil ana babalar gunah ve sevabin anlamlarini kimlere nasil gunah oldugunu tahlil etmeden cocuklarina "bu gunah, bu sevap" der.ogrenen cocuk herkes yapmali zanneder.bir musluman kimseye basini ort, icki icme diyemez.hele bunun icin baski hic yapamaz.islam tarihine bakarsaniz ele gecirdikleri ulkelerde kimseye zorla din degistirtmezler,degistirtemezler..hristiyanlar ise dinini degistirmeyenlere turlu eziyetler yapar.ama muslumanlarin cogunluk oldugu bir yerde genel ahlaki bozmamak adina acikta yapilmasina musaade etmedikleri seyler elbette var.millet konya ile ilgili cok elestiri yapar.hem muslumanlar hem sunu bunu yaparlar gizlice diye.bir gunah acikta islenmesi o gunahin cezasini cok artirir.hele ki cok musluman yasayan bir yerde..genel ahlaka uygun davranildigi surece herkes her seyi yapmakta hurdur.

peygamber efendimizle ilgili bir olay anlatilir.kim oldugunu hatirlamiyorum.ama olay soyle;
"bir gun deve ile peygamber efendimiz ve bir sahabe yolculuk sirasinda bir yere gelirler.orda bir kadinin ayakta ve suya egilmis vaziyette iken durdugunu gorurler..peygamber efendimiz gunaha girmemesi icin elleriyle sahabe'nin gozlerini kapar." diye bunu susleye susleye anlatirlar.surda sorsak herkese cogunlugu peygamberimiz "inananlari cehennemden korumaya calismis" diye ovunc meselesi yapar.
fakat gercekten dinini bilen birisi buna kesinlikle inanmaz.cunku kimsenin gunahina, sevabina baska musluman mudahale edemez.ancak bilmedigini, unuttugunu dusundugu bir muslumani uyarmakla, musluman olmayani dine uc kez davetle sorumluyuz.obur turlu biz soyledik diye yapan Allah'tan degil bizden korkmus ve soyleyeni ilahlastirmis olur ki dinimize gore en buyuk gunah allah'a es(sirk) kosmaktir.
musluman inancina gore herkes yasadiklariyla, yaptiklariyla yargilanacak.bu nedenle kimse kimseye mudahale hakki yoktur.tersi durumda kimin inancinin ne kadar oldugu nasil denenir?
osmanli'da yasiyor olsaydiniz kimse size basortusu, turban,carsaf giyin diye tutturmazdi.osmanli'da yabanci kadinlar, erkekler kendi giysileriyle yasadilar.kimse onlara mudahale etmedi. *
2009 yilinda hala inanilan korku masali. hani cocuklara anlatirsin, cocuk da korkar boyle, daha disiplinli falan olur falan. ya tamam hadi ateist yanacak diyorsun. ulan sen hiristiyanligi inceledin mi? mormonlari? afrika dinlerini? yerli amerika dinlerini? hepsi de seni kaziga oturtacagim diyor. nasil emin olabilirsin ki bu kadar? onlar da kendilerinden emin.

ateistin muslumanlardan farki, ateistler muslumanlardan sadece bir tane az dine inanir. dunyadaki yuzlerce dine inanmayan muslumanlar da aslinda dinsizdir.
kaçınılmaz son.
ateistlerin düşünecek o kadar çok şeyi varki, varsın bunu da dinciler düşünsündür onların yerine. sevaptır sevap.
Bir insan mükemmel olamaycağından dini yargılama yapma gücünü kendinde bulamaz. Bu nedenle önerme bilinemez.
eğer tanrı iyiliğin sembolüyse ki bildiğim kadarıyla öyle ve kendisine inanmayanı cehenneme atacak kadar egoist değilse ki bence bahsedildiği gibi egoist değil ve de bu demek oluyor ki söz konusu ateist özünde iyi ve yararlıysa cehennemin sıcaklığını bile duyumsamıyacaktır.cennetin kral dairelerinden birinde kalacaktır ve bence tanrı tarafından bir törenle teşekkür hediyesi alacaktır ki bunun nedeni ise inanmadığı yani cehennem korkusu olmadığı halde iyi olabilmesidir.
inandığı allahın yerine yargıda bulunduğu için şirk koşmak suçundan cehenneme gitmesi muhtemel mümin sözü açık ve net.