bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- lucas luthor2
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu abi2
- futbol9
- gocu bey meh meh bey birader4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- hoşgeldin pazartesi7
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
Sonsuz bir aşırı bağlılık ve de sevi.
Aşk hiç bitmez; ama sevişmek öyle mi?
Edit: Bu abla aşkı bile yabancı karakterlerle yazıyor (ask değil aşk); oysa aşkın harbisi Romeo ve Juliet değil misal Leyla ile Mecnun'dur. Batı için aşk mana değil maddi şeylerdir. Ne varsa doğuda var. Ablacığım; sen de aşkı doğuda ara! Malezya olabilir :-).
Aşk hiç bitmez; ama sevişmek öyle mi?
Edit: Bu abla aşkı bile yabancı karakterlerle yazıyor (ask değil aşk); oysa aşkın harbisi Romeo ve Juliet değil misal Leyla ile Mecnun'dur. Batı için aşk mana değil maddi şeylerdir. Ne varsa doğuda var. Ablacığım; sen de aşkı doğuda ara! Malezya olabilir :-).
tek bir tanimini yapmak cok zor bence.
flaubert meraktir der, ona dair her seyi merak edersin.
en tutkulu sevismedir diyen var.
ayni konulardan en cok konustugun, ruh ikizin, anlayanin diyen ver.
en cok sevdigin, nedenini bilmedigin diyen var.
yeryuzundeki kriterlerimi en fazla karsilayan karsi cins diyen var.
bana en fazla huzur veren, yuvam diyen var.
kalbimin en pir piri diyen var.
sado mazo bir iliski, hem nefret ediyorum hem tapiyorum diyen var.
zihniyet olarak bana en cok uyan diyen var.
hayatimda tanidigim en melek insan diyen var.
suphesiz bu tanimlarin hicbirine yanlistir diyemeyiz.
flaubert meraktir der, ona dair her seyi merak edersin.
en tutkulu sevismedir diyen var.
ayni konulardan en cok konustugun, ruh ikizin, anlayanin diyen ver.
en cok sevdigin, nedenini bilmedigin diyen var.
yeryuzundeki kriterlerimi en fazla karsilayan karsi cins diyen var.
bana en fazla huzur veren, yuvam diyen var.
kalbimin en pir piri diyen var.
sado mazo bir iliski, hem nefret ediyorum hem tapiyorum diyen var.
zihniyet olarak bana en cok uyan diyen var.
hayatimda tanidigim en melek insan diyen var.
suphesiz bu tanimlarin hicbirine yanlistir diyemeyiz.
tabi ki kapitalist sistemi anlıyorum: iyiyi al, daha da iyiyi al, en iyiyi al.
bence aşk böyle bi şey değil canlar. o senin gozunde en eşsiz karşı cins. sadece bu.
bence aşk böyle bi şey değil canlar. o senin gozunde en eşsiz karşı cins. sadece bu.
yasadiklarimiza degil, birbirimize asik oluruz
bu yuzden asik oluruz zaten hicbir sey yasamasak da..
bir gun hayatindaki boslugumu fark ettiginde beni cekmeceden cikarir, sihirli degneginle yoktan var edersin.
o zamana kadar uyuyacagim..!
bu yuzden asik oluruz zaten hicbir sey yasamasak da..
bir gun hayatindaki boslugumu fark ettiginde beni cekmeceden cikarir, sihirli degneginle yoktan var edersin.
o zamana kadar uyuyacagim..!
(bkz: ateşli silah kullanamaz)
Benim icin en temel tanimi: dunyada 8 milyar insan var. Bunun 4 milyari erkek. Onun haricinde hicbir erkek bana dokunsun istemiyorum. Yalniz o..
Arka fren balata kısmında olur.
sen bir senaryo yazarsin. o da bir senaryo yazar. senaryolariniz birbirine uyarsa, kesistirmeyi basarirsaniz ortaya harikulade bir ask cikar. aksi takdirde bir halt olmaz sizden.
hiçbir fikrim yok.
Belkide en büyük hazine ask duygusu bu dünyada.
Aşk heyecandır kaybolduğunda asla bulamadığınız duygudur.
Onunla aynı klozete otururken bile mutlu olmaktır.
Gençlik yaşlarında saf duygularla elde edilecek bir duygu..
Baligi cikartsam, okyanuslari gostersem ona.
en iyi the smiths klibine sahip 1986 çıkışlı şarkı. öncelikle gözlüklü gencimizin utangaç tavırları ile başlıyor klip (bu arada o yuvarlak gözlüklerin en çok yakıştığı kişi olabilir o utangaç dostumuz), sonra deri ceketli abilerimiz, güzel güzel ablalarla dans etmeye başlıyorlar. bomba falan da girince işin içine çok hoş bir klip çıkıyor ortaya.
not: morrissey'nin kliplerinde arka planda belirip yok olma fantezisini bu klipte de görebiliriz.
not: morrissey'nin kliplerinde arka planda belirip yok olma fantezisini bu klipte de görebiliriz.
ingilizce'deki karşığı sormak olup genellikle bana,ona... (ask me,ask him/her..) şeklinde kullanılan fiildir
mükemmel ötesi bir the smiths şarkısı. aslında şarkı değil de, hayatın kendisi denebilir. özellikle "shyness can stop you from doing all the things in life you'd like to" "if there's something you'd like to try, ask me - i won't say "no" - how could i ? " ve "nature is a language - can't you read ?" kısımları, hayatınızda bazı şeylerden uzaklaşmak zorunda kaldığınız, ancak özlem duyduğunuz anlardan birine denk geldiyse düşündürür insanı.
Kimsenin bilmedigi bir dilde cok pis bir kufur.
aynı zamanda "rica etmek" anlamına da gelir.
Sorgulamak anlamına da gelebilir.
iskandinav mitolojisinde ASKR ismiyle de anılır ilk insandır.
asklı mantarlara özgü üreme organıdır.
anti şakirt bir yazar.
askerlikte ateşli silah kullanamaz raporunun kısaltılmasıdır. rdm raporu gerekmektedir. bende bir tane vardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar