bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- aşure yapan sözlük kızları7
- bazen şık bazen relax mod2
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kemalist dünya24
- fight club5
- sophia osako2
- bioloji2
- hayattaki şans seviyeniz4
- cevcet2
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- kaşar5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
yaz babam yaz ile birlikte edip yüksel'e aşık olmuşlar sanırım.
yok yok kendisi hiç bir ayet bükücüye aşık olmaz yada hayranlık duymaz... edip yükseli ve onun müridi philosophia19 gibileri eleştirmek aşık olmak mı oluyor ?
bu zihniyete ne anlatabilirsin? kimsenin müriti değilim, sadece allah ı ilah olarak kabul eden müslümanım.
Futbol hakkındaki entrylerini büyük bir üzüntü ve hayretle izleyip bilgisayardan sözlüğe girdiğimde donuza eklemeye karar verdiğim değerli yazar. Bu vesileyle sözlüğe donuzu kazandıran Zall' a teşekkür eder, değerli yazarımızı artık okumayacak ve bundan mutlu olsam da bir gün futbolun sadece iki değil birden fazla renkten oluştuğunu hatırlamasını temenni eder, saygılarımı sunarak köşeme çekilirim.
kendine küsüp donuzlayan şahıslar umrunda değildir.
(bkz: fare dağa küsmüş hesabı)
(bkz: fare dağa küsmüş hesabı)
türk köylüsü için kokuyor, iğrenç kaba cahil köylüler gibi ifadelerle yaklaşan burjuvaya karşı, türk köylüsünü halkını savunan bir yazardır o...
bir köylü olarak gurur duydum.
(#29155203) çok tesekkur ederim bu sözleri için galiba atatürk çü yazar benden.
kaslarını sadece ''yetkilibiri'' gibi güvendiği ve sevdiği insanlara gösteren yazardır... herkese açılmaz öle sen gördün yeter o kadar...
Bazı etnik döküntülerin ne mal olduğunu bilen adam gibi adam.
Türk yaZar, var olsun.
Ne mutlu türk doğana.
Türk yaZar, var olsun.
Ne mutlu türk doğana.
mehmet günsüre belki yüzü benzeyebilir ama huyu benzemez asla ! kendisi sıkı bir vatanseverdir, sıkı bir atatürkçüdür zira !
garip bir yazar. özel mesajdan sorduğum bi soruyu kardeş sen şaka mısın ya xdxdxdtarzında cevaplamış enteresan yazar.
hayır tam olarak öyle demedi yazarı... tam olarak şöyle oldu prince02 adlı arkadaş benim bornova entryim üzerine bana otobüs seferi sordu, e güzel kardeşim elinde internet var eshot müdürü müyüm ben ne bileyim... git bak internetten... dimi ama ?
80 den düşük iq ları ve 50 kelime dağarcıklarıyla konuşan daha doğrusu sıçıp batıran çakalların liseli miseli diye bok attığı yazardır. klasik hilgat garibesi saçmalıkları bunlar geçiniz...
edit:karaktersiz entrysinide silmiş şuna bak...
edit:karaktersiz entrysinide silmiş şuna bak...
abbsielaland kajsuaoaxdn lapapwpep NbGasiNs lspaieusbb. gibi
son günlerde doğru ve cesur fikirleri yüzünden dinciler ve kürtçü faşistler tarafından eksi manyağı yapılan yakışıklı, karizmatik, kaslı ve yetenekli yazardır... ama ukala ve kendini beğenmiş olduğuda aşikar onu kendide kabul ediyor zaten... umarım bu tarz kötü huylarınıda yenebilir...
Ukala ve kibir.
Şeytanın en sevdiği şeydir uzak dur.
Şeytanın en sevdiği şeydir uzak dur.
özel mesaj yoluyla bana hakaret etmiştir. onu geç adam bana meslek liseli dedi. şu entry'yi bi okuyun ve iq seviyesini tahmin edin.
olm hiç komik değilsin la.
(#29945970)
olm hiç komik değilsin la.
(#29945970)
benim iq um da bilgimde senin gibi bin tane adama yeter lan bitik dedirtir ! ağlama burda ! senin kibirli tavırlarından sonra sölediğim söz hakaret bile kalmaz, hadi git moderasyona ağla şikayet et beni ! burası senin ağlama duvarın değil... çocuk gibi gelmiş şikayet ediyor birde...
arabesk rap dinliyordur dediği adam 15 küsür senelik gitarist arkadaşlar... bütün gitar türlerini çalabiliyor bu adam.... yav çoluk çocuğu almayın bu aq yerine ya !
k harfini yazmak yerine ergenler gibi q harfi kullanan, esprileri hiç komik olmayan, ünlem işaretleriyle sosyal medyada ilk kez karşılaştığı insana atar yapan bir çocuk yazar. ya da yaşı büyükse de aklı... adam ciddi ciddi cevap veriyor hala. kocaman adamın verdiği cevaba bak. biz bu şekilde ortaokulda konuşuyorduk. ayrıyeten kendi nickaltında yapılmış eleştriye atarlanmak nedir? cidden sadece gülüyorum. bir de benim aklım da bilgim de senden çok fazladır falan yazmış. oturup iki kelam etmediği adamdan daha bilgili ve zeki olduğun kanısına nasıl vardı merak ediyorum? muhtemelen kadındır bu yazar. çünkü ben hiç böyle tripli erkek görmedim aga. gördüm de erkek demek doğru olmaz. *
edit: bunları yazıyorum ama sakın üzülme ya da sinirlenme. ders çıkar bence. sana bir nevi nasihat bu.
edit: bunları yazıyorum ama sakın üzülme ya da sinirlenme. ders çıkar bence. sana bir nevi nasihat bu.
herife bak cevap veriyorsun diye beni eleştiriyor kendi satırlar yazıyor.... birader ciddi göt oldun ki burda parmaklarını yorup satırlarca yazı yazıyorsun... satırlarca yazı yazıyorsun çünkü aşalık kompleksin var... herkes seni ezmiş, çocukken travmalar yaşamışsın... ama yeter ciddi sıktın hadi çeneni kapat efendice tartışmayı bitir...
sosyal medyada sağdan soldan duyup ezberlediği laflarla muhatabını rencide ettiğini zanneden yazar.
satırlarca yazı yazmamı da aşağılık kompleksine bağlamış. takdir üstün alman teknolojisinindir. cahille münakaşa cidden zor. neyse hadi yine iyisin, nickaltı yaptın biraz.
satırlarca yazı yazmamı da aşağılık kompleksine bağlamış. takdir üstün alman teknolojisinindir. cahille münakaşa cidden zor. neyse hadi yine iyisin, nickaltı yaptın biraz.
heyacanlı ve sıkı bir yurtsever olduğu için ve hatipliği iyi olduğu için sert ve ünlem dolu cümleler yazması doğaldır... ruhsuz ruhsuz mu yazalım yani napalım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar