bugün
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- cuckold erkek3
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- pornoyu bırakmak5
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
beklenen ama hala avrupaya gelemeyen mmorpg. cryengine3 motoru ile falan yapılmış.
mmorpg dünyasında çığır açacağa benzer.
mmorpg dünyasında çığır açacağa benzer.
2011 yılından, 2014 mayısına kadar hala avrupa sunucusunu bekliyoruz, bekletiyorlar. eğer o gün gelirse hayatın rituellerinden ve günlük yaşantımın önemli bir bölümünü kaplayan pek çok şeyden kendimi uzaklaştıracağım.
gel artık gel yeter be dedirtir insana.
Yükleme sırasında kanser eden oyun...
Affedersin ama ibnemisin kardeşim sen... Ulan 8,54gb indirdin eyvallah sonra verify yaptım ona da eyvallah... Ulan ardından gelen decompressing aşaması hadi ona da eyvallah ulan bide appliying aşaması çıktı... Şimdi ne çıkaracaksın sen? Lanet, pis, gudubet, çirkin, bok!
Affedersin ama ibnemisin kardeşim sen... Ulan 8,54gb indirdin eyvallah sonra verify yaptım ona da eyvallah... Ulan ardından gelen decompressing aşaması hadi ona da eyvallah ulan bide appliying aşaması çıktı... Şimdi ne çıkaracaksın sen? Lanet, pis, gudubet, çirkin, bok!
Optimizasyon bakımından oyunculara sıçışın dik alâsını yaşatan oyun.
bir oyun düşünün ki high ayarlarda ve low ayarlarda üç aşağı beş yukarı aynı fps değerlerini versin ve her ayarda saliselik donmalar yaşasın.
dx11 modunda high end pc'lerde fps olarak yerlerde sürünüyor ayrıca ve sürüyle absürd grafik problemleri mevcut.
şahsen high ve low ayarlarda aynı fps'yi almama rağmen (50-60) saliselik donmalar meydana geliyor.
bunların tam terside olduğu oluyor. o kadar çok türlü grafik hatası ve optimizasyon sorunları var ki inanılır gibi değil.
lâkin oyun çok yeni olduğundan patch ile onarılmayacak şeyler değil. teknik ekibin elini hızlı tutması gerekiyor.
bir oyun düşünün ki high ayarlarda ve low ayarlarda üç aşağı beş yukarı aynı fps değerlerini versin ve her ayarda saliselik donmalar yaşasın.
dx11 modunda high end pc'lerde fps olarak yerlerde sürünüyor ayrıca ve sürüyle absürd grafik problemleri mevcut.
şahsen high ve low ayarlarda aynı fps'yi almama rağmen (50-60) saliselik donmalar meydana geliyor.
bunların tam terside olduğu oluyor. o kadar çok türlü grafik hatası ve optimizasyon sorunları var ki inanılır gibi değil.
lâkin oyun çok yeni olduğundan patch ile onarılmayacak şeyler değil. teknik ekibin elini hızlı tutması gerekiyor.
Yüklenmeyen oyun. Az kaldi iptal edicem ha.
buradada oynayan yokmuş dediğim oyundur.
güzel oyundur. ama bana karışık geldi.
yabancı dili olmasından değil bir çok şey olmasından.
yabancı dili olmasından değil bir çok şey olmasından.
Bayağı güzel görünse de Mmorpg oyunlarına olan küslüğüm sebebiyle oynamadığım oyun.
Şeytan diyor "indir oyna ulan bir şey kaybetmezsin. Bak steam'e de gelmiş."
Diğer yandan tecrübelerim "oğlum bak sakın! Bu da diğerleri gibi aynı bokun laciverdi çıkacak." diyor.
Kararsızım.
Şeytan diyor "indir oyna ulan bir şey kaybetmezsin. Bak steam'e de gelmiş."
Diğer yandan tecrübelerim "oğlum bak sakın! Bu da diğerleri gibi aynı bokun laciverdi çıkacak." diyor.
Kararsızım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar