bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
beklenen ama hala avrupaya gelemeyen mmorpg. cryengine3 motoru ile falan yapılmış.
mmorpg dünyasında çığır açacağa benzer.
mmorpg dünyasında çığır açacağa benzer.
2011 yılından, 2014 mayısına kadar hala avrupa sunucusunu bekliyoruz, bekletiyorlar. eğer o gün gelirse hayatın rituellerinden ve günlük yaşantımın önemli bir bölümünü kaplayan pek çok şeyden kendimi uzaklaştıracağım.
gel artık gel yeter be dedirtir insana.
Yükleme sırasında kanser eden oyun...
Affedersin ama ibnemisin kardeşim sen... Ulan 8,54gb indirdin eyvallah sonra verify yaptım ona da eyvallah... Ulan ardından gelen decompressing aşaması hadi ona da eyvallah ulan bide appliying aşaması çıktı... Şimdi ne çıkaracaksın sen? Lanet, pis, gudubet, çirkin, bok!
Affedersin ama ibnemisin kardeşim sen... Ulan 8,54gb indirdin eyvallah sonra verify yaptım ona da eyvallah... Ulan ardından gelen decompressing aşaması hadi ona da eyvallah ulan bide appliying aşaması çıktı... Şimdi ne çıkaracaksın sen? Lanet, pis, gudubet, çirkin, bok!
Optimizasyon bakımından oyunculara sıçışın dik alâsını yaşatan oyun.
bir oyun düşünün ki high ayarlarda ve low ayarlarda üç aşağı beş yukarı aynı fps değerlerini versin ve her ayarda saliselik donmalar yaşasın.
dx11 modunda high end pc'lerde fps olarak yerlerde sürünüyor ayrıca ve sürüyle absürd grafik problemleri mevcut.
şahsen high ve low ayarlarda aynı fps'yi almama rağmen (50-60) saliselik donmalar meydana geliyor.
bunların tam terside olduğu oluyor. o kadar çok türlü grafik hatası ve optimizasyon sorunları var ki inanılır gibi değil.
lâkin oyun çok yeni olduğundan patch ile onarılmayacak şeyler değil. teknik ekibin elini hızlı tutması gerekiyor.
bir oyun düşünün ki high ayarlarda ve low ayarlarda üç aşağı beş yukarı aynı fps değerlerini versin ve her ayarda saliselik donmalar yaşasın.
dx11 modunda high end pc'lerde fps olarak yerlerde sürünüyor ayrıca ve sürüyle absürd grafik problemleri mevcut.
şahsen high ve low ayarlarda aynı fps'yi almama rağmen (50-60) saliselik donmalar meydana geliyor.
bunların tam terside olduğu oluyor. o kadar çok türlü grafik hatası ve optimizasyon sorunları var ki inanılır gibi değil.
lâkin oyun çok yeni olduğundan patch ile onarılmayacak şeyler değil. teknik ekibin elini hızlı tutması gerekiyor.
Yüklenmeyen oyun. Az kaldi iptal edicem ha.
buradada oynayan yokmuş dediğim oyundur.
güzel oyundur. ama bana karışık geldi.
yabancı dili olmasından değil bir çok şey olmasından.
yabancı dili olmasından değil bir çok şey olmasından.
Bayağı güzel görünse de Mmorpg oyunlarına olan küslüğüm sebebiyle oynamadığım oyun.
Şeytan diyor "indir oyna ulan bir şey kaybetmezsin. Bak steam'e de gelmiş."
Diğer yandan tecrübelerim "oğlum bak sakın! Bu da diğerleri gibi aynı bokun laciverdi çıkacak." diyor.
Kararsızım.
Şeytan diyor "indir oyna ulan bir şey kaybetmezsin. Bak steam'e de gelmiş."
Diğer yandan tecrübelerim "oğlum bak sakın! Bu da diğerleri gibi aynı bokun laciverdi çıkacak." diyor.
Kararsızım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar