bugün

ukte

eski fenerbahçeli futbolcu ismail kartal'ın teninin renginden dolayı aldığı lakabıdır.
beyaz futbol sayesinde kendisinden haberdar olduğum teknik direktördür.*
yılın teknik direktörü kategorisine aday olamamış teknik direktördür. *
kovulması gereken fenerbahçenin sikindirik hocası.
haftaya kadıköye çıkmaya götü yemediği için maç sonu galatasarayın şampiyonluğuna laf atmış td bozuntusudur.

ulan seni kim tanıyacak bundan sonra bakalım.
Rasim ozan kütahyalının ağzına pelesenk olmuş, ismail kartalın vakti zamanında ki lakabı.
Araplardan her zaman nefret etmişimdir. Dilerim sezon sonunu görmeden geberir. Dilerim tez vakitte bundan kurtuluruz..
Ar*p siktir git!

Dilerim bu saatten sonra hiçbir mutluluk yaşamazsın. Allah senin belanı versin kansızzzzzzzz!
afedersin Arap...
kim lan bu, kimi kastediyorsunuz?

güldürmeyin adamı(!)
© copyright 2005 - 2026