bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
Fortnite ve pubg nin ustune iyi gelen oyundur. Az hero var ama oyun daha yeni cikti sonucta. zevkli bence. P2w degil en azindan.
Güzel oyun sarıyor ama ea games in o para muhabbeti biraz can sıkıcı.
PS4 platformuna üçüncü kişiyi bekleriz nick GripOut-.
1050 Ti'a adeta tecavüz eden oyundur zira bu kartla ilk defa bir oyunu 720p'de oynamak zorunda kaldım.
kısa sürede diğer bütün battleroyalleri ağlatan oyun. çoğuna göre karmaşık bir yapısı var öğrenmesi biraz zaman alıyor. sürekli ölsem de en keyif aldığım br oyunu oldu. https://www.youtube.com/watch?v=SFZugSZKRo4 ihtiyaç duyuyorsanız şöyle bir kanal türkçe kaynak yapıyor bana baya faydalı oldu.
adamlar piyasaya bir sürdü oyunu tam sürdü.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
Allahın belası harika oyun, vize zamanımın hepsini ellerimden alıp götürmüş bağımlılık yapmış muazzam ea battler , çığ gibi büyüyor her geçen gün.
Son güncelleme ile çerez hatalar giderilmiş, daha eş düzey herolar haline gelmiş, bazı silahların güç ve şarjor düzenlemeleri çok iyi olmuş, bu oyunun müptelası olmamak elde değil.
Mobile modunun çıkacağı söylentileri olan ömrüne 2-3 ay süre biçilen battle royal oyunu.
Hunharca oynadığım oyun, sağlam bi bağımlılık yaptı.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Buralar hala yeşillenmemiş, halbuki severek haftada 18 saat oynuyoruz.
bir ton hile var neresi güzel anlamadım. c.s go ruslarının farklı versiyonu bu oyunda.
diamond ligine çıktığınız da her 3 takımdan birinde hileye denk gelme olasılığınız çok artıyor. Smurf hesaplar,hileler sizi oyundan soğutmaya başlıyor ama yine de lanet olsun oynucam deyip devam ediyorsunuz. 5. sezon gelmiş ama halen diamond da çırpınıyorsunuz ellam.
Öğrenmesi zor, ustalaşması çok zor oyun. Ama fena halde sarıyor.
Sezon 18’e bi selamun aleykum dedirten oyun.
çok zor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar