bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- bir şeyler söyle3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yazarların iyi olduğu konular9
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- birsin allahım2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- birader yazar olmak13
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kendi kendine gülmek2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- 27 haziran 20262
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
Fortnite ve pubg nin ustune iyi gelen oyundur. Az hero var ama oyun daha yeni cikti sonucta. zevkli bence. P2w degil en azindan.
Güzel oyun sarıyor ama ea games in o para muhabbeti biraz can sıkıcı.
PS4 platformuna üçüncü kişiyi bekleriz nick GripOut-.
1050 Ti'a adeta tecavüz eden oyundur zira bu kartla ilk defa bir oyunu 720p'de oynamak zorunda kaldım.
kısa sürede diğer bütün battleroyalleri ağlatan oyun. çoğuna göre karmaşık bir yapısı var öğrenmesi biraz zaman alıyor. sürekli ölsem de en keyif aldığım br oyunu oldu. https://www.youtube.com/watch?v=SFZugSZKRo4 ihtiyaç duyuyorsanız şöyle bir kanal türkçe kaynak yapıyor bana baya faydalı oldu.
adamlar piyasaya bir sürdü oyunu tam sürdü.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
Allahın belası harika oyun, vize zamanımın hepsini ellerimden alıp götürmüş bağımlılık yapmış muazzam ea battler , çığ gibi büyüyor her geçen gün.
Son güncelleme ile çerez hatalar giderilmiş, daha eş düzey herolar haline gelmiş, bazı silahların güç ve şarjor düzenlemeleri çok iyi olmuş, bu oyunun müptelası olmamak elde değil.
Mobile modunun çıkacağı söylentileri olan ömrüne 2-3 ay süre biçilen battle royal oyunu.
Hunharca oynadığım oyun, sağlam bi bağımlılık yaptı.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Buralar hala yeşillenmemiş, halbuki severek haftada 18 saat oynuyoruz.
bir ton hile var neresi güzel anlamadım. c.s go ruslarının farklı versiyonu bu oyunda.
diamond ligine çıktığınız da her 3 takımdan birinde hileye denk gelme olasılığınız çok artıyor. Smurf hesaplar,hileler sizi oyundan soğutmaya başlıyor ama yine de lanet olsun oynucam deyip devam ediyorsunuz. 5. sezon gelmiş ama halen diamond da çırpınıyorsunuz ellam.
Öğrenmesi zor, ustalaşması çok zor oyun. Ama fena halde sarıyor.
Sezon 18’e bi selamun aleykum dedirten oyun.
çok zor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar