bugün
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cemevinde hain kemal sloganları8
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- ona bir şey söyle9
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- kemalistler9
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
Fortnite ve pubg nin ustune iyi gelen oyundur. Az hero var ama oyun daha yeni cikti sonucta. zevkli bence. P2w degil en azindan.
Güzel oyun sarıyor ama ea games in o para muhabbeti biraz can sıkıcı.
PS4 platformuna üçüncü kişiyi bekleriz nick GripOut-.
1050 Ti'a adeta tecavüz eden oyundur zira bu kartla ilk defa bir oyunu 720p'de oynamak zorunda kaldım.
kısa sürede diğer bütün battleroyalleri ağlatan oyun. çoğuna göre karmaşık bir yapısı var öğrenmesi biraz zaman alıyor. sürekli ölsem de en keyif aldığım br oyunu oldu. https://www.youtube.com/watch?v=SFZugSZKRo4 ihtiyaç duyuyorsanız şöyle bir kanal türkçe kaynak yapıyor bana baya faydalı oldu.
adamlar piyasaya bir sürdü oyunu tam sürdü.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
okadarki battleroyal tipi tüm oyunlar kadar kullaniciya çok kısa bir sürede ulaştı. twitch platformunda binlerce büyük yayincilara aynı anda oyunun ön oynanisinin yayını yaptırıldı ve çığ gibi büyüdü. başarısı günden güne artacaktır.
Allahın belası harika oyun, vize zamanımın hepsini ellerimden alıp götürmüş bağımlılık yapmış muazzam ea battler , çığ gibi büyüyor her geçen gün.
Son güncelleme ile çerez hatalar giderilmiş, daha eş düzey herolar haline gelmiş, bazı silahların güç ve şarjor düzenlemeleri çok iyi olmuş, bu oyunun müptelası olmamak elde değil.
Mobile modunun çıkacağı söylentileri olan ömrüne 2-3 ay süre biçilen battle royal oyunu.
Hunharca oynadığım oyun, sağlam bi bağımlılık yaptı.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Oyun içi seslendirmeler, pingleme sistemi, respawn olayı, hızlı hareket imkanları ve saldırı aldıktan sonra bile kontra atak yapma imkanı (pubgdeki gibi 3 mermide ölmüyorsunuz).. Bu özellikler beni baya baya sardı. Açıkçası ilk oynadığım battle Royale bu oldu ve alışmam baya süremi aldı öyle ki 110 olduktan sonra alıştım oyuna ve şuan smurf hesabı da açtım öyle iki hesap takılıyorum. Ancak sıkıntılarımdan biri hızlı internet istiyor, kasma yaşama olanağı fazla ve fps sorunu yaşıyorum. Biraz daha görüntü kısılıp 60 70 arasında fps alsam çok çok güzel olacakken fps sabitleyici ile 60 fps alıyorum. Bu seferde adam görünmeyecek şekilde görüntü kısıyor. Güzel bir sistemim olsun isterdim. Ayrıca teammate olarak da arkadaşınızla girmeniz çok daha iyi olur, solo çok çok iyi oynayan biri değilseniz tek kalmak size göre olmayabilir çünkü herkes takım halinde geziyor tek gezen olmuyor ve 1vs3 kazanamazsınız yani kolay kolay. Onun dışında dediğim gibi seslendirmeler çok güzel, samimi diyaloglar oluyor. Hele mirage'ı dinlerken bazen gülebiliyorsunuz bile, octane de aynı şekilde. Oyun ilk çıktığında server'ları bok gibiydi şimdi biraz daha düzeldi nadiren sorun çıkıyor.
Zamanını bilmemekle beraber 4 hafta içinde sezon 3 gelmek üzere ve yeni gelecek karakter olan crypto'nun varlığı harita üzerinde görülmeye başlanmış, aşırı moda sokan bir şey olmuş. Öyle işte Pcde oynayan ve teammate arayan varsa yeşillendirebilir.
Buralar hala yeşillenmemiş, halbuki severek haftada 18 saat oynuyoruz.
bir ton hile var neresi güzel anlamadım. c.s go ruslarının farklı versiyonu bu oyunda.
diamond ligine çıktığınız da her 3 takımdan birinde hileye denk gelme olasılığınız çok artıyor. Smurf hesaplar,hileler sizi oyundan soğutmaya başlıyor ama yine de lanet olsun oynucam deyip devam ediyorsunuz. 5. sezon gelmiş ama halen diamond da çırpınıyorsunuz ellam.
Öğrenmesi zor, ustalaşması çok zor oyun. Ama fena halde sarıyor.
Sezon 18’e bi selamun aleykum dedirten oyun.
çok zor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar