bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
marvelin en küçük süper kahramanı.küçük dediğime bakmayın etkisi büyük * (bkz: karınca adam)
yönetmenliğini bring it on'un da yönetmenliğini yapmış olan peyton reed'in yapacağı film.
kadrosuna hope pym rolüyle evangeline lilly ve kötü adam darren cross/yellowjacket rülüyle corey stoll'ü katmış, başrolünde biricik paul rudd'un oynadığı, 17 temmuz 2015'te vizyona girecek mcu filmi.
peggy carter rolüyle hayley atwell'in de yer alacağı film.
filmden ilk görüntüler yayınlanmıştır. paul rudd harika bir seçim olmuş. içimdeki ergen kız çığlıklar atıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=xInh3VhAWs8
https://www.youtube.com/watch?v=xInh3VhAWs8
şimdiden gündem olmuş süper film
http://www.esaspark.com/a...k-fragman-yayimlandi.html
http://www.esaspark.com/a...k-fragman-yayimlandi.html
yellowjacket'i * house of cards'tan peter russo olarak tanıdığım corey stoll'un canlandıracağı film. ant-man zaten şahane biri paul rudd. friends döneminden beri neredeyse kendine aşık olmayan kız bırakmadığı için muhtemelen onun hatrına bile izlenir. tek merak ettiğim eskilerin peggysini olaya nasıl bağlayacaklar.
17 temmuzda izleyici ile buluşacak marvel filmi.
Amerikalı bilim adamlarının geliştirdiği bir kıyafetin kullanıcıyı küçültüp ona süper güçler vermesini konu ediniyor. Bir nevi atom karınca misali.
Amerikalı bilim adamlarının geliştirdiği bir kıyafetin kullanıcıyı küçültüp ona süper güçler vermesini konu ediniyor. Bir nevi atom karınca misali.
captain america civil war'da da karşımıza çıkacak karakter. henüz film ortada olmadığından hangi tarafta olduğu hakkında yorum bile yapamıyorum. ama gönül ister ki cap'in tarafında olsun.
Görselliği güzel görünen, konusu sanki biraz bayacak gibi duran film.
Marvel'in bocekli filmi. Şaka tabi bu, phase 2'yu kapatan film kendisi. Ha bu arada cidden güzel olmuş. Hatta sırf bu entryyi girmek için log in oldum o derece güzel. Spoiler kısmına girmeden filmde hem mid credit hem de post credit sahnesi var. Mal gibi çıkmayın hemen dışarı. Azıcık daha oturun ki o post credit sahnesi zaten çok fenaydi. Ayrıntılı bilgi aşağıda.
Spoiler:
Mobilden spoiler verilir henüz bilmediğimden böyle oldu kusura bakmayın. Ama yine söyleyeyim izlemediyseniz okumayı bırakın. Sonra zirliyorsunuz.
Paul rudd kesinlikle harika bir seçim olmuş. Kendisine yıllardır hastayimdir tabi ama yakismis da role. Karakterine tam oturmuş. Zaten filmdeki tek sıkıntim scott'in hapse düşmesi olayının fazla irdelenmemesi. Sonuçta elektrik mühendisliğinde master diploması olan bi adam hırsızlıktan hapse dusuyor. Gerçi insanlara yardım amaçlı filan diyordu ama ayrıntıya girilseydi.
Filmde age of ultron'a göndermeler vardı. Hatta spider man'e bile. Zaten duvarlarda yürüyen başka biri var deniyordu, bu durumda spider man marvel evreninde bilinen biri. zaten yeni spidey filminde de bu tema olacak. Kendisini görmesek de bahsi geçti.
Ant man v. Falcon sahnesi güzeldi.
Cross'un hydra ile gorusmesi gösteriyor ki age of ultron'daki olaylar hydra'yi henüz bitirmemiş. Bu da demek oluyor ki hydra'yi gormeye devam edecegiz.
Görsellik açısından zaten sahaneydi. Unutmadan rip Ant-hony.
Luis filmdeki favori karakterimdi. Anlatırken özet geçmesi bambaşka.
Gelelim post credit sahnesine. Cıvıl war'a ışık tutuyordu. Bucky'yi bulan falcon ve cap arasındaki konuşma. Bucky'nin bulunmasını stark'tan saklamaları filan. Hatırlarsınız ki howard ve Maria stark'i öldüren hydra'ydi ve bunu o zamanlar winter soldier olan bucky yapmış olabilir. Tabi cap'in bucky'yi saklaması tony açısından sorun olur. Zaten bucky'yi de gorecegiz civil war'da. Ant man de olacak, hatta avengers ekibine katılma olasılığı yüksek olduğundan cap'in yanında olabilir. Kaldı ki hank pym stark'lara hiç guvenmiyor.
Spoiler:
Mobilden spoiler verilir henüz bilmediğimden böyle oldu kusura bakmayın. Ama yine söyleyeyim izlemediyseniz okumayı bırakın. Sonra zirliyorsunuz.
Paul rudd kesinlikle harika bir seçim olmuş. Kendisine yıllardır hastayimdir tabi ama yakismis da role. Karakterine tam oturmuş. Zaten filmdeki tek sıkıntim scott'in hapse düşmesi olayının fazla irdelenmemesi. Sonuçta elektrik mühendisliğinde master diploması olan bi adam hırsızlıktan hapse dusuyor. Gerçi insanlara yardım amaçlı filan diyordu ama ayrıntıya girilseydi.
Filmde age of ultron'a göndermeler vardı. Hatta spider man'e bile. Zaten duvarlarda yürüyen başka biri var deniyordu, bu durumda spider man marvel evreninde bilinen biri. zaten yeni spidey filminde de bu tema olacak. Kendisini görmesek de bahsi geçti.
Ant man v. Falcon sahnesi güzeldi.
Cross'un hydra ile gorusmesi gösteriyor ki age of ultron'daki olaylar hydra'yi henüz bitirmemiş. Bu da demek oluyor ki hydra'yi gormeye devam edecegiz.
Görsellik açısından zaten sahaneydi. Unutmadan rip Ant-hony.
Luis filmdeki favori karakterimdi. Anlatırken özet geçmesi bambaşka.
Gelelim post credit sahnesine. Cıvıl war'a ışık tutuyordu. Bucky'yi bulan falcon ve cap arasındaki konuşma. Bucky'nin bulunmasını stark'tan saklamaları filan. Hatırlarsınız ki howard ve Maria stark'i öldüren hydra'ydi ve bunu o zamanlar winter soldier olan bucky yapmış olabilir. Tabi cap'in bucky'yi saklaması tony açısından sorun olur. Zaten bucky'yi de gorecegiz civil war'da. Ant man de olacak, hatta avengers ekibine katılma olasılığı yüksek olduğundan cap'in yanında olabilir. Kaldı ki hank pym stark'lara hiç guvenmiyor.
Bu filmin 8 puanına aldanıp giden aklımı her türlü pozisyonda sikeyim kamera açıları dışında hiç bir bok yok tam sikko piyasa filmi.
genç ergen filmi bakınız genç ergen bile demiyorum genç ergen ve çocuklara yönelik bir film. diğer filmlerden tor ve demir adamı izlemiştim ve yarak gibi olduğuna kanaat getirmiştim marvelin başka hiç bir filmini izlemedim ve izleme gereği de duymuyorum sikimsonik saçmalıkları izlemek için fazla yaşlıyım.
Marvelin yaptigi back uplari, credit sceneleri hic onemsemeyip " gönc örgön fölmlörö yöpöyölör yöö" diyen dc ci bebeleri gormemize neden olmus harikulade film. Ulan o aksiyon mantalitesi, o yumrugun hangi acidan gelip hangi acidan gittigi, hangi güçle geldigi ve filmin konusuna uygunlugu siksen bir superman filminde yok.
2015 yapımı 117 dakikalık aksiyon/macera/komedi filmi, 7.4 imdb puanına sahip. Bafta ödül adaylığı ve 2 ödülü vardır görsel
paul rudd beklediğimden de iyi bir ant man olmuş, komedi dozu ve espriler güzeldi. Aksiyonu ve kamera açıları harikaydı. Bir çok marvel filminden güzel olmuş, buna ergen filmi diyen neyin kafasını yaşıyor acaba? Ayrıca devam filmini sabırsızlıkla bekliyorum.
görsel
görsel
Edit:yorum.
paul rudd beklediğimden de iyi bir ant man olmuş, komedi dozu ve espriler güzeldi. Aksiyonu ve kamera açıları harikaydı. Bir çok marvel filminden güzel olmuş, buna ergen filmi diyen neyin kafasını yaşıyor acaba? Ayrıca devam filmini sabırsızlıkla bekliyorum.
görsel
görsel
Edit:yorum.
gayet güzel olmuş filmdir. marvel'in önemli bir karakeri sonuçta. film de olması gerektiği gibi olmuş.
en azından thor filmlerinden, iron man 3'ten ve captain america ilk filmden iyi.
en azından thor filmlerinden, iron man 3'ten ve captain america ilk filmden iyi.
Ekşide bir kaç kişi "leş film" falan yazınca sevindim. Iyi dedim izlenir bu film. Daha sonra epey beğenen olmuş kararsız kaldım.
Atilla dorsay bırakmasaydı bu isleri ve kötü film deseydi giderdim. Neyse.
Atilla dorsay bırakmasaydı bu isleri ve kötü film deseydi giderdim. Neyse.
Uludağ sözlüğün kalitesini göstermiş film. Aq film vizyona gireli 2 hafta oldu 9 entry var bir tane adam akıllı eleştiri yok. sikeyim böyle işi.
Filmin bittiğini sanıp tuvalete koşturduktan sonra aslında bitmeyip kısa bir kesitin daha olması üzdü.
yeni efsane.bok atmayın len.
--spoiler--
adam cebinde 'tank' taşıyormuş ya la...
--spoiler--
adam cebinde 'tank' taşıyormuş ya la...
--spoiler--
(bkz: arabam com)
Dün itibariyle çok geç kalmış bir şekilde sinemaya gittim önce ant man ardından fantastik four a girdim. Fantastik four hakkında entry girmeye bile değmez. Fakat ant man çok muhteşem olmuş.
Bir marvel hayranı olarak marvel in bu işi hep en iyi yaptığını düşünürüm. Dünde bu düşüncem pekişti. Marvel cinematik evrenini her filmle çizgi romana daha çok yaklaştırıyor. Özellikle yeni karakterler gerçekten çok güzel işleniyor filmlerde. Özellikle Dr. Strange filmi çok muhteşem olacak.
Ant man eğlenceli, yeri geldiğinde komik, bazen aksiyon, bazense küçük gerilim içeren bir film olmuş. Bence izleyin.
Bir marvel hayranı olarak marvel in bu işi hep en iyi yaptığını düşünürüm. Dünde bu düşüncem pekişti. Marvel cinematik evrenini her filmle çizgi romana daha çok yaklaştırıyor. Özellikle yeni karakterler gerçekten çok güzel işleniyor filmlerde. Özellikle Dr. Strange filmi çok muhteşem olacak.
Ant man eğlenceli, yeri geldiğinde komik, bazen aksiyon, bazense küçük gerilim içeren bir film olmuş. Bence izleyin.
süper kahraman filmlerinden pek haz etmesem de, fragmanlarından eğlenceli bir film olduğuna kanaat getirip izlediğim, ortalarında sıkılacağım mı acaba diye düşündüğüm, sonunda da eh işte dediğim filmdir. bir-iki akılda kalıcı espri vardı, "bu alemde yeniyim" filan gibi. lost dizisindeki abla da var.
Gündemdeki Haberler