bugün
- chp den akp'ye jet geçiş4
- tembellik hakkı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- midenin tencere olması2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması2
- ayrılığın 7 aşaması3
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- allah bu yahudilerin belası versin3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
az önce kartıma yüz liralık dolum yaptırdım. Fiş istedim. Neymiş efendim fiş kaldırılmış ne güzel lan. dolum gerçekleşmediyse bunu ispat edemeyeceğim. Helal lan belediye çalışıyor. Ulaşımda son nokta(!)
ekleme: ulan şu partinizi, başkanınızı, belediyenizi kayırmayı bırakın. insan gibi düşünün ondan sonra eksileyin.
ekleme: ulan şu partinizi, başkanınızı, belediyenizi kayırmayı bırakın. insan gibi düşünün ondan sonra eksileyin.
egonun uygulamasından bakınca kalan bakiyeyi hep 7.9 gösteren kart.
bakiye yüklendikten sonra da fiş basmaları zorunludur.
bakiye yüklendikten sonra da fiş basmaları zorunludur.
kart dolum yerleri hala yaygınlaşmadığı için ve eski kartlarda artık olmadığı için bizleri halk otobüslerine ara ara mecbur bırakan kart.
koca caddede bi tane dolum yeri mi olmaz.
yahu bi işi de tam yapın.
he bir de para kayboluyor içinde. nasıl oluyor bilmiyorum ama ara ara para kendi kendine gidiyor.
nasıl olduğunu çözemedim.
koca caddede bi tane dolum yeri mi olmaz.
yahu bi işi de tam yapın.
he bir de para kayboluyor içinde. nasıl oluyor bilmiyorum ama ara ara para kendi kendine gidiyor.
nasıl olduğunu çözemedim.
yetersiz bakiye sesiyle teyzelerin sana dikilen o acımsar bakan gözleri ah o teyzeler teyzelerimiz...
Kullanmaya gerek duymadığım Kart yok zaten bende.
elimde bir tane var. dandik bir karttır. ne bokuma lazımsa bir de ön yüzünde ankara'nın gezilecek yerlerinden biri vardır. bütün kartlarda aynı yer mi var yoksa karttan karta değişiyor mu bilmiyorum. akbil'e özenilip oluşturulmuş baştan savma bir sistemdir.
usulsüz kullanım durumun da nasıl yaptırımların uygulandığı merak edilen karttır. bilgi sahibi yazarlar yeşillendirsin lütfen.
öğrenci olmama rağmen çıktığı yıldan beri tam bastığım otobüs kartı. umuyorum ki bu dönem öğrenci kartı alacağım.
Ne kadar paranız kaldığını internetten görebildiğiniz, internetten de para yükleyebildiğiniz güzel bir uygulama.
Yüksek lisans öğrencisi öğenci kartı alabiliyor mu merak ettiren Saçma sapan bir uygulama. Ne kadar paran kaldığını kart basmadan göremiyon. Bu yapıldığından beri metro ve belediye otobüsü kullanmamaya çalışıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar