bugün

ankarakart

az önce kartıma yüz liralık dolum yaptırdım. Fiş istedim. Neymiş efendim fiş kaldırılmış ne güzel lan. dolum gerçekleşmediyse bunu ispat edemeyeceğim. Helal lan belediye çalışıyor. Ulaşımda son nokta(!)

ekleme: ulan şu partinizi, başkanınızı, belediyenizi kayırmayı bırakın. insan gibi düşünün ondan sonra eksileyin.
© copyright 2005 - 2026