bugün

ankarakart

Yüksek lisans öğrencisi öğenci kartı alabiliyor mu merak ettiren Saçma sapan bir uygulama. Ne kadar paran kaldığını kart basmadan göremiyon. Bu yapıldığından beri metro ve belediye otobüsü kullanmamaya çalışıyorum.
© copyright 2005 - 2026