bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadınlar2
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- kolombiya4
- x in memeleri3
- her insanın bir cini olması8
- dünya12
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- opel frontera2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- 33 yaşında olmak3
- rakı sevmemek7
- insan5
- kuran-ı kerim3
- aşure yapan sözlük kızları7
keşke gerçekten yolunda olsaydım dediğim şehir.
"bir gün tanışacağım buradan" sloganı ile yıllarca terkedilemeyen şehirdir. rahatlığı, kolaylığı, güvenliği bağlar insanı kendine. başka şehirde hep diken üstünde olursun. ama evet, gri şehir. sıkıcı, ruhsuz. akmıyor.
nasipse haftaya değil ondan sonraki hafta gideceğim bir il. oranın bol bol tadını çıkarayım. türk dil kurumuna da kesinlikle gitmeyi düşünüyorum. belki bebekliğimden beri belki de hiç denizsiz bir ile gitmemiştim. manisa'da deniz yoksa manisa'dan geçmiştik.
An itibariyle varmak üzere oldugum asıl memleketim ama aramızda kalsın. soranlara izmitliyim diyorum.
düğüne ankara'dan birileri de gelmişti.
hala içime oturan birşeylerin olduğu şehir.
yaklaştım çok şükür hatta ankara il sınırları içerisindeyim. eryaman'a yaklaştım.
türkiye'nin başkenti olan ildir. bana göre anıtkabir dışında pek bir numarası yoktur. çok renksiz, tatsız bir şehirdir. insanı da genel olarak kaba ve seviyesiz. ankara müzikleri de berbat ayrıca.
meydanı falan o kadar güzel ki istanbul'da bile öyle bir meydan yok galiba.
görsel
görsel
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'ın "Kanuna uyun ya da otobüsleri bize satın" çağrısının ardından otobüs sahipleri kararını verdi.
Ankara'da özel halk otobüsü sahiplerinin talebi, araçlarını belediyenin işletmesi veya satın alması yönünde.
Araç sahipleri sürece yönelik kararın 1 Ekim'e kadar verilememesi durumunda ücretsiz ve indirimli yolcuları taşımama kararını uygulamaya devam edecek.
Ankara'da özel halk otobüsü sahiplerinin talebi, araçlarını belediyenin işletmesi veya satın alması yönünde.
Araç sahipleri sürece yönelik kararın 1 Ekim'e kadar verilememesi durumunda ücretsiz ve indirimli yolcuları taşımama kararını uygulamaya devam edecek.
ankarayı hak etmeyenler il sınırı yazan yerden geri dönsünler.
Yoruyo aga.
Türkiye'nin başkentidir.
--spoiler--
ankarayı hak etmeyenler il sınırı yazan yerden geri dönsünler.
--spoiler--
ankara'yı hak etmeyenler derken ankara kimsenin tapulu malı değil. isteyen gelir. mecburiyetten de gelen gelir. ücretsiz otobüse de binilebilseymiş iyiymiş. meydanı güzel, kalabalıktı. otobüslerinin bazıları istanbul'dakilere benziyordu. resmi yerler bayağı çoktu. otobüslere ücretsiz binememek dışında ankara'yı beğendim. bazı otobüsleri istanbul'daki gibi kalabalıktı ama bence güzel bir durum.
ankarayı hak etmeyenler il sınırı yazan yerden geri dönsünler.
--spoiler--
ankara'yı hak etmeyenler derken ankara kimsenin tapulu malı değil. isteyen gelir. mecburiyetten de gelen gelir. ücretsiz otobüse de binilebilseymiş iyiymiş. meydanı güzel, kalabalıktı. otobüslerinin bazıları istanbul'dakilere benziyordu. resmi yerler bayağı çoktu. otobüslere ücretsiz binememek dışında ankara'yı beğendim. bazı otobüsleri istanbul'daki gibi kalabalıktı ama bence güzel bir durum.
gidince sözlüğe mutlaka fotoğraf atacağım. yapamazsın dediler ama yaptım diyebilmek için.
Besim Tibuk'a göre Türkiye'nin en büyük sorunudur.
Anlık olarak hava kapalı ancak sıcaklık güzel.
kışları kar yağışıyla diğer mevsimlerde bitmek bilmeyen yağışlarıyla ünlü bi iklimi olan ülkemizin başkenti. güneşli hava nimettir bu şehir için.
atatürk başkent yapmadan önce kasaba gibi bir yerken başkent olması sayesinde gelişip türkiye'nin 2. büyük şehri olabilmiş olan şehir.
seni görmek ister her bahtı kara.
sevmeyenlerin terk etmesini istediğim güzel şehrim.
meydanı güzel olan bir şehir. denizi olmasa da güzel bir yer. resmi kurumlar var, anıtkabir var ve göl de varmış zaten. istanbul'un da her yerinde deniz yok ki zaten. denize gitmek isteniyorsa oradan başka bir ile geçilebilir. filyos denizi ankara'ya 200 km uzaklıktaymış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar