bugün

Zararli yazilimdan etkilenmeyen bir sistem ise iOS ama android kadar yeterli bulamiyorum.
Windows. mağaza olarak bim'den farkı olmasada kullanım olarak iş görür.
Bence windows telefon ve tabletlerde istenilen potansiyeli yakalamis degil. Sanirim bu anlamda geri adim atmali yada cok farkli bir ozelligi ile varligini hissetirmeli.
''Tabiki Android'' şeklinde cevap verilmesi gereken soru.
En saf hali olan Nexus'lar
Kadar hızlı ve stabil telefon yoktur.
Özelleştirilebilmesi de cabası.
ios şişirilmiş bir balondan başka bişey değildir.
android daha özgürdür.
© copyright 2005 - 2026