bugün

belediye seçimlerinde oy kullanmadan önce dedemin anneanneme verdiği ibretlik öğüt.
(bkz: sen domalan sın büyük düşün)
Cahil Tayyipistler'in pusulada mührü basılması gereken yerine değil de gerçekten ampule basması ve işin daha da tuhafı YSK tarafından bu pusulaların geçerli sayılması, gerçekten komediydi. Hırsızlığın bu kadar komik olanını tarihler yazmamıştır. Aslında, daha bir pusulaya mühürü doğru basamayan kitlenin oy kullanacak olması çok ilginç. Cezai ehliyetleri bile olmamalı bence.
Oklara bas yöğenim.
Oka basan kimseyi ne duydum ne gördüm; ama ampul olayını herkes biliyor. Komik olduğunu sanan Kârhaneciler var aramızda. Ha ha ha!
© copyright 2005 - 2026