bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
internet cafeler için yazılım hazırlayan şirket.
internet cafelerde geçer hep:
-abi akınsoft 17 yi acar misin?
-tamam hocam actim..
-..
internet cafelerde geçer hep:
-abi akınsoft 17 yi acar misin?
-tamam hocam actim..
-..
konya merkezli bir yazılım şirketi.genellikle internet cafe yönetim programları,muhasebe programları ağırlıklı çalışmaktadır.cafeplus programı diğer cafe yönetim programlarına göre çok daha kullanışlıdır.
sitelere yapılan kısıtlamaların nasıl kırıldığını merak ettiğim hadise.. mesela uyanık internet kafeci arkadaş youtube'ye kısıtlama koymuş. xyz youtube abc yazsan kapanıyor*
(bkz: tinasoft)
konya tabanlı yazılım şirketi. türkiyenin ilk insansı robotunu da üretmişler. robotun tüm imalatında yerli malzemeleri kullandıklarını, tümüyle bir akınsoft ürünü olduğu söylenmiş. yani %100 yerli.
http://ekonomi.milliyet.c....2011/1434463/default.htm
http://ekonomi.milliyet.c....2011/1434463/default.htm
internet cafelerin olmazsa olması.
sahibi:
(bkz: özgür akın)
(bkz: özgür akın)
bir internet kafe markasıdır.
garson robot ada' yı üreten şirket:
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=vBoGIINNLc0
akıncı 3:
https://www.youtube.com/w...feature=player_detailpage
http://akinrobotics.com/
bayağı çaba harcanmış tamam. fakat henüz çok gerideyiz bu robot konusunda. akıncı 20 de falan anca olur gibime geliyor.
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=Bmglbk_Op64
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=vBoGIINNLc0
akıncı 3:
https://www.youtube.com/w...feature=player_detailpage
http://akinrobotics.com/
bayağı çaba harcanmış tamam. fakat henüz çok gerideyiz bu robot konusunda. akıncı 20 de falan anca olur gibime geliyor.
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=Bmglbk_Op64
yetersiz gördüğüm firma.
hakkında iyi şeyleri duyamadığım da firma.
konya yerel halkının sevmediği söylenmişti. bilgisayar mühendisliği okuyan birisi olarak bu yüzden staj sınavlarına katılmayı düşünmediğim bir kurumsal yapı oldu. önünden her gün geçip ne saçma yer dedim çoğu kez. antipatik kapısındaki yazılar ve renklendirmeleri gözümde amatör sınıfında olmasına sebep olmuştu. bunu 2012 de demiştim ve yıl oldu 2015 hala aynı. sanırım robotlarının bir şeye kulp olacağını sanıyorlar.
-brrr çok soğuk.
gibi robot tepkilerini artık liselerde yapıyorlar. zayıf firma çok zayıf. merdiven çıkarttır robota, evi toplasın falan. bunlar önemli yani yapay zekası özgür akının kafası kadar.
hakkında iyi şeyleri duyamadığım da firma.
konya yerel halkının sevmediği söylenmişti. bilgisayar mühendisliği okuyan birisi olarak bu yüzden staj sınavlarına katılmayı düşünmediğim bir kurumsal yapı oldu. önünden her gün geçip ne saçma yer dedim çoğu kez. antipatik kapısındaki yazılar ve renklendirmeleri gözümde amatör sınıfında olmasına sebep olmuştu. bunu 2012 de demiştim ve yıl oldu 2015 hala aynı. sanırım robotlarının bir şeye kulp olacağını sanıyorlar.
-brrr çok soğuk.
gibi robot tepkilerini artık liselerde yapıyorlar. zayıf firma çok zayıf. merdiven çıkarttır robota, evi toplasın falan. bunlar önemli yani yapay zekası özgür akının kafası kadar.
küçüklük yıllarımda benden fazlasıyla küfür yiyen firmadır. O yıllarda internet kafede oyun oynardık. Oyunun en güzel yerinde süre biterdi ve akınsoft logosu çıkardı. Hayatımın en yaratıcı küfürlerini o zaman keşfetmiştim.
bugunu keşfetmiştim kafe sürümünde ama en son 5yıl önce gördüm bu markanın o programını.
sahibi özgür akın 1 blok ötemde oturur. hafiften godoş birisidir. sevmem. bi aralar bağımsız m.vekili aday adayıydı. sanırım sırf çalışanları atmıştı.
Cafeplus'ına çok şey borçlu olduğum yazılım şirketi var olsunlar.
kıçı kırık konya firmasıdır.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
uygun fiyatlı ön muhasebe programları üreten yazılım şirketleri.
hem kolay hem basit hem de ucuz türden muhasebe programıdır.
muhasebe programları; cari kasa stok fatura çeksenet banka gibi bir çok modüle sahiptir.
http://www.muhasebeprogrami.info
hem kolay hem basit hem de ucuz türden muhasebe programıdır.
muhasebe programları; cari kasa stok fatura çeksenet banka gibi bir çok modüle sahiptir.
http://www.muhasebeprogrami.info
Cafe plusını kullandıydım. Müşteri ekranlarını ana makineye verir.
Ay kıs kanka akınsoft mu e ben de kullanıyorum ne kadar çok ortak yönümüz var gördün mü.
Ve de hobi olarak robot yapmış firmadır.
Konyadadır, gururumuzdur.
Ay kıs kanka akınsoft mu e ben de kullanıyorum ne kadar çok ortak yönümüz var gördün mü.
Ve de hobi olarak robot yapmış firmadır.
Konyadadır, gururumuzdur.
yaptıkları yazılımlar bi boka benziyor mudur hala bi fikrim olmayan firmadır..
Konyalı olduunu biliyoz, sahibi bilgisayar teknisyenidir, kurucusu yani.. Daha sonradan bilg. müh. olayına girdi fln.
Sonra istanbulda güzel bir bölge müdürlükleri fln da var..
Ama hala programları ne boktur bilmiyorum..
Kullananlar anlatsın piliz..
Konyalı olduunu biliyoz, sahibi bilgisayar teknisyenidir, kurucusu yani.. Daha sonradan bilg. müh. olayına girdi fln.
Sonra istanbulda güzel bir bölge müdürlükleri fln da var..
Ama hala programları ne boktur bilmiyorum..
Kullananlar anlatsın piliz..
Programlarının daha iyisi sanırım yok.diyorum ama başka da kullanmadım,
Ve de en önemlisi anında müşteri desteği sağlamaları. En küçük sorunda bile bir muhatap bulabilmeniz ve çözüm odaklı iletişim.
10 yıla yakındır cafeplus dahil çeşitli programlarını kullanmış bir müşteri olarak sorun vuku bulduğu anda hızlı ve titiz müdahaleleri memnuniyetim için yeterli oldu. Kullanımı kolaydır.
Gerisini bilemiyorum.
Ve de en önemlisi anında müşteri desteği sağlamaları. En küçük sorunda bile bir muhatap bulabilmeniz ve çözüm odaklı iletişim.
10 yıla yakındır cafeplus dahil çeşitli programlarını kullanmış bir müşteri olarak sorun vuku bulduğu anda hızlı ve titiz müdahaleleri memnuniyetim için yeterli oldu. Kullanımı kolaydır.
Gerisini bilemiyorum.
kıçı kırık konya firmasıdır.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
Volvox tarzı cafeplus ötesi gerçek yazılımları var elbet..
Yoksa cafeplus'ı yazmak bir mesele değil bir yazılım mühendisliği değildir..
Zira akınsoft'un mottosu "software engineering" olunca cafeplus'ı o mertebede göremiyorum üzgünüm..
Benim merakım, volvox vb programların nasıl olduğudur sadece.. Nasıl çalıştığıdır, aynı amaçla yazılmış muadilleri ile karşılıklı durumu beni ilgilendiriyor..
Bunun üzerinden yorum yapabileceğim çünkü..
Robot cafe konusuna gelirsek, gidip görmedim.. O yüzden söylenenlere birşey diyemeyeceğim..
Bugün meslek liselerinde bile -ki 90lı yıllarda da yapılıyordu- robotik iyi düzeydedir..
Amaç sensör sayısını artırıp servoları kontrol etmekse tamam diyip susarım çok da uzatmam konuyu.. Farllı yönlerden bakıyoruzdur, uzlaşmamız imkansız..
Devlet desteği ile çay getiren robotların olduğu cafe naçizane yurdum şark kurnazının cebe para atma yol ve yordamından başkası değildir..
Bizim işhanı çaycılarımız gibi çay tepsisini çevirip çayları dökmeden getirebiliyorsa o zaman 3-5 servo motorun kontrolünden ileri gitmişiz demektir, o zaman go and yardır derim haliyle..
Neyse..
Yoksa cafeplus'ı yazmak bir mesele değil bir yazılım mühendisliği değildir..
Zira akınsoft'un mottosu "software engineering" olunca cafeplus'ı o mertebede göremiyorum üzgünüm..
Benim merakım, volvox vb programların nasıl olduğudur sadece.. Nasıl çalıştığıdır, aynı amaçla yazılmış muadilleri ile karşılıklı durumu beni ilgilendiriyor..
Bunun üzerinden yorum yapabileceğim çünkü..
Robot cafe konusuna gelirsek, gidip görmedim.. O yüzden söylenenlere birşey diyemeyeceğim..
Bugün meslek liselerinde bile -ki 90lı yıllarda da yapılıyordu- robotik iyi düzeydedir..
Amaç sensör sayısını artırıp servoları kontrol etmekse tamam diyip susarım çok da uzatmam konuyu.. Farllı yönlerden bakıyoruzdur, uzlaşmamız imkansız..
Devlet desteği ile çay getiren robotların olduğu cafe naçizane yurdum şark kurnazının cebe para atma yol ve yordamından başkası değildir..
Bizim işhanı çaycılarımız gibi çay tepsisini çevirip çayları dökmeden getirebiliyorsa o zaman 3-5 servo motorun kontrolünden ileri gitmişiz demektir, o zaman go and yardır derim haliyle..
Neyse..
türkiye'nin en donanımlı yazılım firması. merkezi konya'dadır. ayrıca yakın zamanda yine konya'da bir insansı robot fabrikasının açılışını gerçekleştirecekler.
Türkiye'nin en donanımhahahahhaa he canım he.
çalışanlarına zulüm eden firma.
12 saat nedir lan. ben 8 saat çalışıp 4.5-5 alıyorum (5 primle geliyor). adamlar daha az veriyor yazılımcılarına.
09:00-19:00 beni görüşmeye çağırdılar bir maille. geri dönüş bile yapmadım.
12 saat nedir lan. ben 8 saat çalışıp 4.5-5 alıyorum (5 primle geliyor). adamlar daha az veriyor yazılımcılarına.
09:00-19:00 beni görüşmeye çağırdılar bir maille. geri dönüş bile yapmadım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar