bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı5
- devşirmelik makamı13
- cayenne4
- lionel messi11
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yürüyüşe çıkmak3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- gammaz çetesi çökertildi2
- kimyon4
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- şakk ı kamer2
- anın görüntüsü16
- ismail kartal16
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
internet cafeler için yazılım hazırlayan şirket.
internet cafelerde geçer hep:
-abi akınsoft 17 yi acar misin?
-tamam hocam actim..
-..
internet cafelerde geçer hep:
-abi akınsoft 17 yi acar misin?
-tamam hocam actim..
-..
konya merkezli bir yazılım şirketi.genellikle internet cafe yönetim programları,muhasebe programları ağırlıklı çalışmaktadır.cafeplus programı diğer cafe yönetim programlarına göre çok daha kullanışlıdır.
sitelere yapılan kısıtlamaların nasıl kırıldığını merak ettiğim hadise.. mesela uyanık internet kafeci arkadaş youtube'ye kısıtlama koymuş. xyz youtube abc yazsan kapanıyor*
(bkz: tinasoft)
konya tabanlı yazılım şirketi. türkiyenin ilk insansı robotunu da üretmişler. robotun tüm imalatında yerli malzemeleri kullandıklarını, tümüyle bir akınsoft ürünü olduğu söylenmiş. yani %100 yerli.
http://ekonomi.milliyet.c....2011/1434463/default.htm
http://ekonomi.milliyet.c....2011/1434463/default.htm
internet cafelerin olmazsa olması.
sahibi:
(bkz: özgür akın)
(bkz: özgür akın)
bir internet kafe markasıdır.
garson robot ada' yı üreten şirket:
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=vBoGIINNLc0
akıncı 3:
https://www.youtube.com/w...feature=player_detailpage
http://akinrobotics.com/
bayağı çaba harcanmış tamam. fakat henüz çok gerideyiz bu robot konusunda. akıncı 20 de falan anca olur gibime geliyor.
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=Bmglbk_Op64
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=vBoGIINNLc0
akıncı 3:
https://www.youtube.com/w...feature=player_detailpage
http://akinrobotics.com/
bayağı çaba harcanmış tamam. fakat henüz çok gerideyiz bu robot konusunda. akıncı 20 de falan anca olur gibime geliyor.
https://www.youtube.com/w...ailpage&v=Bmglbk_Op64
yetersiz gördüğüm firma.
hakkında iyi şeyleri duyamadığım da firma.
konya yerel halkının sevmediği söylenmişti. bilgisayar mühendisliği okuyan birisi olarak bu yüzden staj sınavlarına katılmayı düşünmediğim bir kurumsal yapı oldu. önünden her gün geçip ne saçma yer dedim çoğu kez. antipatik kapısındaki yazılar ve renklendirmeleri gözümde amatör sınıfında olmasına sebep olmuştu. bunu 2012 de demiştim ve yıl oldu 2015 hala aynı. sanırım robotlarının bir şeye kulp olacağını sanıyorlar.
-brrr çok soğuk.
gibi robot tepkilerini artık liselerde yapıyorlar. zayıf firma çok zayıf. merdiven çıkarttır robota, evi toplasın falan. bunlar önemli yani yapay zekası özgür akının kafası kadar.
hakkında iyi şeyleri duyamadığım da firma.
konya yerel halkının sevmediği söylenmişti. bilgisayar mühendisliği okuyan birisi olarak bu yüzden staj sınavlarına katılmayı düşünmediğim bir kurumsal yapı oldu. önünden her gün geçip ne saçma yer dedim çoğu kez. antipatik kapısındaki yazılar ve renklendirmeleri gözümde amatör sınıfında olmasına sebep olmuştu. bunu 2012 de demiştim ve yıl oldu 2015 hala aynı. sanırım robotlarının bir şeye kulp olacağını sanıyorlar.
-brrr çok soğuk.
gibi robot tepkilerini artık liselerde yapıyorlar. zayıf firma çok zayıf. merdiven çıkarttır robota, evi toplasın falan. bunlar önemli yani yapay zekası özgür akının kafası kadar.
küçüklük yıllarımda benden fazlasıyla küfür yiyen firmadır. O yıllarda internet kafede oyun oynardık. Oyunun en güzel yerinde süre biterdi ve akınsoft logosu çıkardı. Hayatımın en yaratıcı küfürlerini o zaman keşfetmiştim.
bugunu keşfetmiştim kafe sürümünde ama en son 5yıl önce gördüm bu markanın o programını.
sahibi özgür akın 1 blok ötemde oturur. hafiften godoş birisidir. sevmem. bi aralar bağımsız m.vekili aday adayıydı. sanırım sırf çalışanları atmıştı.
Cafeplus'ına çok şey borçlu olduğum yazılım şirketi var olsunlar.
kıçı kırık konya firmasıdır.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
uygun fiyatlı ön muhasebe programları üreten yazılım şirketleri.
hem kolay hem basit hem de ucuz türden muhasebe programıdır.
muhasebe programları; cari kasa stok fatura çeksenet banka gibi bir çok modüle sahiptir.
http://www.muhasebeprogrami.info
hem kolay hem basit hem de ucuz türden muhasebe programıdır.
muhasebe programları; cari kasa stok fatura çeksenet banka gibi bir çok modüle sahiptir.
http://www.muhasebeprogrami.info
Cafe plusını kullandıydım. Müşteri ekranlarını ana makineye verir.
Ay kıs kanka akınsoft mu e ben de kullanıyorum ne kadar çok ortak yönümüz var gördün mü.
Ve de hobi olarak robot yapmış firmadır.
Konyadadır, gururumuzdur.
Ay kıs kanka akınsoft mu e ben de kullanıyorum ne kadar çok ortak yönümüz var gördün mü.
Ve de hobi olarak robot yapmış firmadır.
Konyadadır, gururumuzdur.
yaptıkları yazılımlar bi boka benziyor mudur hala bi fikrim olmayan firmadır..
Konyalı olduunu biliyoz, sahibi bilgisayar teknisyenidir, kurucusu yani.. Daha sonradan bilg. müh. olayına girdi fln.
Sonra istanbulda güzel bir bölge müdürlükleri fln da var..
Ama hala programları ne boktur bilmiyorum..
Kullananlar anlatsın piliz..
Konyalı olduunu biliyoz, sahibi bilgisayar teknisyenidir, kurucusu yani.. Daha sonradan bilg. müh. olayına girdi fln.
Sonra istanbulda güzel bir bölge müdürlükleri fln da var..
Ama hala programları ne boktur bilmiyorum..
Kullananlar anlatsın piliz..
Programlarının daha iyisi sanırım yok.diyorum ama başka da kullanmadım,
Ve de en önemlisi anında müşteri desteği sağlamaları. En küçük sorunda bile bir muhatap bulabilmeniz ve çözüm odaklı iletişim.
10 yıla yakındır cafeplus dahil çeşitli programlarını kullanmış bir müşteri olarak sorun vuku bulduğu anda hızlı ve titiz müdahaleleri memnuniyetim için yeterli oldu. Kullanımı kolaydır.
Gerisini bilemiyorum.
Ve de en önemlisi anında müşteri desteği sağlamaları. En küçük sorunda bile bir muhatap bulabilmeniz ve çözüm odaklı iletişim.
10 yıla yakındır cafeplus dahil çeşitli programlarını kullanmış bir müşteri olarak sorun vuku bulduğu anda hızlı ve titiz müdahaleleri memnuniyetim için yeterli oldu. Kullanımı kolaydır.
Gerisini bilemiyorum.
kıçı kırık konya firmasıdır.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
hayatımda birçok firma hakkında bilgi sahibi oldum ama bunun kadar sikimsonik bir şirket daha türkiye'ye gelmez.
Volvox tarzı cafeplus ötesi gerçek yazılımları var elbet..
Yoksa cafeplus'ı yazmak bir mesele değil bir yazılım mühendisliği değildir..
Zira akınsoft'un mottosu "software engineering" olunca cafeplus'ı o mertebede göremiyorum üzgünüm..
Benim merakım, volvox vb programların nasıl olduğudur sadece.. Nasıl çalıştığıdır, aynı amaçla yazılmış muadilleri ile karşılıklı durumu beni ilgilendiriyor..
Bunun üzerinden yorum yapabileceğim çünkü..
Robot cafe konusuna gelirsek, gidip görmedim.. O yüzden söylenenlere birşey diyemeyeceğim..
Bugün meslek liselerinde bile -ki 90lı yıllarda da yapılıyordu- robotik iyi düzeydedir..
Amaç sensör sayısını artırıp servoları kontrol etmekse tamam diyip susarım çok da uzatmam konuyu.. Farllı yönlerden bakıyoruzdur, uzlaşmamız imkansız..
Devlet desteği ile çay getiren robotların olduğu cafe naçizane yurdum şark kurnazının cebe para atma yol ve yordamından başkası değildir..
Bizim işhanı çaycılarımız gibi çay tepsisini çevirip çayları dökmeden getirebiliyorsa o zaman 3-5 servo motorun kontrolünden ileri gitmişiz demektir, o zaman go and yardır derim haliyle..
Neyse..
Yoksa cafeplus'ı yazmak bir mesele değil bir yazılım mühendisliği değildir..
Zira akınsoft'un mottosu "software engineering" olunca cafeplus'ı o mertebede göremiyorum üzgünüm..
Benim merakım, volvox vb programların nasıl olduğudur sadece.. Nasıl çalıştığıdır, aynı amaçla yazılmış muadilleri ile karşılıklı durumu beni ilgilendiriyor..
Bunun üzerinden yorum yapabileceğim çünkü..
Robot cafe konusuna gelirsek, gidip görmedim.. O yüzden söylenenlere birşey diyemeyeceğim..
Bugün meslek liselerinde bile -ki 90lı yıllarda da yapılıyordu- robotik iyi düzeydedir..
Amaç sensör sayısını artırıp servoları kontrol etmekse tamam diyip susarım çok da uzatmam konuyu.. Farllı yönlerden bakıyoruzdur, uzlaşmamız imkansız..
Devlet desteği ile çay getiren robotların olduğu cafe naçizane yurdum şark kurnazının cebe para atma yol ve yordamından başkası değildir..
Bizim işhanı çaycılarımız gibi çay tepsisini çevirip çayları dökmeden getirebiliyorsa o zaman 3-5 servo motorun kontrolünden ileri gitmişiz demektir, o zaman go and yardır derim haliyle..
Neyse..
türkiye'nin en donanımlı yazılım firması. merkezi konya'dadır. ayrıca yakın zamanda yine konya'da bir insansı robot fabrikasının açılışını gerçekleştirecekler.
Türkiye'nin en donanımhahahahhaa he canım he.
çalışanlarına zulüm eden firma.
12 saat nedir lan. ben 8 saat çalışıp 4.5-5 alıyorum (5 primle geliyor). adamlar daha az veriyor yazılımcılarına.
09:00-19:00 beni görüşmeye çağırdılar bir maille. geri dönüş bile yapmadım.
12 saat nedir lan. ben 8 saat çalışıp 4.5-5 alıyorum (5 primle geliyor). adamlar daha az veriyor yazılımcılarına.
09:00-19:00 beni görüşmeye çağırdılar bir maille. geri dönüş bile yapmadım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar