bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- insan olmaya ceyrek kala3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bazen şık bazen relax mod2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- aşk5
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- kemalist dünya24
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- bioloji2
- fight club5
- mustafa kemal atatürk7
- cevcet2
- her insanın bir cini olması5
- sophia osako2
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
yelkovanı kovalayan, yüreği takvim yokuşlarında...
yelkovan'ın kankisi.
akrebin sokmasından daha kötü olan şey, akrebin içine düşüp öldüğü kaynar suyu içmekmiş. boğumlarındaki tüm zehri atarmış o anda. çok soğuk tipli hayvanlar bunlar. bir pet şişeyi toprakla doldurup içine birkaç tane akrep atan arkadaşım var benim. ders masasına koyuyo o şişeyi. zamanla bunların birbirini yemesini izliyo. öyle bi piskopat. birgün misafir olarak kalayım dedim. yok arkadaş mümkün değil o şişede akrepler gezerken ben uyuyamam. yılan olsa neyse. çıktım gittim evime sabaha karşı.
elleri toprak kokan kırışık yüzlü atalarımız ''kuyruğuölü'' der bunlara.
Sarıyer taraflarında bir şirkette çalışıyorum buraya taşındığımızdan beri haftada en az bir tane öldürüyorum amk.Tamam öyle aman aman büyük birşey değiller belki ama akrep işte lan tırsıyor insan.Patronda saolsun herhangi birimizi sokmadan ilaçlatmaz şirketi öyle çaresiz bekliyoruz biz de. Tavuk beslemek dışında korunmanın bir yolunu bilen varsa söylesin lütfen.
bilinenin aksine:
1. böcek değil eklembacaklıdır.
2. yumurtlayarak değil doğurarak çoğalırlar.
3. üzerine alkol dökünce veya çevresinde ateş yakınca kendilerini sokup öldürmezler ki zaten kendi zehirlerine bağışıklıkları vardır. (mantık hatası)
doğanın sahip olduğu en dayanıklı ve en karizmatik varlıklardan biridir. 4 ay kadar bir süre besleyerek yakından inceleme şansı da bulmuştum.
1. böcek değil eklembacaklıdır.
2. yumurtlayarak değil doğurarak çoğalırlar.
3. üzerine alkol dökünce veya çevresinde ateş yakınca kendilerini sokup öldürmezler ki zaten kendi zehirlerine bağışıklıkları vardır. (mantık hatası)
doğanın sahip olduğu en dayanıklı ve en karizmatik varlıklardan biridir. 4 ay kadar bir süre besleyerek yakından inceleme şansı da bulmuştum.
en değişik hayvanlardandır
1.si kördür
2.si kaçamayacağını anladığında kendisini öldürür
1.si kördür
2.si kaçamayacağını anladığında kendisini öldürür
sözlüğün fosillerinden biri ( 1. nesil yazar)
bu yazar kendimi sorgulamama neden olmuş bir yazardır. ulan nerde kol kadar yazı görsem dayanamayıp okuyorum arkadaş, yazı boktan bile olsa bunu yapıyorum.
kızma ama bu yazdığın yazıda çok boktandı. bok gibiydi, kaka gibi, böyle vıcık vıcık, böğğğ ığğğğğ.
ama güldüm mü?
hemide altıma sıça sıça.
(bkz: #199074) yazısıyla gülme krizi geçirtmiş, edit'iyle sandalyeden düşürmüştür.
bu yazar kendimi sorgulamama neden olmuş bir yazardır. ulan nerde kol kadar yazı görsem dayanamayıp okuyorum arkadaş, yazı boktan bile olsa bunu yapıyorum.
kızma ama bu yazdığın yazıda çok boktandı. bok gibiydi, kaka gibi, böyle vıcık vıcık, böğğğ ığğğğğ.
ama güldüm mü?
hemide altıma sıça sıça.
(bkz: #199074) yazısıyla gülme krizi geçirtmiş, edit'iyle sandalyeden düşürmüştür.
24 Ekim - 22 Kasım doğumluların burcudur .
burçlardan biridir.
çoğu başkent başlıklarının altında entrysi bulunan yazar.
entrylerini beğenerek takip ettiğim yazardır.
üzerine çıkamayan yavrusunu yiyen hayvan.
sinek ilacıyla öldüremezsiniz fakat saklandığı yerden çıkarabilirsiniz. sonrası kuyruğuna dikkat ederek ezmeye kalmıştır.
zehirli türlerinin bulunduğu hayvan.
çıplak ayakla farketmeden üstüne bastığım eklembacaklı.
kendimden biliyorum bastığımda bulunan kitini çıtırt gibi bir ses çıkartmıştı ve çok korkunçtu.
aman uzak olsunlar bize efenim.
kendimden biliyorum bastığımda bulunan kitini çıtırt gibi bir ses çıkartmıştı ve çok korkunçtu.
aman uzak olsunlar bize efenim.
yavrusunu dünyaya getirince, onun bulunduğu keseyi kuyruğunun ucundaki iğneyle yırtarak açar. Yavru da hemen annesinin sırtına tırmanır ve düşe kalka hayata tutunmaya çalışır. Anne akrep öylesine korumacıdır ki, gece avlanmaya giderken bile yavrusunu yanından ayırmaz. *
etrafını ateşle çevirdiğinizde kendi kendine sokan yazar kişisi.
yengeç kadınlarının en iyi arkadaş , sevgili ,dost vb olduğu kasım ayı süprizlerindendir kendileri . çok tatlılardır yav .
msn de varsayilan fontu kullanan yazar, yahu birak su siradanligi diyorum, dinlemiyor.
katil dans albümündeki en enfes çilekeş şarkılarından biri, aşağıda dizesi dizesine kendimce yaptığım bir yorumlaması vardır:
"kaygısız gözler
nedensiz katil olmuş
kararmış bir anda"
yazarımız burada (aşağıdaki dizelerde de değineceğim üzere) töre cinayetlerine değinmekte. töre palavralarıyla kandırılan bireylerin nasıl gözlerinin karartılıp sebepsiz yere katil edildiğinden bahsediliyor.
"kayıtsız adalet
ifadesiz suratlardan
sorulmuş, neden?"
burada "kayıtsız adalet" derken bahsedilen şey yine töre. "ifadesiz suratlar" derken kastedilen şeyler ise aşiret ağaları, kan davası güden ailelerin liderleri vs.
"akrep beyinliler
düşmanlığı dost bilmişler"
burada "akrep beyinliler" benzetmesi, beynindeki zehirli düşüncelerle diğer insanların beyinlerini de zehirleyen kişilere ve birimlere yapılmış. muhtemelen burada da emperyalist güçlerden bahsediliyor. ve bu akrep beyinlilerin, düşmanlığı dost bilerek nasıl büyüdüklerini, güçlerine güç kattıklarını anlatıyor.
"ve insanlık çıkarların saadeti içinde kavrulmuş"
burada ise artık insan ilişkilerinin nasıl sahteleştiğini, nasıl çıkarlar üzerine kurulduğunu ve bu çıkar ilişkileri içerisinde birbirini tatmin eden insanların nasıl mutlu mesut yaşayıp gittiğini; insanlığın bu çıkar ilişkileri içerisinde yok olduğunu, yanıp kül olup bittiğini anlatıyor.
"külleri yeniden yanmaz asla"
yanıp biten insanlığın küllerinin yeniden yanıp, eski haline dönmeyeceğinin umutsuz bir biçimde belirtilmesi.
"varlığın yenilmez gücünden sanrılarla bir dünya yarattınız"
"var olma"nın yadsınamaz gerçekliğinden yararlanarak, insanlara aldatıcı sanrılar yaratarak, onlara "varlık gerçeği"nin sadece hayalini göstererek nasıl kandırıldıklarından bahsedilmiş.
"iradesiz bedenler kimlere vekil olmuş
dur durak bilinmez"
ve bu biçimde ilerleyip gidiyor şarkı. her cümlesinde bir mesaj, her cümlesinde birçok şeyin anlatımı. enfes bir şarkı.
(bkz: şair burada bayrağa seslenmiş)
"kaygısız gözler
nedensiz katil olmuş
kararmış bir anda"
yazarımız burada (aşağıdaki dizelerde de değineceğim üzere) töre cinayetlerine değinmekte. töre palavralarıyla kandırılan bireylerin nasıl gözlerinin karartılıp sebepsiz yere katil edildiğinden bahsediliyor.
"kayıtsız adalet
ifadesiz suratlardan
sorulmuş, neden?"
burada "kayıtsız adalet" derken bahsedilen şey yine töre. "ifadesiz suratlar" derken kastedilen şeyler ise aşiret ağaları, kan davası güden ailelerin liderleri vs.
"akrep beyinliler
düşmanlığı dost bilmişler"
burada "akrep beyinliler" benzetmesi, beynindeki zehirli düşüncelerle diğer insanların beyinlerini de zehirleyen kişilere ve birimlere yapılmış. muhtemelen burada da emperyalist güçlerden bahsediliyor. ve bu akrep beyinlilerin, düşmanlığı dost bilerek nasıl büyüdüklerini, güçlerine güç kattıklarını anlatıyor.
"ve insanlık çıkarların saadeti içinde kavrulmuş"
burada ise artık insan ilişkilerinin nasıl sahteleştiğini, nasıl çıkarlar üzerine kurulduğunu ve bu çıkar ilişkileri içerisinde birbirini tatmin eden insanların nasıl mutlu mesut yaşayıp gittiğini; insanlığın bu çıkar ilişkileri içerisinde yok olduğunu, yanıp kül olup bittiğini anlatıyor.
"külleri yeniden yanmaz asla"
yanıp biten insanlığın küllerinin yeniden yanıp, eski haline dönmeyeceğinin umutsuz bir biçimde belirtilmesi.
"varlığın yenilmez gücünden sanrılarla bir dünya yarattınız"
"var olma"nın yadsınamaz gerçekliğinden yararlanarak, insanlara aldatıcı sanrılar yaratarak, onlara "varlık gerçeği"nin sadece hayalini göstererek nasıl kandırıldıklarından bahsedilmiş.
"iradesiz bedenler kimlere vekil olmuş
dur durak bilinmez"
ve bu biçimde ilerleyip gidiyor şarkı. her cümlesinde bir mesaj, her cümlesinde birçok şeyin anlatımı. enfes bir şarkı.
(bkz: şair burada bayrağa seslenmiş)
*en çok dövmesi yapılan hayvancık.
*en asil burca simgesini vermiş ayrıca.
*en asil burca simgesini vermiş ayrıca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar