bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
okuma yazmayla aralarının iyi olmadığı hepimizin malumu olan yandaşların okumaya zahmet etmediği programdır.
"siyasi ilkeler" (!) başlıklı 2.2. maddesinde "milletvekili aday seçiminde tüm üyelerin katılımıyla yapılacak önseçim esas alınacaktır" yazmaktadır.
https://www.akparti.org.t...arti/parti-programi#bolum_
söz konusu parti, yandaşlarının ilkeli tutumlardan ne kadar nefret ettiğini, denilenin tam tersinin yapılmasından hastalıklı bir zevk aldığını bildiği için, yazdıklarına uygun hareket etmemektedir doğal olarak.
"siyasi ilkeler" (!) başlıklı 2.2. maddesinde "milletvekili aday seçiminde tüm üyelerin katılımıyla yapılacak önseçim esas alınacaktır" yazmaktadır.
https://www.akparti.org.t...arti/parti-programi#bolum_
söz konusu parti, yandaşlarının ilkeli tutumlardan ne kadar nefret ettiğini, denilenin tam tersinin yapılmasından hastalıklı bir zevk aldığını bildiği için, yazdıklarına uygun hareket etmemektedir doğal olarak.
dur bir saniye ya... bu başlıklar arasında torpille nasıl devlet dairesinde çalışılır yazmıyor neden okusunlar. bu ay ki kömür, makarna alacağı hesabına ne zaman yatacağı da yok. allah da yazmıyor.
genç ak-itlerin şu an mühim bir işi var .. doğu; pkk ya verilip pembe panjurlu evler ne zaman konacak.
reklamları iyi izleyiniz.
genç ak-itlerin şu an mühim bir işi var .. doğu; pkk ya verilip pembe panjurlu evler ne zaman konacak.
reklamları iyi izleyiniz.
kimisinin, yandaşların okumama sebeplerini, içinde torpil, kömür, makarna, para sayma makinası, sıfırlama hususları yazılmaması olarak gösterdiği programdır.
bu görüşe katılmam mümkün değil. zira yandaşlar kadiros mısıryanis gibilerin yazdığı atatürk düşmanı yalannameler dışında hiçbir şey okumazlar. kuran bile okumazlar.
kaldı ki söz konusu hususlar parti programına konulursa yandaşlar okuyacak olsa bile akp bunları programına koyamaz. zira programına koyarlarsa, maazallah, dediklerini yapmış, ilkeli bir tutum almış durumuna düşerler ki bu durum oy kaybetmelerine sebep olur.
bakın size yandaşların ruh halini ünlü kürt büyüğü ibrahim tatlıses'in bir sözüyle izah edeyim:
zamanında, henüz kadınları bacaklarından vurmaya başlamadan önce, kendisine kadınlarla bu kadar iyi geçinmeyi nasıl başardığını sormuşlardı. ibo şöyle demişti "karıyı şaşırtacaksın hemşerim. hiç beklemediği anda altına cipi çekecek, hiç beklemediği anda sopayı basacaksın"...
bu görüşe katılmam mümkün değil. zira yandaşlar kadiros mısıryanis gibilerin yazdığı atatürk düşmanı yalannameler dışında hiçbir şey okumazlar. kuran bile okumazlar.
kaldı ki söz konusu hususlar parti programına konulursa yandaşlar okuyacak olsa bile akp bunları programına koyamaz. zira programına koyarlarsa, maazallah, dediklerini yapmış, ilkeli bir tutum almış durumuna düşerler ki bu durum oy kaybetmelerine sebep olur.
bakın size yandaşların ruh halini ünlü kürt büyüğü ibrahim tatlıses'in bir sözüyle izah edeyim:
zamanında, henüz kadınları bacaklarından vurmaya başlamadan önce, kendisine kadınlarla bu kadar iyi geçinmeyi nasıl başardığını sormuşlardı. ibo şöyle demişti "karıyı şaşırtacaksın hemşerim. hiç beklemediği anda altına cipi çekecek, hiç beklemediği anda sopayı basacaksın"...
siyonizmin temel ilkelerine göre Kudüs-Virginia hattında belirlenen program.
kimisinin y-chp'ye haksız eleştirilerde bulunmasına sebep olan programdır.
y-chp taraflısı değilim ama tüm milletvekili adaylarının %85'ini ön seçimle, üstelik delegelerin değil, tüm parti üyelerinin katıldığı ön seçimle belirleme kararı aldılar. y-chp'ye üye olmak isteyeni üye yapmadıkları ise açık bir yalandır. y-chp dahil tüm partiler her başvuranı, başka bir partide üye değilse, üyeliğe kabul eder.
y-chp taraflısı değilim ama tüm milletvekili adaylarının %85'ini ön seçimle, üstelik delegelerin değil, tüm parti üyelerinin katıldığı ön seçimle belirleme kararı aldılar. y-chp'ye üye olmak isteyeni üye yapmadıkları ise açık bir yalandır. y-chp dahil tüm partiler her başvuranı, başka bir partide üye değilse, üyeliğe kabul eder.
En azılı düşmanına bile kendini okutturandır. Hesab edin nasıl bi etki yaratmış bu parti.
liderlerinin meleyince meleyeceklerini, uçurumdan atlarsa atlayacaklarını bizzat kendileri itiraf eden küfürbaz biatçı yandaşların okumamakla övündüğü "proğramdır".
hayır, o değil, bir de kendilerine "koyun" denilince kızıyorlar. sebep?
bu arada y-chp'nin herkesi üye kabul etmediğini iddia edenler başvurmuşlar da reddedilmiş mi? valla ortaya emeğimi koymama yetecek ciddi bir para konularak iddiaya girmeye varlarsa, birlikte üyelik başvurusunda bulunabiliriz. üstelik de istedikleri ilçedeki parti örgütüne başvurmayı da kabul ediyorum. hem sadece y-chp'ye değil, uygun bulacakları herhangi bir partiye de başvurabiliriz.
hayır, o değil, bir de kendilerine "koyun" denilince kızıyorlar. sebep?
bu arada y-chp'nin herkesi üye kabul etmediğini iddia edenler başvurmuşlar da reddedilmiş mi? valla ortaya emeğimi koymama yetecek ciddi bir para konularak iddiaya girmeye varlarsa, birlikte üyelik başvurusunda bulunabiliriz. üstelik de istedikleri ilçedeki parti örgütüne başvurmayı da kabul ediyorum. hem sadece y-chp'ye değil, uygun bulacakları herhangi bir partiye de başvurabiliriz.
aklınca yalan yoluyla cihat etme peşinde olan, dinine kendi pis yalanlarına ihtiyacı olduğunu sanacak kadar saygısı olan yandaşların, hakkında yorum yapmak yerine
--spoiler--
adayların yüzde 85 i ön seçimle kılıçdaroğlu tarafından belirlenecek olan partinin seçmenince beğenilmeyen program.
--spoiler--
demeyi tercih ettiği programdır.
bu kadarına da pes doğrusu! kılıçdaroğlu, milletvekili adaylarının tüm parti üyelerinin oylarıyla seçileceğini açıkladığı halde, hiç utanmadan yalan söylüyorlar:
http://www.chp.org.tr/?p=163370
dediklerini yapmazsa ayrı... o zaman zaten konuyla ilgili bir başlık açarım. fakat kendi parti programlarında yazanı kendi partileri uygulamıyor, başka bir parti uyguluyor diye, kıskanıp, yalancılığa tenezzül etmek?...
--spoiler--
adayların yüzde 85 i ön seçimle kılıçdaroğlu tarafından belirlenecek olan partinin seçmenince beğenilmeyen program.
--spoiler--
demeyi tercih ettiği programdır.
bu kadarına da pes doğrusu! kılıçdaroğlu, milletvekili adaylarının tüm parti üyelerinin oylarıyla seçileceğini açıkladığı halde, hiç utanmadan yalan söylüyorlar:
http://www.chp.org.tr/?p=163370
dediklerini yapmazsa ayrı... o zaman zaten konuyla ilgili bir başlık açarım. fakat kendi parti programlarında yazanı kendi partileri uygulamıyor, başka bir parti uyguluyor diye, kıskanıp, yalancılığa tenezzül etmek?...
2.4-HUKUK VE ADALET
"Demokrasinin hukuk yoluyla varlık kazandığı demokratik hukuk devletinde; hukukun evrensel ilkelerine saygı, hak arama yollarının açık tutulması, kanun önünde eşitlik, bireysel hak ve özgürlüklerin korunması, devletin hukuka bağlılığının güvence altına alınması temel değerlerdir. Bu değerlerin hayata geçirilmesi anayasa, yasalar ve bağımsız bir yargı ile mümkündür.
Partimiz hukukun üstünlüğüne dayalı yönetim anlayışının teminatı olacaktır."
parti programında bu yazıyor. peki gerçek?
https://www.youtube.com/watch?v=MlK1VR8ZzyI
https://www.youtube.com/watch?v=cNafjy7DuM4
haa bunlar montajdı değil mi? bu da mı montaj?
http://www.izlesene.com/v...ses-kaydi-itirafi/7227211
https://www.youtube.com/watch?v=sG_55aVhoFM
ayrıca "ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz" düsturuyla hareket eden birisi, erdoğanın şimdiye kadarki eylemlerine bakar ve hiç bu videolara falan gerek bile duymaz.
kısaca şunun söylenmesini beklerim: biz ilkelere falan fazla takılmıyoruz. genel tabloya bakıyoruz. evet ortada bir haksızlık olabilir, yolsuzluk olabilir. ama bunu yapan kimler? bizdenseler sıkıntı yok. aynen devam etsinler. yok eğer bizden değillerse, o zaman bunu bir mağduriyet belgesi olarak kullanırız.
çok namussuzca değil mi? ama kusura bakmayın, işte siz busunuz! en azından kendinizi tanıyın. çünkü bu ülkenin insanı sizi tanıdı ve anladı. anlamayanlar da yakında anlayacaklar. maalesef diyorum, maalesef kendi ellerinizle yeşerttiğiniz bu mezalimin altında gelecekte bir gün sizler de ezileceksiniz. elinizden tutabilen kimse kalmayacak. hiç kimsenin işine gelmeyecek, vicdanı olanlar da size yardım edebilecek pozisyonda olmayacak.
tıpkı 17 aralık öncesinde cemaate yaptığımız çağrı gibi, tıpkı ondan önce ülkesini sevenlere yaptığımız gibi, bir kez daha çağrıda bulunuyorum: bakın hukuk şakaya gelmez. bir ülkede adalet sistemi bozulmuşsa, o ülkede geleceğe dair umut yeşermez. toplum hızlıca yozlaşır. devlet, fonksiyonlarını işletecek yetkinliğe sahip insan kaynağından yoksun kalır. özel sektör, adam kayırmacılıktan, uygunsuz ve disiplinsiz eğitim sisteminden ötürü ihtiyaç duyduğu girişimcilere ve akıl/teknoloji üreten elemanlara kavuşamaz. işte o zaman, tıpkı osmanlının son döneminde millet-i osmani'nin yaşadığı gibi, biz de çok temel sıkıntılar çekeriz. adalet hepimize lazım. dindarına, dinsizine, aleviye, sünniye, sağcıya, solcuya, türke, kürde, chplisine, akplisine... herkese.
tıpkı akp parti programında yazdığı gibi:
"Ülkemiz bugün hukuk devletinden ziyade kanun devleti görüntüsü vermektedir. Devletin Hukuku yerine Hukuk Devleti anlayışının esas olması gerekir. Kanunları hukuka, hukuku evrensel adalet ve insan hakları esaslarına dayandırmadıkça, Türkiye gerçek bir hukuk devleti olamaz ve uluslararası camiada saygın bir yer edinemez."
"Demokrasinin hukuk yoluyla varlık kazandığı demokratik hukuk devletinde; hukukun evrensel ilkelerine saygı, hak arama yollarının açık tutulması, kanun önünde eşitlik, bireysel hak ve özgürlüklerin korunması, devletin hukuka bağlılığının güvence altına alınması temel değerlerdir. Bu değerlerin hayata geçirilmesi anayasa, yasalar ve bağımsız bir yargı ile mümkündür.
Partimiz hukukun üstünlüğüne dayalı yönetim anlayışının teminatı olacaktır."
parti programında bu yazıyor. peki gerçek?
https://www.youtube.com/watch?v=MlK1VR8ZzyI
https://www.youtube.com/watch?v=cNafjy7DuM4
haa bunlar montajdı değil mi? bu da mı montaj?
http://www.izlesene.com/v...ses-kaydi-itirafi/7227211
https://www.youtube.com/watch?v=sG_55aVhoFM
ayrıca "ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz" düsturuyla hareket eden birisi, erdoğanın şimdiye kadarki eylemlerine bakar ve hiç bu videolara falan gerek bile duymaz.
kısaca şunun söylenmesini beklerim: biz ilkelere falan fazla takılmıyoruz. genel tabloya bakıyoruz. evet ortada bir haksızlık olabilir, yolsuzluk olabilir. ama bunu yapan kimler? bizdenseler sıkıntı yok. aynen devam etsinler. yok eğer bizden değillerse, o zaman bunu bir mağduriyet belgesi olarak kullanırız.
çok namussuzca değil mi? ama kusura bakmayın, işte siz busunuz! en azından kendinizi tanıyın. çünkü bu ülkenin insanı sizi tanıdı ve anladı. anlamayanlar da yakında anlayacaklar. maalesef diyorum, maalesef kendi ellerinizle yeşerttiğiniz bu mezalimin altında gelecekte bir gün sizler de ezileceksiniz. elinizden tutabilen kimse kalmayacak. hiç kimsenin işine gelmeyecek, vicdanı olanlar da size yardım edebilecek pozisyonda olmayacak.
tıpkı 17 aralık öncesinde cemaate yaptığımız çağrı gibi, tıpkı ondan önce ülkesini sevenlere yaptığımız gibi, bir kez daha çağrıda bulunuyorum: bakın hukuk şakaya gelmez. bir ülkede adalet sistemi bozulmuşsa, o ülkede geleceğe dair umut yeşermez. toplum hızlıca yozlaşır. devlet, fonksiyonlarını işletecek yetkinliğe sahip insan kaynağından yoksun kalır. özel sektör, adam kayırmacılıktan, uygunsuz ve disiplinsiz eğitim sisteminden ötürü ihtiyaç duyduğu girişimcilere ve akıl/teknoloji üreten elemanlara kavuşamaz. işte o zaman, tıpkı osmanlının son döneminde millet-i osmani'nin yaşadığı gibi, biz de çok temel sıkıntılar çekeriz. adalet hepimize lazım. dindarına, dinsizine, aleviye, sünniye, sağcıya, solcuya, türke, kürde, chplisine, akplisine... herkese.
tıpkı akp parti programında yazdığı gibi:
"Ülkemiz bugün hukuk devletinden ziyade kanun devleti görüntüsü vermektedir. Devletin Hukuku yerine Hukuk Devleti anlayışının esas olması gerekir. Kanunları hukuka, hukuku evrensel adalet ve insan hakları esaslarına dayandırmadıkça, Türkiye gerçek bir hukuk devleti olamaz ve uluslararası camiada saygın bir yer edinemez."
1. tayyip ne diyorsa o.
2. mahkeme, polis, mit, valilik, üniversite falan çaycısına kadar bizden olacak, bize bağlı kalacak.
3. hüloğlara küçük ve güzel sürprizler yapın.
4. bahşiş önemli bir meseledir.
5. sat gitsin. kerizler anlamaz.
2. mahkeme, polis, mit, valilik, üniversite falan çaycısına kadar bizden olacak, bize bağlı kalacak.
3. hüloğlara küçük ve güzel sürprizler yapın.
4. bahşiş önemli bir meseledir.
5. sat gitsin. kerizler anlamaz.
doldurma üzerine kurulu program.
1. kadroları doldurun. bizden olsun. seslerini çıkaramazlar.
2. kutuları doldurun. para olsun. gerekirse sıfırlarız.
3. silahları doldurun. ışide gitsin. türkmen mürkmen deriz yuttururuz.
4. binaları doldurun. yüksek olsun. gerekirse yasa değiştirir koruruz.
5. aklınızı doldurmayın. boş kalsın. onu ben tamamlarım.
1. kadroları doldurun. bizden olsun. seslerini çıkaramazlar.
2. kutuları doldurun. para olsun. gerekirse sıfırlarız.
3. silahları doldurun. ışide gitsin. türkmen mürkmen deriz yuttururuz.
4. binaları doldurun. yüksek olsun. gerekirse yasa değiştirir koruruz.
5. aklınızı doldurmayın. boş kalsın. onu ben tamamlarım.
Katılıyorum çok güzel tespitler.
yandaşların chp'nin vaatlerini "gerçekleştirilemez" bulmalarının sebebidir. şu entrye bakın: (bkz: akp nin parti programı/#26675895).
neymiş? kişi kendinden bilirmiş işi!.. bunlar destekledikleri partinin vaatlerini yerine getirmemesine şerbetli oldukları için chp'nin de vaatlerini yerine getirmeyeceğini sanıyorlar...
neymiş? kişi kendinden bilirmiş işi!.. bunlar destekledikleri partinin vaatlerini yerine getirmemesine şerbetli oldukları için chp'nin de vaatlerini yerine getirmeyeceğini sanıyorlar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar