bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
demek istediğim burda kibarı oynayıp gerçek hayatta saydırdığıydı. sanırım söylediğim şeyler karşıdakilerin anlayabildiği kadar *
(#37384268).
donuzlayıp okumaktan kurtulduğum yazar. tavsiyem aynısını yapmanızdır. evet..
Çok beğenilince ikincisi çıkan aktivite.
ben kendisini unuttum, o beni unutmamış. açtığı 3. hesabıyla bana nickaltı girmiş.
öpüyorum.
öpüyorum.
Sozluge renk ve aksiyon katan efendi yazar.
mindhunter dizisini beğenmiş yazardır. david fincher' ın ellerine sağlık...
Açık eksilemeyi hala kullananların var olduğunu bize gösteren yazar.dokunmayın engelli herhalde.
donuz butonunu seri biçimde kullanabilen çok yetenekli bir şahıs.
bi ara futbol hakkında fikirlerimiz uyuşmamıştı. o da bana nick altı girmişti.
mutlu ama uzak olsun. gibi bir şey söylemişti.
acaba beni de mi donuzladı?
bi ara futbol hakkında fikirlerimiz uyuşmamıştı. o da bana nick altı girmişti.
mutlu ama uzak olsun. gibi bir şey söylemişti.
acaba beni de mi donuzladı?
Beni donuzlamıştır. Haahahah.
işin ilginci futbol konusunda objektif olmadığımı düşünmesiymiş. Fetö pislikleri çıktıkça sapıttı azdı iyice kimi donuzlayacağını şaşırdı söylemekte yasak. Var olan bir şeyi dile getirdim sadece yalan söylemedim.
Şike şike diyip duruyor arkadaş ama işine nasıl geliyorsa. Ezik bir tip. Çok ezik. Psikopat aynı zamanda. Aynı entry eksi aldı diye silip 5 kere girmişliği vardır.
Dikkat çekmeye çalışır. Entryleri siler yeniden girer ki başlık üstte kalsın onu desteklesinler diye.
Şahsıma daha önce çok denedi. Hep göt oldu ama. Yazık.
işin ilginci futbol konusunda objektif olmadığımı düşünmesiymiş. Fetö pislikleri çıktıkça sapıttı azdı iyice kimi donuzlayacağını şaşırdı söylemekte yasak. Var olan bir şeyi dile getirdim sadece yalan söylemedim.
Şike şike diyip duruyor arkadaş ama işine nasıl geliyorsa. Ezik bir tip. Çok ezik. Psikopat aynı zamanda. Aynı entry eksi aldı diye silip 5 kere girmişliği vardır.
Dikkat çekmeye çalışır. Entryleri siler yeniden girer ki başlık üstte kalsın onu desteklesinler diye.
Şahsıma daha önce çok denedi. Hep göt oldu ama. Yazık.
(bkz: serdarsl06/#38056423)
Damarına basılmadığı zaman aslında iyi bir yazardır. Sadece Galatasaray sevgisi kabarmış bir arkadaşımız. Öbür türlü hiçbir zararı olmaz kimseye.
(bkz: #38084788) annelere küfür eden ben değilim.o kişi Senin o sürekli yaladığın yarınlara kaldı kankan.
Ayrıca sen sevme ulan beni. Napayım senin gibi sorunlu adamın sevgisini.
Ayrıca sen sevme ulan beni. Napayım senin gibi sorunlu adamın sevgisini.
On birinci nesil izinli yazar'dan daha düzgün yazar ve insandır. Öyle klavye üzerinden Atatürkçülere ve Galatasaraylılara sataşmakla olmuyor. Bunu okuyunca nickaltıma değil özel mesaja gel.
Sigma olomouc fahri taraftarı. Kudurun! Ayrıca liverpool ve kiev aşığı.
Tuttuğu takım trabzon a yenilir yenilmez hızını sigma olomouc başlığında alan basit ağlak tip.
Az önceki entry sinin de ss ini alıyorum.
Bir daha avrupa da beşiktaş a başarılar derse bu iki yüzlü adi tak diye çıkarıcağım piyasaya.
Türk takımının fark yemesi hoşuna gitmiş arkadaş ın.
Ben burda liverpool kiev takımları ile ilgili taşak geçtim trollüğüne ama,
Asla o mağlubiyetlere sevinmedim. Sevinen itin tekidir zaten kendilerini belli ediyorlar.
Donuzla beni şimdi.
Az önceki entry sinin de ss ini alıyorum.
Bir daha avrupa da beşiktaş a başarılar derse bu iki yüzlü adi tak diye çıkarıcağım piyasaya.
Türk takımının fark yemesi hoşuna gitmiş arkadaş ın.
Ben burda liverpool kiev takımları ile ilgili taşak geçtim trollüğüne ama,
Asla o mağlubiyetlere sevinmedim. Sevinen itin tekidir zaten kendilerini belli ediyorlar.
Donuzla beni şimdi.
tarih bilgisi gelişmiş bir arkadaş ilk çağları ezbere biliyor evet.
Ulan madem iyi niyet,kibarlık fazla geliyor size artık donuza basıp geçeceğim. Size saygı falan yok artık. Hak ettiğiniz bu.
Artık kimseye " eyvallah " demeyecek yazar. Donuz butonundan fazlası yok size.ancak bu dilden anlarsınız zaten.yeter artık.
Artık kimseye " eyvallah " demeyecek yazar. Donuz butonundan fazlası yok size.ancak bu dilden anlarsınız zaten.yeter artık.
Herkesin nickaltına şöyle holigan böyle holigan diye nicakltı girip, takımı yenilgi aldığında, türk takımlarımın aldığı yenilgileri uplayan bir sorunlu.
görsel
görsel
galatasaray hakkında kırıcı ve yersiz çıkışlarım ile 'bazılarını' üzmüşüm. son girdiğim 25 entry'e bakıyorum. galatasaray'ı rakip olarak kaale alıp yazmamışım bile.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
kaşınmaması gerektiğine inandığım yazardır .
herkes nazik kaşımaya bilirden mütevellit .
bulaşırsa pişman edeceğim yazardır aynı zamanda .
laikliğin ne kadar yanlış bir akım oldugunu anlaması dileklerimle .
kapatılan camileri imam hatipleri okullardan kovulan baş örtülü kızları unutmadık . sıkıntı yok yani .
yahu bu özgürlük dedikleri şey ne kadar güzel miş değil mi ?
elimizden çok çekeceksiniz şimdiden söliyim dedim .
siciliniz temizlenmeyecek kadar kirli ve aşikar artık .
en güzelide zaman ve mekan hatta atatürkün ölüsü bile artık size hizmet etmiyor .
evet evet en güzelide bu .
herkes nazik kaşımaya bilirden mütevellit .
bulaşırsa pişman edeceğim yazardır aynı zamanda .
laikliğin ne kadar yanlış bir akım oldugunu anlaması dileklerimle .
kapatılan camileri imam hatipleri okullardan kovulan baş örtülü kızları unutmadık . sıkıntı yok yani .
yahu bu özgürlük dedikleri şey ne kadar güzel miş değil mi ?
elimizden çok çekeceksiniz şimdiden söliyim dedim .
siciliniz temizlenmeyecek kadar kirli ve aşikar artık .
en güzelide zaman ve mekan hatta atatürkün ölüsü bile artık size hizmet etmiyor .
evet evet en güzelide bu .
dua ve himmet der demez donuza ekleyen bir ezik. Madem yalan söylüyorum zoruna giden ne.
Hizli ve ofkeli'ye ya da aydinogluna donmeyesin abbis bu ne lan 2 olmussun. 'Iski yizirim bin' istersen abberline 124y32yu ol benim gozumde hep abbissin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar