bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması18
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var3
- utanmadan şort giyen erkek7
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- küfreden kız iticiliği8
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- evlenmek için gereken minimum para4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- yazarlara gelen son mesaj4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
demek istediğim burda kibarı oynayıp gerçek hayatta saydırdığıydı. sanırım söylediğim şeyler karşıdakilerin anlayabildiği kadar *
(#37384268).
donuzlayıp okumaktan kurtulduğum yazar. tavsiyem aynısını yapmanızdır. evet..
Çok beğenilince ikincisi çıkan aktivite.
ben kendisini unuttum, o beni unutmamış. açtığı 3. hesabıyla bana nickaltı girmiş.
öpüyorum.
öpüyorum.
Sozluge renk ve aksiyon katan efendi yazar.
mindhunter dizisini beğenmiş yazardır. david fincher' ın ellerine sağlık...
Açık eksilemeyi hala kullananların var olduğunu bize gösteren yazar.dokunmayın engelli herhalde.
donuz butonunu seri biçimde kullanabilen çok yetenekli bir şahıs.
bi ara futbol hakkında fikirlerimiz uyuşmamıştı. o da bana nick altı girmişti.
mutlu ama uzak olsun. gibi bir şey söylemişti.
acaba beni de mi donuzladı?
bi ara futbol hakkında fikirlerimiz uyuşmamıştı. o da bana nick altı girmişti.
mutlu ama uzak olsun. gibi bir şey söylemişti.
acaba beni de mi donuzladı?
Beni donuzlamıştır. Haahahah.
işin ilginci futbol konusunda objektif olmadığımı düşünmesiymiş. Fetö pislikleri çıktıkça sapıttı azdı iyice kimi donuzlayacağını şaşırdı söylemekte yasak. Var olan bir şeyi dile getirdim sadece yalan söylemedim.
Şike şike diyip duruyor arkadaş ama işine nasıl geliyorsa. Ezik bir tip. Çok ezik. Psikopat aynı zamanda. Aynı entry eksi aldı diye silip 5 kere girmişliği vardır.
Dikkat çekmeye çalışır. Entryleri siler yeniden girer ki başlık üstte kalsın onu desteklesinler diye.
Şahsıma daha önce çok denedi. Hep göt oldu ama. Yazık.
işin ilginci futbol konusunda objektif olmadığımı düşünmesiymiş. Fetö pislikleri çıktıkça sapıttı azdı iyice kimi donuzlayacağını şaşırdı söylemekte yasak. Var olan bir şeyi dile getirdim sadece yalan söylemedim.
Şike şike diyip duruyor arkadaş ama işine nasıl geliyorsa. Ezik bir tip. Çok ezik. Psikopat aynı zamanda. Aynı entry eksi aldı diye silip 5 kere girmişliği vardır.
Dikkat çekmeye çalışır. Entryleri siler yeniden girer ki başlık üstte kalsın onu desteklesinler diye.
Şahsıma daha önce çok denedi. Hep göt oldu ama. Yazık.
(bkz: serdarsl06/#38056423)
Damarına basılmadığı zaman aslında iyi bir yazardır. Sadece Galatasaray sevgisi kabarmış bir arkadaşımız. Öbür türlü hiçbir zararı olmaz kimseye.
(bkz: #38084788) annelere küfür eden ben değilim.o kişi Senin o sürekli yaladığın yarınlara kaldı kankan.
Ayrıca sen sevme ulan beni. Napayım senin gibi sorunlu adamın sevgisini.
Ayrıca sen sevme ulan beni. Napayım senin gibi sorunlu adamın sevgisini.
On birinci nesil izinli yazar'dan daha düzgün yazar ve insandır. Öyle klavye üzerinden Atatürkçülere ve Galatasaraylılara sataşmakla olmuyor. Bunu okuyunca nickaltıma değil özel mesaja gel.
Sigma olomouc fahri taraftarı. Kudurun! Ayrıca liverpool ve kiev aşığı.
Tuttuğu takım trabzon a yenilir yenilmez hızını sigma olomouc başlığında alan basit ağlak tip.
Az önceki entry sinin de ss ini alıyorum.
Bir daha avrupa da beşiktaş a başarılar derse bu iki yüzlü adi tak diye çıkarıcağım piyasaya.
Türk takımının fark yemesi hoşuna gitmiş arkadaş ın.
Ben burda liverpool kiev takımları ile ilgili taşak geçtim trollüğüne ama,
Asla o mağlubiyetlere sevinmedim. Sevinen itin tekidir zaten kendilerini belli ediyorlar.
Donuzla beni şimdi.
Az önceki entry sinin de ss ini alıyorum.
Bir daha avrupa da beşiktaş a başarılar derse bu iki yüzlü adi tak diye çıkarıcağım piyasaya.
Türk takımının fark yemesi hoşuna gitmiş arkadaş ın.
Ben burda liverpool kiev takımları ile ilgili taşak geçtim trollüğüne ama,
Asla o mağlubiyetlere sevinmedim. Sevinen itin tekidir zaten kendilerini belli ediyorlar.
Donuzla beni şimdi.
tarih bilgisi gelişmiş bir arkadaş ilk çağları ezbere biliyor evet.
Ulan madem iyi niyet,kibarlık fazla geliyor size artık donuza basıp geçeceğim. Size saygı falan yok artık. Hak ettiğiniz bu.
Artık kimseye " eyvallah " demeyecek yazar. Donuz butonundan fazlası yok size.ancak bu dilden anlarsınız zaten.yeter artık.
Artık kimseye " eyvallah " demeyecek yazar. Donuz butonundan fazlası yok size.ancak bu dilden anlarsınız zaten.yeter artık.
Herkesin nickaltına şöyle holigan böyle holigan diye nicakltı girip, takımı yenilgi aldığında, türk takımlarımın aldığı yenilgileri uplayan bir sorunlu.
görsel
görsel
galatasaray hakkında kırıcı ve yersiz çıkışlarım ile 'bazılarını' üzmüşüm. son girdiğim 25 entry'e bakıyorum. galatasaray'ı rakip olarak kaale alıp yazmamışım bile.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
kaşınmaması gerektiğine inandığım yazardır .
herkes nazik kaşımaya bilirden mütevellit .
bulaşırsa pişman edeceğim yazardır aynı zamanda .
laikliğin ne kadar yanlış bir akım oldugunu anlaması dileklerimle .
kapatılan camileri imam hatipleri okullardan kovulan baş örtülü kızları unutmadık . sıkıntı yok yani .
yahu bu özgürlük dedikleri şey ne kadar güzel miş değil mi ?
elimizden çok çekeceksiniz şimdiden söliyim dedim .
siciliniz temizlenmeyecek kadar kirli ve aşikar artık .
en güzelide zaman ve mekan hatta atatürkün ölüsü bile artık size hizmet etmiyor .
evet evet en güzelide bu .
herkes nazik kaşımaya bilirden mütevellit .
bulaşırsa pişman edeceğim yazardır aynı zamanda .
laikliğin ne kadar yanlış bir akım oldugunu anlaması dileklerimle .
kapatılan camileri imam hatipleri okullardan kovulan baş örtülü kızları unutmadık . sıkıntı yok yani .
yahu bu özgürlük dedikleri şey ne kadar güzel miş değil mi ?
elimizden çok çekeceksiniz şimdiden söliyim dedim .
siciliniz temizlenmeyecek kadar kirli ve aşikar artık .
en güzelide zaman ve mekan hatta atatürkün ölüsü bile artık size hizmet etmiyor .
evet evet en güzelide bu .
dua ve himmet der demez donuza ekleyen bir ezik. Madem yalan söylüyorum zoruna giden ne.
Hizli ve ofkeli'ye ya da aydinogluna donmeyesin abbis bu ne lan 2 olmussun. 'Iski yizirim bin' istersen abberline 124y32yu ol benim gozumde hep abbissin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar