bugün

abberline 2

kaşınmaması gerektiğine inandığım yazardır .

herkes nazik kaşımaya bilirden mütevellit .

bulaşırsa pişman edeceğim yazardır aynı zamanda .

laikliğin ne kadar yanlış bir akım oldugunu anlaması dileklerimle .

kapatılan camileri imam hatipleri okullardan kovulan baş örtülü kızları unutmadık . sıkıntı yok yani .

yahu bu özgürlük dedikleri şey ne kadar güzel miş değil mi ?

elimizden çok çekeceksiniz şimdiden söliyim dedim .

siciliniz temizlenmeyecek kadar kirli ve aşikar artık .

en güzelide zaman ve mekan hatta atatürkün ölüsü bile artık size hizmet etmiyor .

evet evet en güzelide bu .
© copyright 2005 - 2026