bugün

abberline 2

Ulan madem iyi niyet,kibarlık fazla geliyor size artık donuza basıp geçeceğim. Size saygı falan yok artık. Hak ettiğiniz bu.
Artık kimseye " eyvallah " demeyecek yazar. Donuz butonundan fazlası yok size.ancak bu dilden anlarsınız zaten.yeter artık.
© copyright 2005 - 2026