bugün

ben de oynarım akşamları vaktim olsa. yaşla alakası yoktur bilgisayar oyunlarının.
istanbul'daki evime geçince işten arta kalan zamanımı ps5 oynamakla geçirmeyi düşünüyorum.

Not: 34 yaşındayım.
Yaw 80 yaşındayım oyun oynaöam.
Benim yaşım her ilerleyince artık hevesim kaçıyor. Yalnız şu pes ve call of duty i bırakamam herhalde. Cezbediyorlar resmen.
Oyun korsan olmadığı sürece kimseyi ilgilendirmeyecek gelişme. ister 30 olsun ister 50 olsun. Kimseyi ilgilendirmez işte.
Gündelik stresden kendisini rahatlatmaya ve kafa dağıtmaya vermiş kimsedir.
(bkz: ben)
Kahveye gidip milletin dedikodusunu yapmasından iyidir.
Şu bilgisayar oyunları kadar sikko bir şey yok.
Oynayıp bağımlı olanlar gerizekalıdır.
Bilgisayar oyunu oynamayan sözlük yazarları zaten uzaya roket gönderdiği için oynayanı beğenmiyor. Gelmiş birde gerizekalı diye genelleme yapmış.
internette böyle bir alem işte hayatı nasıl yaşadığına dair hakkında atıp tutabiliyor cürmünü siktiklerim.

Siz uzaya roket yollamaya devam edin gençler. Ben conan exiles'da level kasıyorum.
knight online ve age of hariç hiç olmayacak işler.
lan size ne amk.
Gayet keyifli oluyor size de tavsiye ederim.
ana babasının eline bakan pis sakallı dağınık saçlı küpeli dövmeli gevşeklerden biridir. hayatları boyu çalışmaz sanaldan ülke kurtaran tiplerdir.
Ne çok önemli ne de çok önemsiz bir durumdur. Tamamen kişiye özel, hoşuna gidiyorsa onu ilgilendiren bir aktivitedir.

Hayatı yaşamanın yaşa göre kategorik özellikleri yoktur. Bu tamamı ile toplumsal normların bir dayatması olur olsa olsa...

Şu da var tabi çoğu oyunun yaş sınırı 17 ve 18 üzeri...
Hayatında bilgisayar oyunu oynamamış kişilere dert olmuş durum. Kusura bakmayın ama oyun oynamanın yaşı felan yoktur. Dünyevi dertlerden uzak rahatlama biçimi. Ben kadın olarak oynuyorsam erkeklere de hak veriyorum. Çok güzel bişey oynayın oynatın. Bu durumun asosyallikle alakası yok. Evde TV asla izlemiyoruz misafir vs gelmeyecekse çoluk çocuk oyun oynuyoruz. Çok keyifli.
Oldukça normal bir durumdur. Oyun oynamanın yaşı, cinsiyeti yoktur. Aşırıya kaçmamak şartıyla elalem ne derse desin boştur. Asosyal, ezik diyenleri de kaale bile almamalı. Elbette Kimileri oyuna o kadar bağımlı hale geliyor ki rüyada bile oyunu görüyor. Çocuğu okuldan alması gerekiyor ancak bunu unutup oyuna dalıyor. Halledilmesi gereken onca sorun varken sorumluluk almayıp oyunun başından kalkmıyor. Bazı insanlar için oyun oynamak, kimi problemlerden kaçmak için başvurulan uyuşturucu gibi bir şey. Dozunu iyi ayarladıktan sonra ister 40 ister 50 yaşında bile oynarsın. 30 yaşında anne babadan harçlık alıp tüm gününü oyunlara harcamak dersen işte o sıkıntı. Benim kuzenimi örnek verebilirim. Babaannesi nasılsa zengindi ve halamın dediğine göre kuzene iyi bir bilgisayar alabilecek miktarda para verirmiş. Bir de halamların iki emekli maaşı olunca O da elbette çalışmak yerine sürekli bilgisayarda team Fortress oynardı. En azından biz çocukken bayramlarda ne zaman halamı ziyarete gitsek team Fortress açık olurdu.* Sonra ablası evlenince ve babaannesi vefat edince kafası dank etmiş olmalı ki, bilgisayar oynamayı bırakıp işe girdi 30'larının başında, evet.
Olum o bilgisayar oyunları çocuklar için yapılmıyor zaten şunu bi anlayın aq.
30 yaşı çok büyük bir yaş zanneden ergenler tarafından garipsenen durum.
Ayrıca oyun oynamak ile yaşın zaten bağlantısı yoktur.
Olsaydı da 30 yaş oyun oynandığı için garipsenecek bir yaş olmazdı.
güncel Önemli Başlıklar