bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- bili bili yumurta3
- ankara nın en güzel yanı7
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- almanya5
- ekşi ekşi kokan kezo2
- anın görüntüsü24
- başkan3
- 2026 dünya kupası28
- kemalist dünya26
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- gönül adamı2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- thereads2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- su içmek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilkin aydın2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kemal kılıçdaroğlu15
- kadir inanır22
- genç olmanın en güzel yanı6
an itibariyle göreve yeni başlamış net öğretmen maaşı.
ek dersler ve diğer zımbırtılar ile 3 bin civarına çıkar.
edit: öğretmenim. karalama için değil bilgilendirme adına girdik reisler.
ek dersler ve diğer zımbırtılar ile 3 bin civarına çıkar.
edit: öğretmenim. karalama için değil bilgilendirme adına girdik reisler.
kardeşin bir ara fazla mesaiyle sayesinde kazandığı para kusüratıdır.
(bkz: teoman coşkun) kadar dürüst memur olacaksa helali hoş olsun denilesi maaştır.
önümüzdeki eğitim öğretim yılının başlangıcından itibaren almaya başlama ihtimalimin olduğu para.
tabi kpss tanrıları yanımızda olursa.
tabi kpss tanrıları yanımızda olursa.
ek ders ve " diğer zımbırtılar " la 3 bini bulmayacak olandır.
o " diğer zımbırtı " lar için insanlar nerelerini yırtıyorlar, hiç bilinmeyendir.
o " diğer zımbırtı " lar için insanlar nerelerini yırtıyorlar, hiç bilinmeyendir.
ek dersler hariç de . ek dersler hariç de.
ek derslerle bir + 750 oluyor.
ek derslerle bir + 750 oluyor.
83 tl'siyle iddaa yapılması gereken para miktarıdır.
9/1 bir öğretmen net olarak 2080 lira alır aziz kardeşim.okulun mutemet işlerine bakan bir okul müdürü olarak cevap veriyorum. lütfen öğretmen eleştirisini maaş üstünden yapmayın.eleştirilecekse vasıflar ve kimi öğretmenlerde görülen ilgisizlik yönünden eleştirin.
2083 tl lik kismi dogrudur. Lakin diger tarafi karalama ve camur atmaktan baska bir sey degildir. Bircok brans ogretmeni ekderssiz bu maas ile ev gecindirmeye calismaktadir. Orta okul mezunu hizmetlinin aldigi maas daha fazladir.
piyasa şartlarına göre iyi paradır. yani ben bununla da geçinemiyorum diyen adama diyecek laf bulamıyorum. aha buldum! şükürsüz pezevenk.
Yaptığı işe göre fazladır.
ek derssiz branş öğretmeni oksijensiz su gibidir. yoktur la. üç milyara geçinemiyosan ben nedeyim. hem bu öğretmenler karı koca öğretmen oluyor. tikatinizi çekerim.
DOGRU DUZGUN YASAM SARTLARI ICIN BILE YETERLI OLMAYAN PARADIR, OGRETMEN O PARAYLA NEKADAR KITAP ALABILIR, NE KADAR SINEMA TIYATRO GIBI ETKINLIKLERE KATILABILIR, BU ULKEDE ACLIK SINIRI NE KADARDIR.
16 sene oku kpss ye gir aldığın para sadece 2083 tl. Okumak bu ülkede boş arkadaş.
ilkokul terk işadamı bile bu öğretmenlerden çok kazanıyor.
ilkokul terk işadamı bile bu öğretmenlerden çok kazanıyor.
2, 5 hacimli arabanın yıllık vergisi bile bu paradan çok ulaa.
ulan gorende ogretmenler egitim, bilim askiyla yaniyor sanacak. kac kitap alabilir demis. kac kitap okuyoki bu ogretmenler. bildigin hepsi devlete kapagi atiyim cebimi dolduruyim, yattigim yerden parami aliyim davasinda. birakin bu ayaklari. tam hakettigi paradir ne eksik ne fazla. fazlasini isiyorsa buyur ek dersler.
ülkemizde 650 lira emekli maaşıyla geçinmeye çalışanların olduğunu düşünürsek,çocuğu olmayan veya tek çocuğu olan bir evde orta yollu geçinilebiliritesi olan paradır. Ama bi tek geçinir.ev araba falan almayı planlaması çok zordur.
Bu parayi birilerinin bahşiş olarak biraktigi bu donemde ogretmenim bu parayi 1ay calisarak ancak alabiliyorsa biraz dusunmek ve sorgulamak gereken bir durumdur. Neyse.
Allah bereketli kilsin diyelim.
Allah bereketli kilsin diyelim.
Ülkede herşey dehşetengiz bir derece de pahalıyken tek çare karı koca öğretmen olmaktadır. O zaman hayat biraz daha güzelleşir. Zaten öğretmenler genellikle memur dişilerle evleniyor.
Aynı ülke de milletvekilleri de 10 küsür tl alır aylık.
eh fena değil paradır.
2071 tl olsaydı daha anlamlı olurdu.
(bkz: malazgirt savaşı)
4 kişilik bir aile için yoksulluk sınırının altındadır.
(bkz: malazgirt savaşı)
4 kişilik bir aile için yoksulluk sınırının altındadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar