bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- midenin tencere olması2
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- dont fuck with me tony4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cut the crap4
- allah bu yahudilerin belası versin3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
an itibariyle göreve yeni başlamış net öğretmen maaşı.
ek dersler ve diğer zımbırtılar ile 3 bin civarına çıkar.
edit: öğretmenim. karalama için değil bilgilendirme adına girdik reisler.
ek dersler ve diğer zımbırtılar ile 3 bin civarına çıkar.
edit: öğretmenim. karalama için değil bilgilendirme adına girdik reisler.
kardeşin bir ara fazla mesaiyle sayesinde kazandığı para kusüratıdır.
(bkz: teoman coşkun) kadar dürüst memur olacaksa helali hoş olsun denilesi maaştır.
önümüzdeki eğitim öğretim yılının başlangıcından itibaren almaya başlama ihtimalimin olduğu para.
tabi kpss tanrıları yanımızda olursa.
tabi kpss tanrıları yanımızda olursa.
ek ders ve " diğer zımbırtılar " la 3 bini bulmayacak olandır.
o " diğer zımbırtı " lar için insanlar nerelerini yırtıyorlar, hiç bilinmeyendir.
o " diğer zımbırtı " lar için insanlar nerelerini yırtıyorlar, hiç bilinmeyendir.
ek dersler hariç de . ek dersler hariç de.
ek derslerle bir + 750 oluyor.
ek derslerle bir + 750 oluyor.
83 tl'siyle iddaa yapılması gereken para miktarıdır.
9/1 bir öğretmen net olarak 2080 lira alır aziz kardeşim.okulun mutemet işlerine bakan bir okul müdürü olarak cevap veriyorum. lütfen öğretmen eleştirisini maaş üstünden yapmayın.eleştirilecekse vasıflar ve kimi öğretmenlerde görülen ilgisizlik yönünden eleştirin.
2083 tl lik kismi dogrudur. Lakin diger tarafi karalama ve camur atmaktan baska bir sey degildir. Bircok brans ogretmeni ekderssiz bu maas ile ev gecindirmeye calismaktadir. Orta okul mezunu hizmetlinin aldigi maas daha fazladir.
piyasa şartlarına göre iyi paradır. yani ben bununla da geçinemiyorum diyen adama diyecek laf bulamıyorum. aha buldum! şükürsüz pezevenk.
Yaptığı işe göre fazladır.
ek derssiz branş öğretmeni oksijensiz su gibidir. yoktur la. üç milyara geçinemiyosan ben nedeyim. hem bu öğretmenler karı koca öğretmen oluyor. tikatinizi çekerim.
DOGRU DUZGUN YASAM SARTLARI ICIN BILE YETERLI OLMAYAN PARADIR, OGRETMEN O PARAYLA NEKADAR KITAP ALABILIR, NE KADAR SINEMA TIYATRO GIBI ETKINLIKLERE KATILABILIR, BU ULKEDE ACLIK SINIRI NE KADARDIR.
16 sene oku kpss ye gir aldığın para sadece 2083 tl. Okumak bu ülkede boş arkadaş.
ilkokul terk işadamı bile bu öğretmenlerden çok kazanıyor.
ilkokul terk işadamı bile bu öğretmenlerden çok kazanıyor.
2, 5 hacimli arabanın yıllık vergisi bile bu paradan çok ulaa.
ulan gorende ogretmenler egitim, bilim askiyla yaniyor sanacak. kac kitap alabilir demis. kac kitap okuyoki bu ogretmenler. bildigin hepsi devlete kapagi atiyim cebimi dolduruyim, yattigim yerden parami aliyim davasinda. birakin bu ayaklari. tam hakettigi paradir ne eksik ne fazla. fazlasini isiyorsa buyur ek dersler.
ülkemizde 650 lira emekli maaşıyla geçinmeye çalışanların olduğunu düşünürsek,çocuğu olmayan veya tek çocuğu olan bir evde orta yollu geçinilebiliritesi olan paradır. Ama bi tek geçinir.ev araba falan almayı planlaması çok zordur.
Bu parayi birilerinin bahşiş olarak biraktigi bu donemde ogretmenim bu parayi 1ay calisarak ancak alabiliyorsa biraz dusunmek ve sorgulamak gereken bir durumdur. Neyse.
Allah bereketli kilsin diyelim.
Allah bereketli kilsin diyelim.
Ülkede herşey dehşetengiz bir derece de pahalıyken tek çare karı koca öğretmen olmaktadır. O zaman hayat biraz daha güzelleşir. Zaten öğretmenler genellikle memur dişilerle evleniyor.
Aynı ülke de milletvekilleri de 10 küsür tl alır aylık.
eh fena değil paradır.
2071 tl olsaydı daha anlamlı olurdu.
(bkz: malazgirt savaşı)
4 kişilik bir aile için yoksulluk sınırının altındadır.
(bkz: malazgirt savaşı)
4 kişilik bir aile için yoksulluk sınırının altındadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar