bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kemalist dünya7
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı7
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- okulların kapanması2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- devlet bahçeli3
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- 2026 dünya kupası22
- venezuela6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- en son ne aldınız2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
toplumca diklemesine uzanacağımız yıllar.
(bkz: başlık parsellemek)
dünya savaşı çıkmazsa eğer teknolojik yıllar olur.
tam tersi dünya savaşı çıkmaz ise akıllı telefonlara yeni uygulamalar eklenir başka da bir bok beklemeyin. dünya her zaman savaşlar ile ilerlemiştir.
2020'ler, 1 Ocak 2020'den 31 Aralık 2029'a kadar olan 10 yıllık zaman dilimini kapsamaktadır.
Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı bir zaman dilimi.
Bir 2000 ler değildir.
insanlığı kaos ve varoluş sancısına sürüklemiş süreç. Zaten şahsen 2003’ ten beri bu dünya ve hayattan bir şey anlayamadım. Bu sene birazcık kıpırdanma oldu, o kadar.
Beni çok yıprattı bu yıllar mk!
2018 2019 dan sonra kırılma olan yıllar.
Ama 2020 güzeldi.
2021 de zaten o kadar aynıydı ki 2020 ile organizasyonlar değiştirme gereği bile duymamıştı yılı.
Tokyo 2020.
Eurovision 2020 gibi.
2021 olmasına rağmen yine de öyle yazılmıştı.
Hatırlayınca aslında Aralık ayına kadar son güzel geçirdiğim yıldı.
Sonra karardı karanlık kış gibi daha da dönmedi.2022 de.
2023 de pek bir şeyi değiştirmedi.
2024 de değiştirmez herhalde.
Ama defterleri karıştırınca 2018-2019 kat kat daha güzel bir yıldı.
Ama 2020 güzeldi.
2021 de zaten o kadar aynıydı ki 2020 ile organizasyonlar değiştirme gereği bile duymamıştı yılı.
Tokyo 2020.
Eurovision 2020 gibi.
2021 olmasına rağmen yine de öyle yazılmıştı.
Hatırlayınca aslında Aralık ayına kadar son güzel geçirdiğim yıldı.
Sonra karardı karanlık kış gibi daha da dönmedi.2022 de.
2023 de pek bir şeyi değiştirmedi.
2024 de değiştirmez herhalde.
Ama defterleri karıştırınca 2018-2019 kat kat daha güzel bir yıldı.
Müzik açısından rezalet bir on yıldır.
Ebru yaşar'ın "kalmam" şarkısı çok güzel bence. 2010'larda daha güzel pop şarkıları vardı bence de. Bence gülşen en az eski şarkıları kadar güzel bir pop şarkı yapmalı. Atiye'nin güzel şarkıları çıktı. Hakikaten hadise de uzun zamandır şarkı yapmıyor. Aleyna tilki de eski tarzında değil. Şarkı yapılıyor ama eskisi kadar hit olamıyor genelde. Hit şarkılar yapılsın ki yeni nesil rapçileri dinlemek zorunda kalmayalım.
Her yonuyle .arak gibidir. Nerde o 80\'ler, 90\'lar, 2000\'ler...
--spoiler--
Ebru yaşar'ın Kalmam şarkısı çok güzel bence. 2010'larda daha güzel pop şarkıları vardı bence de. Bence gülşen en az eski şarkıları kadar güzel bir pop şarkı yapmalı. Atiye'nin güzel şarkıları çıktı. Hakikaten hadise de uzun zamandır şarkı yapmıyor. Aleyna tilki de eski tarzında değil. Şarkı yapılıyor ama eskisi kadar hit olamıyor genelde. Hit şarkılar yapılsın ki yeni nesil rapçileri dinlemek zorunda kalmayalım.
--spoiler--
Ben şahsen Rock ve Metal şarkılarının dönmesini istiyorum.
Ebru yaşar'ın Kalmam şarkısı çok güzel bence. 2010'larda daha güzel pop şarkıları vardı bence de. Bence gülşen en az eski şarkıları kadar güzel bir pop şarkı yapmalı. Atiye'nin güzel şarkıları çıktı. Hakikaten hadise de uzun zamandır şarkı yapmıyor. Aleyna tilki de eski tarzında değil. Şarkı yapılıyor ama eskisi kadar hit olamıyor genelde. Hit şarkılar yapılsın ki yeni nesil rapçileri dinlemek zorunda kalmayalım.
--spoiler--
Ben şahsen Rock ve Metal şarkılarının dönmesini istiyorum.
Rock ve metal konusunda kesinlikle ben de kamos\'a katiliyorum.
''bunlar güzel günlerimiz
daha beter olacak her şey...''
serseri şarkısının sözlerinde anlatılan yıllara benziyor.
daha beter olacak her şey...''
serseri şarkısının sözlerinde anlatılan yıllara benziyor.
Genel açıdan rezalet yıllardır.
Sonunda bir dünya savaşı çıkarsa şaşırmam.
Sonunda bir dünya savaşı çıkarsa şaşırmam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar