bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- allah bu yahudilerin belası versin3
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- 1 euro 52 93 tl2
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- biz arap değiliz biz türk üz8
- toplu taşıma aracı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- 2026 dünya kupası15
- ismet gurbuz 202418
zor olmadığı tecrübe ile sabit ve su götürmez bir gerçektir.*
söylendiği gibi zor değilir.
zaten önemli olan sayı değil içerik olsa gerek.
zaten önemli olan sayı değil içerik olsa gerek.
işbu kıytırık entry ile deneyimlediğim, hiç de bir şey hissetmediğim tecrübe.
(bkz: format bu seferlik bir şey deme 2000 inci entry lan)
(bkz: format bu seferlik bir şey deme 2000 inci entry lan)
ortalama entry/yazar sayısı 379 olan sözlükte bazılarının hakkının gaspı anlamına gelir. sen girmeyeydin belki ben girecektim. ben daha 165 deyim. ( bu da 166 oldu )
sekizinci nesil olarak başardığım iştir.
ama marifet de değildir.
ama marifet de değildir.
4 yılda ulaştığım entry sayısır. 3000 4000 entry girmiş sekizinci nesiller de var tabi. bunların iyi olanları da var, kötü olanları da.
ama hatırlatmak isterim ki, burası bir forum değil. mesaj sayınıza göre bir rütbe yok. mesaj sayınıza göre muamele yok.
2007 girişli 4. nesil bir yazarım ama, 2000 entry im var.
az ve öz diyerek öküzlük yapmak istemiyorum.
4. nesilim ve evet bu 2000. entry im !
ama hatırlatmak isterim ki, burası bir forum değil. mesaj sayınıza göre bir rütbe yok. mesaj sayınıza göre muamele yok.
2007 girişli 4. nesil bir yazarım ama, 2000 entry im var.
az ve öz diyerek öküzlük yapmak istemiyorum.
4. nesilim ve evet bu 2000. entry im !
statükocu ve darbeci bir eylem.
budur hafız.
tamamen amelelik.
bugün ulaştığım sikimsonik mertebedir.
2000 hesap açtım hala 2000 entry giremedim hoca!
durumumdur.
durumumdur.
(bkz: 20000 entry girmek)
bazen bir coşmuş entry 2000 entrtden değerlidir.
Sözlükte çok az yazarın ulaştığı mertebe.
Aslında çok da övünülecek bir şey değil ama yine de insan şöyle bir geriye dönüp bakıyor, vay be diyor, nasıl da geçmiş zaman! ilk entryi girdiği anı dün gibi hatırlıyor. Henüz çaylak olduğu için yazdıkları görünmüyor falan!
Çaylaklıktan ilk çıkılan gün de çok hoştur. Yaklaşık 1,5 yıldır okumakla yetindiğin yerde artık kendi yazılarını da okuyabiliyorsun.
2000. Entrymi böylece güzide sözlüğümüze bağışlamakla gurur duyuyorum efenim!
Aslında çok da övünülecek bir şey değil ama yine de insan şöyle bir geriye dönüp bakıyor, vay be diyor, nasıl da geçmiş zaman! ilk entryi girdiği anı dün gibi hatırlıyor. Henüz çaylak olduğu için yazdıkları görünmüyor falan!
Çaylaklıktan ilk çıkılan gün de çok hoştur. Yaklaşık 1,5 yıldır okumakla yetindiğin yerde artık kendi yazılarını da okuyabiliyorsun.
2000. Entrymi böylece güzide sözlüğümüze bağışlamakla gurur duyuyorum efenim!
2000 entry girmek değildir aslolan, aslolan aşktır demiş Sertap erener. * geriye dönüp baktığımda 1999 boş bir işe yaramaz, kimseye hiç bir şey kazandırmamış entry' ler girdiğimi düşündürten yazılar, girdiler topluluğudur.
işte bu da 2000. olsun, ha bir eksik ha bir fazla.
işte bu da 2000. olsun, ha bir eksik ha bir fazla.
bir buçuk yılımı almış başarı. edit: yanlış saymışım.
4 yıldır yazarım, hala ulaşamadığım şey, neyse, çok da önemli değil galiba.
Öncesinde 1999 entry girmeyi gerektiren durumdur.
2009 dan beri yaziyorum daha 1000 entryi yeni gectim.
allahtan mobile geldi de..
-bu ne hiz tatlim.
allahtan mobile geldi de..
-bu ne hiz tatlim.
Alkış , bravo , helal , aferini hak etmektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar