bugün

bir uzunluktur. Diğer bir değişle 1 metre 70 cm diğer bir değişle 17 desimetre ya da 1700 mm dir. ayrıca benim boyumdur.
türk erkeğinin ortalama boy uzunluğudur.
her genç kızın ulaşmak istediği ideal uzunluktur.
ideal kadın boyu. *
kadında olması gereken minumum boydur. 1.80'e kadar çıkmasına razıyımdır. fazlası fazladır ki zaten pek de yoktur.
(bkz: lan aklıma acayip bişey geldi)
(bkz: biri benimi çağırdı)
evet hobbitim,gülmeyin lan.
boy ile egolarını tatmin edenlere acıyorum açıkcası..dünya beyin üzerine kuruludur.bugun çoğumuzun kullandığı bilgisayarlar bile 170 ten kısa japonlar tarafından yapılmaktadır.önemli olan işlevidir beyinle sınavlar kazanılmaktadır boy ile değil boy ortalaması 175 180 olan afrikanın durumu ortadadır anladığınız gibi benim de boyum 170 den kısa..g8 zirvesi üyelerinden sadece kanada ve abd liderleri 170 den uzundur kalan 6 sı 170 den kısadır..ayrıca arabalarında gtü yere yakın olanı makbuldur.oh be rahatladım.
atatürk'ün boyudur.*
ortalama bir türk erkeğinden 1 cm kısa boydur.
(bkz: boyu değil işlevi değil eğim önemli) *
moda olduğuna göre bence yazayım bare. boyumdur efendim.
avm lerde boy kilo belirleyen bir cihaz var hekes bilir.ayakkabıyla çıktım boy 174 yazdı.ayyakabi en az 4 cm yüksekti. bu da boyumun 170 cm olduğunu kanıtlar.beyin zehir swh
© copyright 2005 - 2026